כותרות אחרונות
Search

למה כדאי לרכוש בלנדר של המותג "ויטמיקס" ?

 למה כדאי לרכוש בלנדר של המותג  "ויטמיקס" ?

לכתבה על המוצר לחץ כאן

 

צילום: יח"צ ויטמיקס

 

קודם כל הטעם

ישנן הרבה סיבות לרכוש בלנדר "ויטמיקס", אולם אם תשאלו רבים מהמשתמשים הביתיים, או את השפים, מבין כלל הסיבות, במקומות הראשונים יופיע הטעם. אז איך זה יכול להיות? ל"ויטמיקס" יכולת עיבוד וריסוק של המזון ברמה הגבוהה ביותר, באופן שמשחרר טעמים מהמרכיבים, כפי שמוצרים אחרים לא מצליחים לעשות. לדוגמא: הסיבה שמי שרגיל לכמות מסוימת של בצל או שום במתכון, יגלה שב"ויטמיקס" הוא נדרש לשים הרבה פחות, כדי לקבל את אותה השפעה. לא בכדי עבור רבים, ה"ויטמיקס" הוא המרכיב הסודי של המתכון. ישנם יצרנים שמתפארים על האופן שבו הבלנדר שלהם טוחן טלפון נייד. ו"יטמיקס" לעומתם מוכיחים איך הם מכינים אוכל בצורה הטובה ביותר.

 

המרקם, חברו של הטעם.

אכילה היא חוויה חושית. למרקם של האוכל, יש השפעה ישירה על ההנאה מאכילתו, וזה בולט עוד יותר אצל ילדים ותינוקות. ל"ויטמיקס" יש יכולת להגיע למרקמים שונים, כפי שלא מגיעים במוצרים אחרים. כאשר מכינים תחליף חלב, מרגישים מרקם "חלבי". מי שיכין שייק לתינוק, יגלה שהמרקם כל כך חלק ושונה ממוצרים אחרים, שהוא מצליח לעבור בפייה של הבקבוק. לא משנה מהי המשימה: שייק, ממרח, מרק חם, גלידה, בהתחלה תופתעו, אולם מהר מאוד תתרגלו לסטנדרט החדש ממנו תיהנו כל יום.

 

צילום: אבי בר

 

רב כישרונות, קל לתפעול ולניקוי

אם יש משהו משותף לכל המטבחים, לא משנה עד כמה הם גדולים, תמיד אין לנו מספיק מקום על השיש. זה מאלץ אותנו להיות פרקטיים, ולשים על השיש את המוצרים שמשתמשים בהם הכי הרבה. אצל רבים "ויטמיקס" הוא מוצר המטבח השימושי ביותר: שייקים, ממרחים, גלידות וסורבה, מרקים חמים, רטבים, תחליפי חלב, טחינת קמחים ותבלינים, לישת בצק, קיצוץ ירקות קשים, ועוד… היפה ב"ויטמיקס", שהכל מאוד פשוט ונוח לתפעול, גם אם נצמדים למתכון, וגם אם אנחנו במצב רוח יצירתי וממציאים את המתכון תוך כדי תנועה. לא פחות כיף וחשוב הוא הנוחות בגמר התפעול. שטיפה קלילה והפעלה עם מים ומעט סבון, ו"ויטמיקס" מנקה את עצמו במהירות ויעילות.

 

מתאים גם לכמויות קטנות

בין אם תרצו להכין כמות גדולה ובין אם תרצו להכין כמות קטנה בדגמי "אסנט" תוכלו לעשות זאת ללא קושי בזכות כוס אישית וקערית קטנה (ברכישה נפרדת). הבלנדר מזהה באופן אוטומטי איזה מיכל נמצא עליו ומתפקד בהתאם לסוג המיכל.

 

צילום: אבי בר

 

הזמינו את השף הביתה – מתכונים באמצעות האפליקציה

בכל אחד מדגמי ה"אסנט" תוכלו להכין מתכונים באופן אוטומטי באמצעות האפליקציה לטלפון הנייד או לטאבלט (באנגלית). כל שנדרש הוא לבחור את המתכון הרצוי. באמצעות האפליקציה תוכלו להכין מנות בדייקנות של שף, ובקלות של משחק ילדים. חשוב להדגיש שהאפליקציה אינה באה להחליף את השליטה הידנית במכשיר הויטמיקס שלכם, אלא מהווה אפשרות נוספת.

