כותרות אחרונות
Search

לכבוד יום המשפחה תערוכת צעצועים נוסטלגית בקניון G צמרת

קניון G צמרת משיק תערוכת צעצועים נוסטלגית לכבוד יום המשפחה.

קניון G  צמרת וחנות הצעצועים "ג'ולות" משיקים לרגל יום המשפחה ביום חמישי ה-11/2  את תערוכת "מאז ועד היום" אוסף צעצועים נוסטלגיים של האספן ואוצר התערוכה עקיבא וסרמן

בתערוכה המוצעת בחינם לקהל הרחב החל מיום חמישי ה-11.2.16, יוכל הקהל ליהנות  מצעצועים עתיקים מהמאה ה-19 ומהמאה ה-20. המבוגרים ימצאו באוסף את הפריטים בהם שיחקו בילדותם והצעירים יוכלו לחזות בהתפתחות הצעצועים לאורך השנים.  לצד הפריטים הנוסטלגיים ישולבו גם פריטים עדכניים, מודרניים וייחודים הנמכרים גם היום בחנות ג'ולות" שנמצאת בקניון.

vaserman 1

אוסף עקיבא וסרמן

אודות אוצר התערוכה: עקיבא וסרמן הינו מוותיקי אספני הצעצועים ומחזיק אוסף של מעל 4000 פריטים שחולשים על תקופות, ארצות ותרבויות שונות.  וסרמן יליד קיבוץ אפק, בוגר המחלקה לעיצוב גרפי וציור בבצלאל. בנוסף להיותו אספן וסרמן הוא גם אמן העוסק בשמן ואקוורל בטכניקות קלאסיות בעיקר תמונות ריאליסטיות מחיי היום יום. ציוריו נמכרו בגלריות שונות. בין השנים 1990 – 1995 הציג מספר תערוכות יחיד בגלריית דיאפורמה בפריז.

vaserman 3

נעשה בשנות ה 70 על ידי נגר שפרק עגלת תה. אוסף עקיבא וסרמן – צילום רן יחזקאל באדיבות עיריית חולון

קרן חן דנון מנהלת השיווק של קניון G צמרת: " אנו שמחים מאוד לארח את  תערוכת הצעצועים של האספן עקיבא וסרמן שמאפשרת  התרפקות קצרה על העבר נטול הטכנולוגיה וחיבור הדור הצעיר להוריו דרך השפה הבין דורית צעצועים. אנו מזמינים את הציבור הרחב  לשעה של הפסקה מהשגרה הקדחתנית ובילוי משותף להורים וילדים, שהינו המהות של יום המשפחה."

התערוכה תהיה פתוחה החל מיום חמישי  11.2.16 ועד יום חמישי 18.2.16 בקניון G  צמרת, רחוב ניסים אלוני 10 תל אביב, במהלך שעות הפתיחה של הקניון א'-ה' 9:30-21:30

ימי ו'- 9:30-15:30

מוצ"ש החל משעה אחרי צאת השבת ועד השעה 23:00

 

 

*קרדיט תמונות רן יחזקאל