כותרות אחרונות
Search

איריס גייר, מומחית באירידולוגיה רב ממדית, מאבחנת מצב בריאותי באמצעות גלגל העין

אירידולוגיה – מדע אבחון בגלגל העין

איריס גייר, מומחית באירידולוגיה רב ממדית, מאבחנת מצב בריאותי באמצעות תוכנת מחשב לאבחון בגלגל העין אשר פיתחה

iris 2

077-7012170 
www.irisgayer.co.il

אירידולוגיה היא מדע האבחון בגלגל העין המאפשר לפתוח חלון למצב בריאותו של האדם, באופן שמסייע לקבל מידע מדויק על נטיות גנטיות, פוטנציאל תורשתי, הבנת שורש בעיות בריאות וזיהוי בעיות בריאות בשלב מוקדם עוד לפני שהאדם מרגיש כל כאב או סימפטום.

איריס גייר נחשפה לתחום האירידולוגיה, לאחר שהיא עצמה נואשה מהרפואה הקונבנציונאלית והצליחה למצוא מזור לבעיות בריאות אשר תקפו אותה, באמצעותו.

לאחר קריירה מצליחה של 18 שנים בתחום פיתוח תוכנה בחברות מובילות, רכשה השכלה מעמיקה בתחומים של אבחון גלגל העין (אירידולוגיה), אבחון לובן העין (סקלרולוגיה), תזונה וניקוי רעלים מגדולי החוקרים ברחבי העולם ביניהם: ד"ר ג'נסן מארה"ב, ד"ר לו-ריטו MD מאיטליה ד"ר אנדרוס מאנגליה ועוד.  מאוחר יותר פיתחה תוכנה ייחודית שלראשונה בעולם מאפשרת אבחון תלת מימדי של גלגל העין באמצעות מחשב.

בשנת 2000 הקימה איריס גייר את הקליניקה לאירידולוגיה רב-ממדית, ומאז עוזרת למטופלים רבים להגיע להבנה מעמיקה של שורש בעיות בריאותיות שונות ולהחלמה באמצעות שיטות טבעיות שונות.

iris 3

בקליניקה סייעה איריס גייר לאלפי מטופלים להחלים ממחלות כגון: בעיות עיכול, מחלות עור, פסוריאזיס, בעיות כלי דם ולב, סכרת, לחץ דם וכולסטרול, מגרנות, פיברומיאלגיה, דלקות מפרקים ועוד.

איריס גייר היא נציגת האיגוד הבינלאומי לאירידולוגיה IIPA בישראל, מרצה ומלמדת את תחום האירידולוגיה בארץ וברחבי העולם (ארה"ב, קנדה, איטליה, ברזיל, איסלנד ועוד). במשך השנים הקימה בישראל את המכללה לאירידולוגיה רב ממדית בה מקבלים הסמכה מ- IIPA  והיא הכשירה אירידיולוגים רבים בארץ וברחבי העולם.

טלפון להזמנות: 077-7012170

אתר אינטרנט: www.irisgayer.co.il

iris 1

אירידולוגיה מהי?

אירידולוגיה היא מדע האבחון בגלגל העין. תחום האירידולוגיה הוא בחיתוליו בישראל ועקב כך מרתק, סוחף ומעורר עניין. האירידולוגיה מאפשרת לפתוח חלון למצב בריאותו של האדם , באופן שמסייע לקבל מידע מדויק על נטיות גנטיות, פוטנציאל תורשתי,הבנת שורש בעיות הבריאות,  ולזיהוי בעיות בריאות בשלב מוקדם עוד לפני שהאדם מרגיש כל כאב או סימפטום. אבחון מדויק של הקשתית מספק מידע שקשה ולעיתים בלתי אפשרי להשיג בשיטות אחרות. למידע המתקבל באמצעות האבחון האירידולוגי נודע ערך רב במציאת פתרון מדויק ויעיל למגוון רחב של בעיות בריאות.

זהו כלי אבחוני ראשון במעלה ! האבחון האירידולוגי משולב ברחבי אירופה וברחבי העולם ע"י רופאים.האבחון נעשה על ידי צילום הגלגל הצבעוני של העין , הצילום אינו חודרני  ואינו כואב.


איזה מידע בריאותי מקבלים באמצעות אבחון אירידולוגי?

> אילו גורמים פיזיים תרמו לבעיות הבריאות הנוכחיות?

> פוטנציאל גנטי ותורשתי

> כיצד בעיות עבר שהודחקו ולא טופלו כראוי גרמו לבעיות נוכחיות?

> איזה אורח חיים וגורמים רגשיים ונפשיים תרמו למצב הנוכחי?

> כיצד טראומות ולחצים מהעבר משפיעים על חיינו וגורמים למחלות?

> אילו אזורים זקוקים לתמיכה , להעלאת הויטאליות ולאיזון? 

> כיצד לשמור על הבריאות באופן קבוע? (רפואה מונעת)

> גילוי מוקדם של בעיות בריאות

iris 4


הקליניקה לאירידולוגיה רב-ממדית בהנהלת איריס גייר

בשנת 2000 הקימה איריס את הקליניקה לאירידולוגיה רב-ממדית ומאז היא עזרה למטופלים רבים להגיע להבנה מעמיקה של שורש בעיות הבריאות ולהחלים בשיטות טבעיות ממגוון רב של בעיות. לשלב האבחון חשיבות עליונה ורק לאחר הבנה מעמיקה של מקור הבעיה, מותאם טיפול שמוביל לפתרון בעיות הבריאות ולהחלמתו של המטופל.

האבחון מבוצע ע"י צילום חלקי העין במצלמות אירידולוגיה מקצועיות ובמיקרוסקופ דיגיטלי מקצועי, בהגדלה וברזולוציה גבוהים המתאימים למחקר קליני. התמונות מועלות על מסך המחשב באמצעות התוכנה המתקדמת בעולם לאירידולוגיה רב-ממדית של חברת COSMICIRIS, ושלב אחר שלב מבוצע האבחון והתאמת הטיפול. האבחון מתאים לכל גיל, הוא אינו חודרני ולא כואב.

בקליניקה עזרה איריס לאלפי מטופלים להחלים ממחלות כגון: בעיות עיכול, מחלות עור, פסוריאזיס, בעיות כלי דם ולב, סכרת, לחץ דם וכולסטרול, מגרנות, פיברומיאלגיה, דלקות מפרקים ועוד.