כותרות אחרונות
Search

מותג האופנה Bershka משיק: קולקציית דנים לנשים וגברים לעונת אביב קיץ 2018

Denim reinvents itself

מותג האופנה Bershka משיק: קולקציית דנים לנשים וגברים לעונת אביב קיץ 2018  

קולקציית הדנים לנשים

הדנים הוא הפריט האייקוני בכל הקולקציות של Bershka. העונה יותר מתמיד, טרנד הדנים משולב עם כל הבדים ומעצב מחדש את הפריטים. לא רק מכנסיים אלא גם חצאיות, ז'קטים וחולצות.

 

פריטים בשילוב דפוסי להקות עם אותיות וכיתובים שכיכבו בעונה הקודמת, ממשיכים בקיץ גם בחצאיות ובמכנסיים. שילוב של דנים יחד עם בדים במראה מחוייט, הופך למגמה הכי טרנדית העונה. כמו כן, בדים אלסטיים הופכים העונה לקשים יותר ומלאים בקרעים וימשיכו להוביל גם את העונה הנוכחית.

 

דיטיילים כגון כפתורים, רוכסנים חשופים וחגורות מגדירים מחדש את הצלליות ומעניקים את המראה הייחודי של הפריטים בקולקציה.

צבעים בהירים יובילו את תחילת העונה והאביב, אבל ככל שנתקדם לקראת הקיץ, יבלטו הצבעים הזוהרים והנועזים בקולקציית הדנים, כגון גווני ורוד וכתום.

 

הטרנדים של שנות ה-80 וה-90 יהיו הרבה מעבר לרמיזות בקולקציית הדנים של ברשקה, ויבואו לידי ביטוי בג'ינסים, בחצאיות מיני, ז'קטים במראה רוקיסטי, שורטים וחצאיות במראה וינטאג', מכנסי paper bag ואוברולים שימשיכו גם בעונות הבאות.

 

מי שחושב שכל דבר באופנה הוא בר חלוף טועה, העונה צריך לתת לדברים זמן!

 

קולקציית הדנים לגברים

סגנון הרטרו של הדנים מוביל את עונת אביב קיץ 2018 בקולקציית האופנה של הגברים.

 

שנות ה-80 וה-90 ומראה הרטרו שמגיע איתם, הם המגמות החזקות ביותר בעונה, שמגדירות מחדש את קולקציית הדנים החדשה לגברים. הקולקציה בפורמט וצבעים שונים וחדשים הופכת את הדנים לפריטים הבולטים ביותר לא רק במכנסיים, אלא גם במעילים, ז'קטים ומכנסי ברמודה. אוברולים וסרבלים, הבגדים האיקוניים של שנות ה-90, חוזרים להיות פריטי המפתח באוסף הקולקציה החדשה, בגרסה ארוכה וקצרה.

 

ככל שהימים יתארכו והקיץ יתקרב, דנים צבעוני יהפכו לאחת המגמות החזקות. צבעים במראה שטוף ישולבו בעיקר בז'קטים, חולצות ומכנסי ברמודה. ורוד, ירוק, סגול ולבן יאפיינו את קולקציית הפריטים.

מראה ה- WASH  ימשיך אבל יהיה עדין יותר העונה. בקיץ נמשיך לראות קרעים, הטרנד שהוביל את העונות הקודמות, אבל בצורה מבוקרת ומסודרת יותר ובמיוחד בקצוות של הפריטים, שיהיו פחות קיצוניים ועם סיומות במראה מרופט ומרושל. מכנסיים בגזרות צמודות וקצרות יותר או גזרות ישרות הופכים לפריטים הקוליים שמובילים את העונה והקמפיין, עם מראה מתרחב יותר וקצר יותר שמשאיר את הקרסוליים והגרביים חשופים.

 

הז'קטים מאמצים גזרות חדשות כגון אוברסייז וגזרות ישרות, המתווספים לגזרות הז'קטים במראה הסקיני הבסיסי. גם החולצות הופכות העונה לורסטיליות המתאימות לכל סטייל, למראה צמוד או רחב. חולצות פסים הופכות לאחד הפריטים המובילים של הקמפיין ומסע הפרסום של ברשקה בעונת אביב קיץ 2018.

 

דיטיילים כגון פאצ'ים, טלאי בד במראה WASH משולבים בתערובת של בדים יהיו אחד המאפיינים שבגזרות החדשות של ז'קטים ומכנסיים כאחד.

 

טווח מחירים: 149.90 ₪ – 249 ₪.

 

ניתן להשיג בחנויות נבחרות של Bershka ברחבי הארץ