כותרות אחרונות
Search

בדיקות מעבדה מוכיחות שוב: בייביסיטר סופג יותר מפמפרס והאגיס!

 

בדיקות מעבדה מוכיחות שוב: בייביסיטר סופג יותר מפמפרס והאגיס!

בייביסיטר, מותג החיתולים הצומח ביותר בישראל, סופג בכ- 30 אחוזים יותר מהמתחרים המובילים.

 

חיתולי בייביסיטר מוכיחים שוב עליונות בספיגה! בדיקה עדכנית שנערכה בינואר האחרון במעבדת SGS שבצרפת קובעת כי חיתולי בייביסיטר סופגים יותר מהאגיס ומפמפרס ואף כי הפער בספיגה גדול – חיתולי בייביסיטר ספגו בכ-30% יותר מחיתולי האגיס ופמפרס.

 

לאור ממצאים אלו, בייביסיטר, מותג החיתולים והמגבונים המשווק על ידי ניאופרם מוצרי צריכה, שנחשב למותג החיתולים הצומח ביותר בישראל, עולה בקמפיין פרסומי תחת הסלוגן: "בייביסיטר סופג יותר" באמצעות משרד הפרסום GREAT בהיקף של כ-2 מיליון שקלים.

 

צילום: יח"צ "ביביסיטר"

 

יעל בן צבי, סמנכ"לית השיווק של ניאופרם מוצרי צריכה, מציינת כי תוצאות המעבדה מוכיחות שוב, ללא כל ספק, כי בייביסיטר סופג יותר מהאגיס ומפמפרס: "הספיגה היא הפרמטר החשוב ביותר להורים בבחירת החיתול, לכן לא הופתענו כי לצד תוצאות המעבדה החד משמעיות, בייביסיטר הינו מותג החיתולים הצומח ביותר בישראל (עפ"י נתוני סטורנקסט). אנחנו שמחים להציע למחתלים הישראלים חיתול מצויין, במחיר נגיש ועם ספיגה מנצחת".

 

חיתולי בייביסיטר נמכרים ברשתות המזון, Be, סופר-פארם אונליין, חנויות תינוקות וכן באתר המותג במשלוח חינם עד הבית. מותג בייביסיטר, המציע חיתולים, מגבונים וספריי החתלה משווק בישראל על ידי ניאופרם מוצרי צריכה, העוסקת בין היתר בפיתוח, שיווק ומכירה של מוצרי צריכה, מזון ותרופות ללא מרשם (OTC).