כותרות אחרונות
Search

מותג האופנה הבינלאומי NAUTICA מציג את הקולקציה לגברים אביב קיץ 2017

מותג האופנה הבינלאומי NAUTICA מציג את הקולקציה לגברים אביב קיץ 2017

צילומים: יח"צ

המותג הבינלאומי נאוטיקה מציג העונה את קולקציית גברים אביב-קיץ 2017 בהשראת הריביירה היוקרתית אליה כולנו היינו רוצים לברוח ולנפוש. הקולקציה מציעה מגוון פריטים המתאימים לחיי היום-יום, ספורט ושעות הפנאי לצד פריטים אייקונים עם טאץ' עכשווי המשקפים קיץ של אפשרויות אינסופיות.

הקולקציה העונה מאופיינת בגזרות קלאסיות בקונספט מודרני המעוגנים בצבעוניות מונוכרומטית של שחור, לבן, כחול נייבי לצד צבעים ניטרליים ובוהקים. הקולקציה מכילה שפע של פריטים אופנתיים המאפשרים לגבר נוחות וסטייל ללא פשרות.

 

ניתן לראות סגנונות ומראות חדשים שמתאימים לשעות היום והלילה. פריטים אייקוניים מהעבר עם מבט אל העתיד בעיצובים חדשים ומשופרים, בכך ששודרגו בשילובי בדים, גזרות ואלמנטים מיוחדים, הבאים לידי ביטוי בכפתורים, רוכסנים ועוד.

הפריטים של נאוטיקה מאופיינים בקווים נקיים עם טקסטורות שהינם אבני היסוד לכל מלתחה מודרנית, אלגנטית ומתוחכמת. ה"חתימה" של נאוטיקה, שזורה היטב בדיטיילים הקטנים שעושים את ההבדל בגזרות, בבדים מנדפי זיעה ואווריריים , בהדפסים ובצבעים.

 

בקולקציה ניתן למצוא פריטים עם הדפסים בהשראת הים ועולם הימאות: עוגנים, חבלים ועוד. בין הפריטים: בגדי ים, חולצות טי שירט וכו'.

בקטגוריית החולצות ישנם מבחר של חולצות פולו ומכופתרות עם הדפסים גיאומטריים, חולצות פולו בצבעים של מלאנג' – צבע עם עומק שנותן נראות אחרת ואיכותית, חולצות פולו עם פסים מהונדסים, חולצות הנלי במגוון צבעים, חולצות עם הטרנד color blocked  המציג שני צבעים ועוד.

בנוסף, נוכל לראות העונה שנאוטיקה חוזרת למורשת המותג עם פריטים אייקונים בפלטת צבעי אדום, כחול ולבן כמו: חולצות פולו שהלוגו מופיע על הצווארון, במרכז החולצה ועוד.

 

הבדים של החולצות בקולקציה מותאמים לעונת הקיץ החמה: מורכבים מכותנה, מנדפי זיעה, אווריריים, בדים יותר ספורטיביים וקלילים. כמו כן, העונה ישנן חולצות מבדים אקולוגיים (מיוצרים מסיבים של שבבי עצים), אלו בדים מיוחדים אשר שומרים על קרירות הגוף.

בקטגוריית המכנסיים, הבשורה הגדולה של נאוטיקה היא המכנסיים הקצרים. העונה, יהיה ניתן למצוא מכנסיים קצרים אופנתיים מבדים נינוחים (קצת מעל הברך) במגוון צבעים והדפסים: עוגנים, הדפסים גיאומטריים. כמו כן, הג'ינסים ומכנסי הצ'ינו הקלאסיים של נאוטיקה יגיעו במגוון גזרות מחמיאות: מכנסיים עם כיסים אשר מתאימות לעבודה ואירועים, מכנסי five pocket אשר נותנים גזרה צרה וטרנדית.

המותג נאוטיקה ידוע כמותג לייף סטייל בינלאומי מוביל, אשר מציע אופנה איכותית וקלאסית לנשים, גברים וילדים. פריטי נאוטיקה הינם פריטים אופנתיים, בעלי שיק קלאסי מתוחכם, המעוצבים בהשראת הים ועולם הימאות. כיום, נאוטיקה הינו מותג אופנה מצליח ביותר מ-75 מדינות בעולם.

 

מחירי הפריטים:

חולצות מכופתרות: החל מ- 279 ₪

טי שירטים: החל מ- 149 ₪

חולצות פולו: החל מ – 249 ₪

מכנסיים קצרים: החל מ-  299 ₪

מכנסי בד: החל מ- 399 ₪

ג'ינסים: 399 ₪

 

ניתן להשיג ברשת נאוטיקה, רשת ברנדז ורשת אמפוריום ברחבי הארץ ובאתר:

www.nautica.co.il

www.brandz.co.il