כותרות אחרונות
Search

איקאה חוגגת 20 שנה בישראל ומציעה 20% הנחה על כלי הבישול, האפייה וההגשה.

 

איקאה חוגגת 20 שנה בישראל ומשיקה קמפיין חגיגי שייעלה בטלוויזיה, בדיגיטל וברשתות החברתיות.

איקאה חוגגת 20 שנה בישראל ומציעה 20% הנחה על כלי הבישול, האפייה וההגשה. לרגל החגיגות, תציע איקאה במהלך השנה מגוון הנחות והטבות ללקוחות.

החל מהיום ולמשך כל חודש מרץ, תציע איקאה 20% הנחה על כל כלי הבישול, האפייה וההגשה.

 

שוקי קובלנץ, מנכ"ל איקאה ישראל: "עצם העובדה כי מיום הקמתה של איקאה בישראל בשנת 2001, עברו בשערי החנויות למעלה מ- 70 מיליון אנשים, מראה כי אנחנו הישראלים, אימצנו באהבה את הקונספט האיקאי, המעניק חוויית קנייה ייחודית לצד מחירים משתלמים לכל כיס."

 

איקאה חוגגת 20 שנה בישראל ומשיקה את החגיגות עם הנחה של 20% על כל כלי הבישול, האפייה וההגשה. ההנחה תינתן בין התאריכים 1-31.3.21. המהלך ילווה בקמפיין המציין 20 שנות פעילות של המותג בישראל, ויתאר משפטים וסיטואציות המוכרים לכל מי שביקר באיקאה לאורך השנים. הקמפיין ייעלה בטלוויזיה, בדיגיטל וברשתות החברתיות.

 

שוקי קובלנץ, מנכ"ל איקאה ישראל: "אנו נרגשים לציין 20 שנה לפעילותה של איקאה בישראל. המותג השבדי, שעשה עלייה לפני שני עשורים, הפך עבורנו ועבור הלקוחות, להרבה יותר מרשת לעיצוב הבית. עצם העובדה כי מיום הקמתה של איקאה בישראל בשנת 2001, עברו בשערי החנויות למעלה מ- 70 מיליון אנשים, מראה כי, אנחנו הישראלים, אימצנו באהבה את הקונספט האיקאי, המעניק חוויית קנייה ייחודית לצד מחירים משתלמים לכל כיס."

 

 קובלנץ הוסיף כי: "במהלך השנים, פתחנו חנויות בפריסה ארצית, על מנת להנגיש עבור הלקוחות את החנויות ולספק מקומות עבודה מגוונים עבור תושבי האזור. ב- 20 שנה האחרונות, הועסקו באיקאה אלפי עובדים, שהיו ועודם חלק ממשפחת איקאה. אנו מזמינים את כל לקוחותינו להגיע ולחגוג עימנו את חגיגות ה- 20 של איקאה בישראל"

 

בין המוצרים שיוצעו בהנחה של 20% במהלך חודש מרץ ולכבוד חג הפסח, ניתן למצוא: סירים, מחבתות, סכו"ם, טקסטיל מטבח, כוסות, צלחות, אביזרי אפייה ובישול, קופסאות אחסון, מגשים ועוד.

 

מאז הקמתה של איקאה בישראל, פתחה הרשת חמש חנויות ברחבי הארץ: נתניה (בשנת 2001), ראשל"צ (בשנת 2010), קריית אתא (בשנת 2014), באר שבע (בשנת 2018) ואשתאול (בשנת 2020). בנוסף, פתחה לפני כשנתיים איקאה ישראל, את חנות IKEA KITCHENS בנמל ת"א, הראשונה מסוגה בעולם, המציעה אולם תצוגה רחב של מטבחים מעוצבים.

 

רשימת 20 המוצרים הנמכרים ביותר באיקאה ב- 20 שנה האחרונות: