חנות "FEMINA" – צילום: יח"צ
"FEMINA" רשת החזיות וההלבשה התחתונה מתרחבת ופותחת 3 סניפים חדשים!
עלות פתיחת הסניפים בעפולה, רעננה וחיפה נאמדת ב- 1.5 מיליון ₪.
רשת החזיות וההלבשה התחתונה "FEMINA" מתרחבת ופותחת 3 סניפים חדשים של הרשת במתחם עמק סנטר עפולה, קניון רננים ברעננה וקניון עזריאלי בחיפה. פתיחת הסניפים נעשתה בהשקעה כוללת של כ- 1.5 מיליון ₪.
החנויות בעלות עיצוב אלגנטי עם ניחוח של לאנג'רי אירופאי המזוהה עם חנויות הרשת. תמהיל המוצרים בחנויות מגוון ומאפשר לכל אישה, מידה וקאפ למצוא את עצמה בתוך הקולקציה. החנויות מציגות מגוון רחב של פריטי הלבשה תחתונה כמו חזיות במגוון מידות ועיצובים, ברלטים מבדי תחרה עדינה ועשירה, תחתונים ומחטבים בשלל גזרות, בגדי גוף, הלבשת לילה כולל בייבידולים, כותנות לילה, נעלי בית, גרביים וכן אביזרים משלימים כמו מדבקות לפטמה, פתרונות הרמה, סליקון ועוד…
טל כדורי, סמנכ"לית השיווק של רשת "FEMINA" מוסרת: " "Femina" הוא מותג החזיות וההלבשה התחתונה המוביל בישראל המתמחה בפיתוח, עיצוב וייצור הלבשה תחתונה למעלה מ-60 שנה. בשנים האחרונות השקענו רבות בפיתוח הרשת בבעלות עצמאית, לצד הפעילות הסיטונאית, ונכון לסוף אוגוסט המותג ימנה 44 סניפים ואתר סחר אונליין. יחד עם ההתפתחות העסקית של המותג השקענו בשנתיים האחרונות תקציבי שיווק גדולים בכדי להוציא לפועל את האסטרטגיה השיווקית ולהביא לידי מודעות בקרב קהל הלקוחות הפוטנציאלי שלנו. אנחנו נרגשים מאוד לקראת השנים הבאות בהן נמשיך להשקיע ולהתמקד בפיתוח וצמיחתו של המותג בכלל והרשת בפרט".
"FEMINA" נמצאת בחוד החנית של ההלבשה התחתונה כבר מעל ל-60 שנות עשייה, כאשר החברה ממשיכה לפתח את תחומי המומחיות השונים, תוך תשומת לב לפרטים הקטנים ביותר עם ייצור של יותר מ-2 מיליון פריטים בשנה, במעל 400 נקודות מכירה ועמידה בסטנדרטים העולמיים הגבוהים ביותר. כך הפכה "FEMINA" לאחד השמות המובילים והמתמחים בעיצוב ופיתוח חזיות. "FEMINA" היא חברה בעלת DNA נשי כאשר 90% ממצבת כוח האדם בחברה בנויה מנשים, המכירות ויודעות במדויק מהם הצרכים, האתגרים, הרצונות והחלומות של כל אישה.
ניתן להשיג בסניפי הרשת ובאתר