כותרות אחרונות
Search

ברווזים, לא רק לאניני טעם

ברווזים. לא רק לאניני טעם.

מנת ברווז יכולה בקלות לשדרג את שולחן ארוחת שישי או ערב החג.
ברווז, הנחשב למעדן, קל לבישול וידוע בשל טעמו העשיר.
עכשיו תוכלו בלחיצת כפתור להזמין אותו ישירות אליכם הביתה.

הברווז הוא פשוט וקל להכנה, זאת על אף שהוא פחות נפוץ במטבח הארצישראלי. אך למרות התדמית שהוא מחזיק, ניתן להכין אותו באינספור אופנים ושיטות בישול שונות-  להשרות במרינדה, להכניס לתנור עישון, בצלייה בתנור, טיגון עמוק, קונפי, סוויד ועוד.

 

מדובר בחומר גלם נהדר, בשר הברווז בעל ערך קלורי נמוך ואחוזי שומן נמוכים על אף טעמו העשיר. הוא בריא יותר מבשר אדום וטעמו עשיר מטעם העוף. ניתן ומומלץ לשלב בכל תפריט בשל ערכיו התזונתיים הגבוהים,
כגון: ברזל, אומגה 3, אומגה 6, פרוטאין, ויטמיןA  ועוד.

 

משק לוין נפתלי, מכפר ברוך שבעמק יזרעאל, הינו משק משפחתי המתמחה בגידול ברווזים. זהו המשק היחיד בארץ לגידול ברווזים.  הוא מתמחה בגידול ברווזי איכות ללא אנטיביוטיקה וללא חומרים מזרזי גדילה.  הידע הרב שנצבר במשך השנים וכן שיתוף פעולה פורה עם חוות גידול וטיפוח באירופה, הביאו לארץ את ברווז הפקין ("pekin duck"), הנחשב לזן האיכותי ביותר.

 

לאחרונה, הוקמה חנות מקוונת אשר משווקת את מוצרי הברווז ישירות אל הצרכן ובכך חוסכת בפערי תיווך.   בחנות ניתן למצוא מתכונים רבים, סרטונים המדגימים אופני בישול ואפשרות לביצוע הזמנות ישירות אל בית הלקוח. את הברווזים של משק לוין ניתן למצוא גם במסעדות ומעדניות נבחרות ברחבי הארץ וברשתות השיווק הגדולות.

צילום: יח"צ

מן העיתונות:
"ברווז הוא העוף הכי איכותי בישראל היום. אנשים מתייחסים אליו הרבה פעמים כאל תרנגולת, אבל זו טעות כי הוא עוף מים והעבודה עמו שונה לגמרי. כשלומדים להכיר אותו ולבשל אותו כמו שצריך מגלים כמה הוא מדהים ורב גוני. זהו מאכל שמתאים מאוד לאירועים מיוחדים, כשרוצים להשקיע ולהכין מנות שירשימו את האורחים."
שף חיים טיבי, ממסעדת טיביס, מגזין את גורמה, דצמבר 2016.

לפרטים נוספים באתר- www.barvazim.com או בטלפון- 052-8331286