כותרות אחרונות
Search

iDigital, רשת הפרימיום של Apple בישראל, משיקה שורת מהלכים לשדרוג חווית הלקוח !

 

iDigital, רשת הפרימיום היחידה של Apple  בישראל,  משיקה שורת מהלכים לשדרוג חווית הלקוח – מועדון חברים ראשון מסוגו לאפליסיטים בישראל, מעבדת Apple  חדשה ושירות "אקספרס עד הבית".

 

 

iDigital, רשת הפרימיום היחידה של Apple בישראל, משיקה שלושה מהלכים שמטרתם לשדרג את חווית הלקוח –  מועדון חברים לאפליסטים, מעבדת  Apple  מורשית בתוך חנות רמת אביב ושירות חדש -iDigital Express.

 

 

מועדון החברים של iDigital

לפני כשנה השיקה iDigital את פרוייקט iExpert, מהלך שמאפשר ללקוחות iDigital ליהנות ממגוון שירותים ומידע בנושא Apple. הדרכות, מדריכים כתובים, מאגר טיפים, תמיכה טלפונית ומגוון שירותי מומחים.

 

כעת, מבצעת הרשת קפיצת מדרגה נוספת , ומציעה לכל האפליסטים בישראל להנות ממועדון יחודי עבורם – מועדון החברים של אידיגיטל.

 

משתמשי Apple בכל העולם ידועים באהבתם למותג, בחיבור הטבעי הקיים בין כל משתמשי המותג ובעניין הטכנולוגי שלהם.

 

ברשת אידיגיטל יש למעלה מ- 2 מליון ביקורים בשנה של "אפליסטים" שבאים להסתכל, לנסות ,  ללמוד ולרכוש.

 

עתה, לראשונה, יהיה להם גם מועדון חברים מיוחד עבורם.

 

 

חבר במועדון החברים של אידיגיטל יוכל להנות מ-

  • תוכן מקצועי- טיפים על שימושים מעניינים, מידע על פיצ׳רים מיוחדים וסרטוני וידאו קצרים שיוכנו במיוחג עבור חברי המועדון עם המחשות של שימושים מעניינים

  • ערבי חברים- ערבי לקוחות בסניף הביתי, מפגשים לחברי המועדון וסדנאות ייחודיות לחברי מועדון בלבד.

 

הראשונה, תהיה שיתוף פעולה עם ביה"ס לצילום קאמרה אובסקורה, להעברת סדנאות צילום ב ב- iPhone.

 

 

ההצטרפות למועדון החברים הינה ללא עלות ופתוחה לכל משתמש במוצר של Apple.

בנוסף, בחודשיים הראשונים, יוגרל איפון Xs חדש בין המצטרפים – איפון אחד כל חודש.

 

איילת צרפתי רוזן, מנכ"לית רשת iDigital: "אנו משקיעים רבות בשדרוג מתמשך של חוויית הלקוח ברשת. לאחר מהלך גדול שהשקנו בשנה שעברה בעולם הידע והמומחיות, אנו משיקים השנה שלושה מהלכים חדשים שרק רשת כמו אידיגיטל יכולה להציע בישראל. ".

 

איילת צרפתי רוזן, מנכ"לית רשת iDigital – צילום: אבי בר

 

מעבדה מורשית חדשה נוספת בסניף רמת אביב:

בישראל פועלות שתי מעבדות מורשות כשהגדולה בינהן הינה המעבדה של איידיגיטל הממוקמת בפתח תקווה – המעבדה המורשית הגדולה ביותר של Apple בישראל.

בניגוד למעבדות אחרות או משווקים רשמיים אחרים, המציעים תיקון של מכשירי אפל, רק במעבדה מורשית :

  • משתמשים בחלקי חילוף מקוריים – אפל לא מוכרת חלקי חילוף מלבד למעבדות הרשמיות

  • יש צוות טכנאים מוסמך Apple – טכנאי המעבדה מוסמכים לפי נוהלי הדרכה אפל

  • נעשה תהליך דיאגנוסטיקה ממוחשב – תהליך יחודי שפותח ע״י Apple המאפשר זיהוי תקלות שלא נראות לעין ובדיקת תקינות בסיום התיקון

  • נשמרת אחריות המכשיר בכל תיקון

  • נעשה תיעוד של הטיפולים במערכת הגלובלית של Apple

 

כיום ,מבנה הפעילות בישראל הוא של מעבדה ראשית שאליה נשלחים כל המכשירים לתיקון מכל הארץ. תהליך זה אורך מספר ימים בגלל השינוע של המכשיר אל המעבדה ובחזרה.

 

כדי לקצר את זמני הטיפול השיקה איידיגיטל את מעבדת רמת אביב ולקוחות הרשת יוכלו למסור מכשיר לתיקון ישירות למעבדת רמת אביב.

 

היתרון הבולט של מעבדת רמת אביב הוא המהירות!

אודות לכך שאין צורך בשינוע, ירדו זמני התיקון לתיקון מכשירי iPhone  ו- iPad ליום עסקים אחד, ומחשב Mac ל- 2 ימי עסקים (בכפוף למלאי חלקים חילוף ואישור הצעת מחיר).

 

על ידי כך, מעבדת רמת אביב תהפוך להיות המעבדה המורשית הכי מהירה בישראל.

 

יתרון נוסף הוא הנוחות- סניף רמת אביב נמצא במיקום מרכזי ונגיש לכל תושבי גוש דן, עם חניה בשפע ושעות פעילות ארוכות (9:30 בבוקר עד 22:00 בלילה).

 

לקוחות אידיגיטל יוכלו גם להנות  משירות האקספרטים הנמצא במקום שבו ניתן יהיה לפתור בעיות קלות במקום ואף לקבל מכשיר חדש במקום במקרה של תקלות באחריות המאושרות להחלפה.

 

יתרון נוסף היא האפשרות לקבל אייפון חלופי במידת הצורך.

 

המעבדה החדשה תהפוך חוויית הטיפול במכשירי ה Apple למהירה יותר,  נוחה יותר, ונעימה יותר.

 

 

צילום: יח"צ

 

iDigital Express:

רבים מאיתנו מנהלים סדר יום עמוס והזמן הוא משאב יקר.

 

באיידיגטל החליטו להרים את הכפפה ולמצוא פתרון שיתן מענה לצורך של מהירות ונוחות.

 

החל מאוגוסט תשיק הרשת שירות ייחודי בתשלום של 150 ש״ח ובמסגרתו יוכלו לקוחות iDigital להפקיד את המכשיר לתיקון בכל אחד מסניפי הרשת וליהנות משרות  תיקון מהיר וקבלת המכשיר חזרה ישירות  לבית הלקוח, תוך יום עסקים אחד בלבד (בין חיפה לב״ש) .

 

לקוח המעוניין בשירות יוכל למסור את המכשיר בסניף  שישלח בשליחות למעבדה הראשית.

 

עם ההגעה למעבדה המכשיר ייכנס מיידית לתיקון שבסיומו תתואם שליחות  להחזרתו של המכשיר המתוקן לכתובת הלקוח.

 

מנכ"לית iDigital, איילת צרפתי רוזן, מדגישה  כי מדובר ״במהלכים עליהם אנו עובדים למעלה משנה. במסגרת העבודה זיהינו את צרכי הלקוחות שלנו ושל משתמשי אפל בישראל. אני מאמינה ומקווה שמהלכים אלו, יספקו חווית לקוח יחודית לכל לקוחות אידיגיטל"