"Smashbox"
חנות קונספט ראשונה בישראל של מותג האיפור המקצועי "Smashbox"
מותג האיפור המקצועי "Smashbox" השיק בקניון TLV FASHION MALL חנות קונספט עצמאית ראשונה בישראל
החנות בישראל היא החנות העצמאית השלישית בסה"כ בעולם של המותג ההוליוודי
קבוצת החברות "אסתי לאודר" בישראל ממשיכה להתרחב בתחום הפעילות הקמעונאית עם השקתה של חנות קונספט ראשונה למותג האיפור המקצועי "סמאשבוקס" בקניון TLV FASHION MALL
באירוע חגיגי ומרגש שנערך בקניון TLV FASHION MALL השיק אורן רווח, יו"ר קבוצת החברות "אסתי לאודר" בישראל חנות קונספט ראשונה למותג האיפור המקצועי "סמאשבוקס".
מאות אורחים בהם סלב, חברים ואנשי תקשורת שהגיעו לאירוע נהנו ממוסיקה טובה, אוכל מעולה שתיה כיד המלך של קטייטרינג "פלפל" ואווירה מחשמלת.
המותג Smashbox שפתח את חנות הקונספט העצמאית הראשונה למותג בישראל בקניון גינדי TLV ימשיך במקביל להימכר גם ברשת אפריל, באתר האונליין של הרשת ובמתחמים המיוחדים בקניון עזריאלי ובקניון אבנת.
אורן רווח, יו"ר קבוצת החברות אסתי לאודר בישראל, החנות החדשה, הממוקמת בקניון האופנה החדש TLV FASHION MALL, מציגה את הקונספט הייחודי של המותג ומאפשרת לתת ללקוחה איפור וחוויה מסוג אחר. מדובר בחנות עצמאית שלישית בסה"כ למותג בעולם, המציעה מגוון רחב של מוצרי איפור המתמחים בהתאמה מרבית לצילום: מוצרי איפור עמידים, איכותיים, בעלי גוונים ידידותיים למצלמה, בעלי מרקמים המתאימים לצילומי HD ולסוגי תאורה שונים. דווקא היום, בעידן בו הצילום הוא חלק משגרת יומנו יש חשיבות רבה עוד יותר מאי פעם לאיכות המוצרים והתאמתם למצלמה.
המאכלים והמשקאות המעולים והטעימים הוגשו למוזמנים, על ידי שי וטל וצוות העובדים של קייטרינג "פלפל" המתמחים ביצירת חוויה קולינרית ייחודית, שעשו הכל כדי לתת לאורחים הרבים הרגשה נפלאה וערב מרגש. קייטרינג פלפל הוא קייטרינג צעיר, איכותי וייחודי המיועד לסוגים שונים של אירועים וקהלי יעד מגוונים. ההצלחה שלהם נובעת ממקצועיות, יצירתיות ולקוחות מרוצים שמשווקים אותם מפה לאוזן.
את הערב המופלא והמרגש הפיק בחן רב ובמקצועיות רבה אלירן ברדוגו הבעלים של החברה להפקת אירועים "ברדוגו". החברה הוקמה ומנוהלת על ידי אלירן ברדוגו, מפיק ידוע עם 20 שנות ניסיון בהפקות ייחודיות עבור עסקים וארגונים ישראליים ובינלאומיים.
החנות החדשה היא צעד נוסף בהתפתחות מותג סמאשבוקס וביסוסו בישראל. לא מדובר בעוד חנות איפור אלא בחנות קונספט אינטראקטיבית הבאה לחזק את המודעות ההולכת וגדלה של המותג בישראל ותאפשר לכל לקוחה לחוות, להתנסות, ללמוד ולשחק בכל המוצרים וכך תיווצר חווית איפור אחרת. באמצעות תאורה חכמה תוכל כל לקוחה לראות את עצמה מאופרת בסוגי תאורה שונים וכן תוכל לצלם עצמה ללא הגבלה גם באמצעות מכשיר הטלפון האישי שלה וגם באמצעות מכשיר ייעודי שיוצב בחנות ויאפשר לצלם "וידאו בומרנג" שירד ישירות למכשיר הטלפון הנייד של כל לקוחה. הלקוחה אף תוכל להדפיס את התמונה באותו הרגע מהמכשיר עצמו (כמו תמונת פולארויד). בין המצטלמות תתקיים תחרות והתמונה היצירתית בכל חודש תזכה את הלקוחה שצילמה אותה בפרסים כמו גיפט קארד לרכישת בחנות, מוצרי איפור, בוק צילום ועוד.
בחנות גם יימכרו, בנוסף לכל מוצרי האיפור של המותג, הנמכרים ברשת אפריל ובמתחמים, מוצרים בלעדיים שלא ניתן יהיה למצוא במקום אחר וקולקציות מיוחדות שיושקו מעת לעת, רק עבור חנויות עצמאיות של המותג.
בנוסף, תציע החנות ללקוחות פעילויות מיוחדות ובלעדיות, מתוך מטרה לחזק את המותג ולבנות לו קהל לקוחות נאמן. מידי חודש יתקיימו בחנות אירועי איפור מיוחדים, אירועי מאסטר קלאס עם מאפרים מובילים מהארץ ומחו"ל, אירועים עם משפיעניות, עם צלמים מובילים, אירועים למגזרים שונים וכו'.

בתמונה: עובדי המותג סמשבוקס בישראל. עומדת ראשונה משמאל ורד בראון אשת יחסי הציבור של קבוצת "אסתי לאודר" – צילום: אבי בר
שירותים נוספים שיוצעו ללקוחות בחנות:
-
שיעורי איפור ו/או איפור לאירועי ערב יינתנו בתשלום. הסכום יוחזר ללקוחות במלואו לרכישת מוצרי איפור.
-
מועדון נאמנות – יאפשר ללקוחה לצבור נקודות בסך 10% מערך כל קנייה, אותן ניתן יהיה לממש ככסף בקנייה הבאה. ניתן יהיה גם לצבור נקודות.
-
הטבת יום הולדת – ברישום למאגר הלקוחות של החנות תקבל הלקוחה 50 ₪ למימוש לכבוד יום הולדתה.
-
Smashbox PRO – מאפרים מקצועיים יזכו להנחה קבועה של 30% על כל מוצרי החנות.
-
Smashbox Student – תלמידי בתי ספר לאיפור יזכו להנחה קבועה של 20% ברכישת מוצרים בחנות.