כותרות אחרונות
Search

חודש הגאווה בסלקום TV: סלקוםTV גאה לחגוג יחד עם צופיה את חודש הגאווה.

על פיות וילדים אבודים בסלקום – צילום: באדיבות בסלקום TV

 

חודש הגאווה בסלקום TV: סלקוםTV  גאה לחגוג יחד עם צופיה את חודש הגאווה.

מצעד הגאווה השנתי ופסטיבל התרבות הגאה מתקיים מדי שנה בחודש יוני בערים שונות ברחבי העולם ובו מציינת הקהילה הלהט"בית את תמיכתה במאבק להכרה ולשוויון זכויות, ומכריזה על גאוותה בזהותה המינית השונה.

 

החל מ-1.6.2024 ובמהלך חודש יוני, סלקום TV תעלה עם "ספיישל חודש הגאווה" בערוצי הבית ובקטגוריה מיוחדת ב-VOD, עם מגוון סדרות וסרטים שמתארים את הקשיים ואת הניצחונות של הקהילה הגאה לאורך השנים.

 

בין הסדרות החדשות שיעלו החודש לשירות ושעוסקות בקהילה הגאה ובזהות מינית:

"על פיות וילדים אבודים" (החל מ-5.6)

מיני סדרה חדשה שעולה בימים אלה ב-BBC ותשודר בצמוד בסלקום TV. גבריאל ובן זוגו מאמצים ילד בן 7, אבל לפני שגבריאל יהפוך לאבא בעצמו הוא יצטרך לתקן את מערכת היחסים שלו עם אביו. שידור שבועי, פרק חדש בכל יום רביעי.

 

על פיות וילדים אבודים בסלקום – צילום: באדיבות בסלקום TV

 

"שותפים למסע" (החל מ-13.6)

מיני סדרה. פוליטיקאי כריזמטי ופעיל פוליטי שמרן, מנהלים רומן ממושך שנמשך שלושה עשורים ומוביל מוושינגטון של שנות ה-50 עד לשנות ה-80 וההתפרצות של נגיף האיידס. שידור שבועי. פרק חדש כל יום חמישי.

 

שותפים למסע – צילום: באדיבות בסלקום TV

 

בנוסף, ב-13.6 יעלה הסרט –"ארי ודנטה מגלים את סודות היקום"

שני צעירים ממוצא מקסיקני החיים בטקסס של שנות ה-80׳ חוקרים את משמעות ידידותם כשהם מתמודדים עם שאלות של זהות מינית ואתנית.

 

בין התכנים הנוספים שיהיו זמינים לצפייה בשירות בחודש הגאווה:

סופרנובה, מלאכים באמריקה, אנחנו כאן, לוקינג, אירמה ופ, ג'נטלמן ג'ק, אור ירח, שערורייה אנגלית למדי, חיי עם ליברצ'ה, יוסי וג'אגר, משחקי החיקוי, בטי, עמוק באדמה, 24 עשורים של מוזיקה אמריקאית, לוקינג – הסרט, קיץ 85, ריפיל, מונטנה, אסי לא גר כאן יותר, שבלולים בגשם, בננות, הנשף, רן ואוהדי, ללכת על המים, הרפתקאותיה של פריסילה מלכת המדבר, הבועה, אהבה היא מוזרה, ברש, ג'יה, הסודות, וויג, נמס בגשם, המחתרת הלהט"בית, טרנסהוד ועוד…