כותרות אחרונות
Search

המותג לייף משיק את ה-M6 , סכין גילוח בעל 6 להבים, לגילוח עדין וקרוב יותר

שוברים את המונופול של ג'ילט!

לייף משיק את ה-M6 , סכין גילוח בעל 6 להבים, לגילוח עדין וקרוב יותר, מאז השקתו השיג כבר נתח מכירות של 35% ועקף את ג'ילט במכירות בתוך הרשת

לייף, מותג הבית של סופר-פארם, ממשיך להוביל את המהפכה בתחום הגילוח לגברים, ומשיק את M6, סכין גילוח בעל 6 להבים, כולל להב טרימר אחורי לעיצוב נוח של פאות הלחיים. להבי הסכין, המיוצרים בטכנולוגיה חדישה, דקים מהרגיל ומאפשרים גילוח עדין וחלק יותר, לתוצאה מושלמת. את סכין הגילוח החדש מייצרת עבור לייף חברת Dorco הקוריאנית, בעלת ותק של שנים בייצור מוצרי גילוח עבור מותגים פרטיים בכ-100 מדינות ברחבי העולם.

 m6 2

שוק הגילוח הגברי בישראל מגלגל כ- 65 מיליון שקלים בשנה (80% סכיני גילוח, 20% מכשירי גילוח) כשבשנים האחרונות, המותג ג'ילט, שולט ללא עוררין בשוק .המהפכה בתחום החלה לפני כשנתיים כשלייף השיק את סכין הגילוח M5 לגברים והעניק ללקוחות אפשרות בחירה נוספת, איכותית ובמחיר משתלם הנמוך בכ-30% מג'ילט. זמן קצר לאחר ההשקה, לקוחות סופר-פארם הביעו את אמונם בסכין של לייף, ונתח המכירות הגיע עד מהרה ל 30%. השקת M6 היא נקודת ציון נוספת ומשמעותית בשוק סכיני הגילוח, עם השקתו של הסכין הגיעו סך מכירות מכשיר הגילוח למעל 50%, ועברו את מכירות ג'ילט, לראשונה בהיסטוריה.

 m6 1

אופיר ענבר, מנהל לייף בסופר-פארם: "כבר בשבועות הראשונים להשקתו, זוכה M6 להצלחה אדירה. ההישג  של לייף לא מתבטא רק ברשת סופר-פארם, אלא בשוק סכיני הגילוח בכללותו. להערכתנו נתח השוק של M5 ו6M מכלל מכשירי הגילוח בישראל, עומד על 35%. קמפיין ההשקה ל6M, החושף את פניו החדשים של מוק, שהחליט להיפרד מהזקן לאחר שנים רבות בעזרת סכין הגילוח של לייף, זכה להצלחה רבה בארץ ובעולם. לאורך השנים מותג לייף הקפיד להעניק ללקוחות מענה איכותי בלתי מתפשר ולספק בידם מוצרים שיוצרו על ידי מיטב היצרנים המובילים בארץ ובעולם, בכל אחד מהתחומים בהם הוא פועל – טיפוח, בריאות, אופטיקה ועוד, זאת לצד הצעת מחיר משתלמת ואטרקטיבית ובכוונתנו להמשיך לעשות כן. "

 

המכשיר מגיע עם שתי סכינים. מחיר: 45.00 ₪.

אריזת מחסנית מכילה 4 יחידות. מחיר: 53.90 ₪.

 

להשיג ברשת סופר-פארם

תגיות: סופר- פארם, לייף, סכיני גילוח

לינקים מומלצים: http://www.super-pharm.co.il/Superpharm/Web/sp_home.aspx

לפרטים נוספים: ענבל עטר: 050-8879310, 03-5115203, inbaler@shalomtelaviv.com