כותרות אחרונות
Search

בשורה משמחת לטסים לחו"ל, מהיום אפשר לרכוש מוצרים מהדיוטי פרי לפני הטיסה גם מהבית

 בשורה משמחת לטסים לחו"ל, מהיום אפשר להזמין מוצרים מהדיוטי פרי גם מהבית

 דיוטי פרי ג'יימס ריצ'רדסון משיק שירות חדש נוסף  – Duty Free PRE-ORDER

השירות החדש מאפשר לבצע הזמנת קניות מהבית  בטווח של שבועיים ועד 24 שעות לפני מועד הטיסה ולאסוף את המוצר ביום הטיסה או בדרך חזרה

  • בשורה חדשה לנוסעים לחו"ל – שירות חדש שמאפשר הזמנה מראש של מוצרי הדיוטי פרי ואיסוף מהיר מהחנות או בחזרה לארץ.

  • הדיוטי פרי מתחבר למגמה הגוברת של קניות באינטרנט ומשיק אתר חדש המאפשר הזמנה של מוצרי הדיוטי פרי מהבית מהמחשב או הנייד.

  • ההזמנה מתבצעת בקלות ובמהירות באתר דיוטי פרי ג'יימס ריצ'רדסון www.dutyfree.co.il

  • ניתנת האפשרות לפצל את סל הקניה למוצרים אותם תעדיפו לקחת עמכם לטיסה, ולמוצרים  אותם תעדיפו לאסוף ביום החזרה כמקובל בעמדת הפיקאפ.

  • לרגל ההשקה שירות PRE-ORDER מוצע חינם .

 

בשורה לטסים לחו"ל, החל מהיום, יוצאת ג'יימס ריצ'רדסון דיוטי פרי במהלך חדש ומהפכני: PRE-ORDER  במסגרתו יוכלו הטסים לחו"ל לבצע את הזמנת הקניות  בטווח של שבועיים ועד 24 שעות לפני מועד הטיסה, באמצעות   אתר האינטרנט www.dutyfree.co.il  ולאסוף את המוצרים ביום הטיסה ו/או ביום החזרה.

 

באתר ניתן למצוא את מרבית המוצרים הנמכרים בחנות ובמחירים זהים. כמו כן, האתר מציע את המבצעים שמוצעים בחנות ואת ההטבות המיוחדות לחברי המועדון. ניתנת גם אפשרות למימוש קופונים שונים.

 

שירות צ'אט אנושי מלווה את הלקוחות בכל שלב ובכל שאלה בין השעות:  08:30 ועד 01:00  

האיסוף של החבילה בחנות יעשה בדלפק אקספרס ייעודי ללא המתנה בקופות כלל.

השירות החדש מוצע לכלל הלקוחות, אליו ניתן להירשם חינם דרך האתר.

שלב ההרצה כלל מאות לקוחות שהתנסו בשירות בגרסת הבטא. הלקוחות הוזמנו להשתתף בחודשיים האחרונים בשירות והם ביצעו את הקניות באתר הנסייני.

השקת הדיוטי פרי ג'יימס ריצרדסון החדש. צילום דן חיימוביץ

מתוך התגובות שהתקבלו אחרי שלב ההרצה

"במקום להסתפק בשעה בדיוטי פרי, עכשיו יש לי את האפשרות ליהנות שבועיים לפני הטיסה"

"את כל מה  החברים והמשפחה ביקשו, הזמנתי באתר. ככה נשאר לי יותר זמן לעצמי בחנות" 

"אהבתי מאוד את השירות, זה נתן לי את האפשרות לבדוק את המחירים והמבצעים בלי לחץ של הזמן בשדה"

" אני רגיל לקנות הכל היום באינטרנט, עכשיו גם הקניות בדיוטי פרי, איך לא חשבו על זה קודם"

" זה הכי מהיר שיש. באתי לדלפק, שלמתי ואספתי.  זה לקח לי 3 דקות"

" נתתי לילדים להכין לבד את רשימת הקניות שלהם ופשוט אספתי ישר בחזרה לארץ"

 

לדברי אמנון תגורי, מנכ"ל ג'יימס ריצ'רדסון, "בשנתיים האחרונות יזמנו מהלכים משמעותיים שעיקרם לשפר את חווית הקנייה עבור לקוחותינו. שיפוץ החנות בסטנדרטיים בין בינלאומיים,  הכנסת קטגוריות  חדשות ומותגים חדשים תוך הרחבה בלתי פוסקת של מגוון המוצרים בחנות, שקיפות המחירים באתר, מאפשרת ללקוחות לבדוק בזמן אמת את המחירים והמבצעים בחנות ובכך לבצע קנייה חכמה יותר, מערכת תורים חדשה המקצרת את זמן השהייה ל 2.5 דקות בממוצע וכ- 7 דקות בזמני העומס,  שירות  צ'אט באתר  האינטרנט לכל שאלה תוך מענה קצר, עמוד פייסבוק המעדכן מידי יום על מוצרים/שירותים חדשים בחנות"

 

אז איך זה עובד ?:

על מנת להתחבר ולהתחיל ליהנות משירות ההזמנה PRE-ORDER – יש להיכנס לאתר  www.dutyfree.co.il 

בשלב הראשון אחרי תהליך ההזדהות  ורישום מתחילים בבחירת  המוצרים והכנסתם לעגלת הקניות. ניתן להשתמש בסרגל הניווט או בכלי ה"חיפוש" על מנת לאתר את המוצרים השונים. לחיצה על "הוספה לעגלה", תכניס את המוצרים לעגלת הקניות.

בשלב השני  ניתן לבחור אילו מהמוצרים שנרכשו יישארו  לשמירה בארץ ואילו מהמוצרים תעדיפו לקחת עמכם לטיסה.

בתום אישור הפרטים, פרטי הטיסה והזנת אשראי (לביטחון) – ההזמנה נקלטת והמזמין יוכל לאסוף את המוצרים בכפוף להצגת דרכון וכרטיס עליה למטוס. רק הלקוח הרשום או בן/בת הזוג הרשמיים רשאים לרכוש באתר ולאסוף את המוצרים.

השלב האחרון הוא תשלום ואיסוף המוצרים בחנות. עם הגעת הלקוח לדיוטי פרי, עליו לפנות לעמדת ה- Pre Order הממוקמת בחנות לשלם ולאסוף את המוצרים שברצונו לקחת איתו. את המוצרים שסומנו לשמירה בארץ, ניתן יהיה לאסוף ביום החזרה כמקובל בעמדת הפיקאפ.

שני ענבר קריטי, מנהלת שיווק וקשרי לקוחות: "אנו יוצאים בשירות חדש נוסף לנוחיותו של הצרכן:  שירותPRE ORDER     המאפשר הזמנה של מוצרים לפני הטיסה, מכל מקום וביתר     נוחות, אנחנו מאמינים שצרכנים רבים המעדיפים לבצע את רכישותיהם מהבית, יאמצו את השרות וייהנו ממנו."