ערכות הנוחות החדשות של לופטהנזה מעוצבות יותר ואקולוגיות יותר
Lufthansa מפנקת את הנוסעים במחלקות הפרימיום שלה עם ערכות נוחות חדשות ויצירתיות. ערכת הנוחות החדשה של המחלקה הראשונה, ארש תוצע החל בסוף חודש זה אף זכתה בפרס הראשון בתחרות Onboard Hospitality Award 2018 בשל קריטריונים של איכות, שימושיות, עיצוב והעשרת חווית לקוח.
המחלקה הראשונה
ערכת הנוחות "וינדזור" לנשים הינה מודרנית ואלגנטית ובעלת גימור מתוחכם. היתרון הנוסף שלה היא שכאשר הנוסעת מסירה את רצועת הנשיאה הערכה אף הופכת לתיק יד .
ערכת הנוחות הגברית היא בעיצוב קלאסי ופונקציונלי ומשמשת גם כארגונית שימושית. תכולתן של ערכות הנוחות של המחלקה הראשונה מורכבת ממוצרי מותג היוקרה – La Prairie .
מחלקת העסקים
ערכות הנוחות Reisenthel של מחלקת העסקים יוצעו לנוסעים החל בחודש יולי הקרוב, בשלוש גרסאות שונות ובעיצוב החדש של Lufthansa. הן יכללו מוצרים קוסמטיים איכותיים של המותג הצרפתי – L'Occitane. גם כאן, הרעיון של קיימות הוביל את פיתוח המוצרים. את הערכות ניתן למחזר עם סיום הטיסה ולהשתמש בהן כשקית קניות, קלמר או תיק איפור.
מחלקת תיירים- פרימיום:
אותה מודעות סביבתית היא בחוד החנית של לופטהנזה גם עבור מחלקת הפרימיום- אקונומי שלה. החל מאמצע יולי, הערכות החדשות הנקראות "מסביב לעולם" יהיו זמינות, והן אידיאליות לשימוש חוזר כשקיות קניות או תיקי חוף ובכך תורמות להפחתת פסולת פלסטיק. לערכות חמישה מוטיבים עיצוביים שונים (מגדל אייפל, שער ברנדנבורג, קו הרקיע של פרנקפורט, פסל החירות וגשר שער הזהב של סן פרנסיסקו). הערכות מתאימות גם כפריטי אספנים.