כותרות אחרונות
Search

חברי קרן וולף באירוע פרידה מחבריהם במוזיאון נחום גוטמן לאמנות

חברי קרן וולף באירוע פרידה  מחבריהם במוזיאון נחום גוטמן לאמנות

 

מוזיאון נחום גוטמן בשכונת נווה צדק בתל-אביב,  אירח אמש אנשי אקדמיה ורוח רבים אשר באו לקחת חלק באירוע הפרידה מחבריהם שפרשו ממועצת קרן וולף, אשר פועלת לקידום המדע והאמנות למען האנושות כולה.

 

יו"ר הועד המנהל של מוזיאון נחום גוטמן וחברת מועצת קרן וולף ד"ר ציפי לנדאו,  יחד עם יו"ר קרן וולף בפועל, זוכה פרס נובל פרופסור דן שכטמן, יו"ר חבר הנאמנים של הקרן מר זאב אבלס וד"ר ליאת בן דוד מנכלית הקרן אירחו את ארבעת הפורשים: חתן פרס ישראל פרופסור אריה ורדי, פרופסור מינה טייכר – לשעבר המדענית הראשית, פרופסור חוה טבנקין ועו"ד יהושע נאמן, יחד עם בני משפחותיהם וחברים נוספים של הקרן.

 

האירוע נפתח במינגלינג, והמשיך בברכות בהן ציינו הדוברים את עשייתם הרבה של הפורשים והכל בהתנדבות מלאה.\

 

זוכה פרס נובל ויו"ר קרן וולף פרופסור דן שכטמן פתח את הערב ואמר: "אנו נפרדים מארבעה חברי מועצה, מהוותיקים שבהם. במשך השנים שעבדנו יחד הפכנו למשפחה קרובה מאוד שבה כולנו תרמנו בהתנדבות להצלחת קרן וולף במפעלה החינוכי"

 

ד"ר ליאת בן דוד, מנכלית הקרן אמרה בדברי ברכתה: "קרן וולף הינה ייחודית בארץ ובעולם בכך שהיא מכירה במערכת של מצוינות אנושית ללא גבולות של מגדר, לאום, דת או עמדה פוליטית." עוד הוסיפה בן דוד: "הקרן יצרה תחושה של משפחה אנושית מעוררת גאווה".

פרידה בקרן וולף – פרופ דן שכטמן, מוניקה לביא, פרופ חווה טבנ קין, עו"ד יהושוע נאמן, זאב אבלס, פרןפסור מינה טייכר, ד"ר ציפי. לנדאו, פרופ אריה ורדי, דר ליאת בן דוד – צלם אסף לוי

הפורשים מהקרן דיברו אף הם וציינו כי הם עוזבים את פעילותם בקרן בתחושת סיפוק עמוקה לאחר שנים של עשייה התנדבותית למען מצוינות אמנותית ומדעית, אך ימשיכו לשמור על קשרים עם הקרן, כי היא מהווה עבורם בית ומשפחה.

 

לאחר הברכות והתודות סיירו החוגגים במוזיאון והתרשמו עמוקות מהתערוכות המוצגות בימים אלה– תערוכת הקבע המציגה את יצירותיו של נחום גוטמן ותערוכה מעבודותיו של המאייר יזהר כהן.