כותרות אחרונות
Search

חב' בן & ג'ריס משיקה שני טעמים חדשים של גלידות בסדרת "CORE".

 

 

חב' בן & ג'ריס משיקה שני טעמים חדשים של גלידות בסדרת "CORE".

מדובר בגלידה בעלת ליבה המשלבת שלושה אלמנטים של טעם ומרקמים ייחודיים: גלידת בצק עוגיות שוקולד צ'יפס וגלידת Wake & Not Bake.

 

גלידת Wake & Not Bake – צילום: יח"צ ben&jerrys

 

אבי זינגר מנכ"ל "בן & ג'ריס" ישראל: "סדרת גלידות "CORE" מיוצרת באמצעות טכנולוגיית ייצור ייחודית. מדובר בפיתוח ייחודי בענף הגלידות שפותח ע"י צוות "גורו הטעמים" של חב' בן & ג'ריס".

 

חב' בן & ג'ריס משיקה שני טעמים חדשים של גלידות בסדרת "CORE", גלידה בעלת ליבה המשלבת 3 אלמנטים של טעם ומרקמים ייחודיים: גלידת בצק עוגיות שוקולד צ'יפס וגלידת Wake & Not Bake:

 

גלידת עוגיות שוקולד צ'יפס – הינה גלידת עוגיות חלב עם חתיכות פאדג' וליבת בצק עוגיות.

 

גלידת Wake & Not Bake – צילום: יח"צ ben&jerrys

 

גלידת Wake & Not Bake – הינה גלידת וניל עם עוגיות חמאת בוטנים וגלידת חמאת בוטנים עם חתיכות פאדג' וליבת בצק עוגיות לא אפוי.

 

גלידת Wake & Not Bake – צילום: יח"צ ben&jerrys

 

גלידת "CORE" מאפשרת לנו להוציא כדור גלידה מושלם! בין אם חופרים היישר אל תוככי הליבה או מערבבים הכל יחד… כל אחד יכול לקבוע לעצמו איך תיראה הכפית הבאה!

אבי זינגר, מנכ"ל בן & ג'ריס ישראל: "סדרת גלידות "CORE" מיוצרות באמצעות טכנולוגיית ייצור ייחודית. לאחר שבעבר החב' ייבאה טעם אחד מתוך הסדרה שזכה להצלחה ולפופולריות עצומה, החליטה החב' לאמץ את הטכנולוגיה למפעל הישראלי ולייצר את סדרת הגלידות באופן קבוע".

מדובר בפיתוח ייחודי בענף הגלידות, אשר פותח ע"י צוות "גורו הטעמים" של בן & ג'ריס.

גלידות "CORE" משווקות בפיינט של 500 מ"ל במחיר מומלץ לצרכן של 25.9 ₪. ניתן להשיג ברשתות השיווק, חנויות נוחות ובחנויות המפעל.

אבי זינגר מוסיף: "בן & ג'ריס ישראל מאושרת כחברת FAIRTRADE (סחר הוגן) היחידה בישראל שמשמעו – הוגנות כלפי כל שרשרת הייצור הן מבחינת שכר הגון והן מבחינת תנאים סוציאליים החל מקוטפי הבננות וקני הסוכר בדרום אמריקה ועד עובדי מאפיית הבראוניס בניו יורק. הלוגו של ארגון הסחר ההוגן הבינ"ל מופיע על כל אריזות החברה".