 

אמינות ואחריות

רבים לא יודעים ש"ויטמיקס" לא רק מקום ראשון בתחום הבלנדרים לשוק הביתי, אלא גם במקום הראשון בבלנדרים לשוק המסחרי. רשתות בתי קפה, כגון "סטארבקס" (רשת בתי הקפה הגדולה בעולם), ורשתות מיצים ושייקים (כגון ג'מבה ג'יוס בארה"ב) בחרו בבלנדרים של "ויטמיקס". באופן דומה גם רשתות במקומות אחרים בעולם, ואף בישראל, בחרו בבלנדרים של "ויטמיקס". היכן שנדרשים ביצועים חסרי פשרות, אמינות ועמידות, רואים כי לקוחות מסחריים בוחרים שוב ושוב ב"ויטמיקס". לאורך השנים "ויטמיקס" השקיעה סכומי עתק בפיתוח בלנדרים, ובמקרים רבים, אותה טכנולוגיה ורכיבים המאפשרים את הביצועים והעמידות הגבוהים בבתי קפה, מסעדות ומלונות, מגיעה לבלנדרים המשמשים את המשתמש הביתי. כך מתאפשרת תקופת אחריות מלאה ארוכה בהרבה מהנהוג בשוק של בין 7 ל- 10 שנים. בניגוד למוצרים אחרים בשוק, בלנדר "ויטמיקס" מיוצר בארה"ב. גם הקנקן מיוצר בארה"ב, תחת תקני בטיחות מגע עם מזון המחמירים ביותר ופיקוח קפדני.

 

צילום: יח"צ ויטמיקס

 

חדות הסכינים

כאשר רוכשים מוצר חדש, רבים מהלקוחות לא ערים לנקודה עדינה וחשובה, שהיא רלוונטית מאוד לבלנדרים. בלנדרים רבים מתבססים על החדות של הלהבים כדי להגיע לביצועים גבוהים. כך קורה שרוכשים בלנדר חדש, והוא מתפקד יפה במשך חצי שנה, ואז כאשר הסכינים פחות חדות, הביצועים מתחילים לרדת. כלפי חוץ הכל נראה תקין, והטכנאי יסביר שהבלנדר תקין, אבל הוא כבר לא יעבוד כמו חדש. לא כך ב"ויטמיקס", הסכינים (שהוכנו בדייקנות בלייזר) בקנקן של "ויטמיקס": אינן חדות מלכתחילה, והביצועים ישמרו לאורך זמן, בדיוק כפי שהיו כאשר היה חדש.

 

צילום: אבי בר

 

קהילת המשתמשים

לאורך השנים התפתחה קהילה עצומה של מיליוני משתמשים ב"ויטמיקס". חדי העין יזהו את "ויטמיקס" בסרטים, במטבח של סלבריטאים וספורטאים ידועים, ובמטבחים של שפים. כמות המתכונים שתוכלו למצוא ל"ויטמיקס" היא אדירה, וכך גם כמות סרטוני ה- "YouTube". לא משנה אם אתם גרים לבד, או עם המשפחה, אם נולד לכם תינוק בשעה טובה, אם אתם ספורטאים, אם אתם טבעונים, צמחונים, פלאו, תזונה ללא גלוטן, או אם אתם חובבי בישול, או רק נהנים לארח בימי שישי, תגלו ש"ויטמיקס" הוא הבחירה הטובה ביותר בשבילכם. מספיק לעבור ולקרוא את חוות הדעת הרבות בארץ ובעולם, כדי להתרשם. אם זה לא מספיק, ניתן להתרשם באופן אישי מהמוצר באולם התצוגה של היבואן בכל מתכון שתרצו, וגם לאחר הרכישה, היבואן ממשיך לתמוך בהדגמות אישיות והסברים, על מנת שתפיקו את המירב מרכישתכם. אנו מאחלים לכם שתשקיעו בעצמכם, ובקרובים לכם, ושתהנו מ"ויטמיקס" כל יום לאורך שנים.