כותרות אחרונות
Search

הכן את המרפסת שלך לאביב עם חברת אלוני

 

 חברת אלוני מציעה לך לשדרג את המרפסת שלך לקראת האביב

בשנים האחרונות הפכה המרפסת למקום בילוי ואירוח מרכזי בבית, כמו גם להתרגעות ובבניה כיום מקבלות המרפסות מקום נכבד יותר מאשר בעבר: הן גדולות יותר ומהוות חלק אינטגרלי מהבית.החיפוש אחר הרוגע והשקט במרחב האורבני מוביל אותנו לטפח את מרפסת הבית , בה ניתן להתרווח ולנוח ואף להעניק לה את אווירת הנינוחות הפסטורלית כמו למשל בפירנצה ורחובותיה הרומנטיים…

בתיה מורנו מנהלת קטגוריית קרמיקה בחברת אלוני מסבירה איך ניתן לראות בבתים רבים טרנדים המשקפים את הכנסת החוץ פנימה באופנים שונים, לדוגמא:

 

טראצו: מגמה הולכת וגוברת של שימוש בארחי טראצו מאוירים בסגנון רומי עתיק, אריחים במראה פסיפס "כפרי" , שימוש באגרגטים גדולים, במגוון גדלים וגמורים. יוצרים אווירה חמימה, נעימה ורגועה.

aloni 5

אריחי בטוןשימוש באריחי בטון חלקים במרפסות יוצר מראה נקי, טבעי ומשתלם באופן מושלם עם עם עציצים וצמחיה ירוקה . טרנד נוסף הוא אריחי בטון עם הטבעות, שנוצרו בתבנית מיוחדת ומוסיפים נופח אומנותי ותחושה של רחוב פתוח במרפסת הביתית.

אריחי גרניט פורצלן בהמשכיות טבעית לבית: טרנד נוסף בעיצוב מרפסות הוא ריצוף המרפסת באריחי גרניט פורצלן, היוצרים המשכיות עם הריצוף בבית. בעזרת שימוש באותו ריצוף גם במרפסת,  אנו מקבלים תחושה של מרחב , תנועה, זרימה וגודל.

aloni 3

אריחים דמוי עץ (מדמה פרקט): אחד הטרנדים הבולטים ביותר הוא השימוש באריחי גרניט פורצלן בהדפסה דיגיטלית במראה עץ, במקום שימוש בפרקט עץ. האריחים מודפסים בשיטה חדשה שעושה שימוש במספר ראשי דיו, היוצרים עומק ומרקם עשיר.  יתרונותיהם הבולטים של האריחים המודפסים הוא : ייצור מהיר , קל וזול. בנוסף, האריחים אינם דורשים תחזוקה מיוחדת. למשל ניתן לשטוף אותם במים בדיוק כמו שטיפת ריצפה וניתן גם ליישמם במקומות גלויים לפגעי מזג האוויר, מבלי לחשוש מלחות, טחב או רטיבות .

aloni 4

מחירים:

אריחי טראצו  החל מ – 200  ₪ למ"ר

אריחי גרניט פורצלן דמוי פרקט- החל מ 250 ₪ למ"ר

אריחי בטון: החל מ – 450 ₪ למ"ר

להשיג ברשת אלוני