כותרות אחרונות
Search

רשת האופנה "JUMP & ONOT" יוצאת במהלך התרמה לטובת בית החולים שניידר !

רשת האופנה "JUMP & ONOT"  משיקה חולצות מיוחדות שכל ההכנסות ממכירתן יתרמו לילדי בית החולים שניידר !

רשת ג'אמפ-עונות נרתמה לפרויקט מרגש למען הילדים במרכז שניידר לרפואת ילדים, במסגרתו לקחה על עצמה לייצר 10,000 חולצות שעיצובן נושא מסרים מיוחדים, אופטימיים ומעוררי השראה.

 

כל ההכנסות ממכירת החולצות יוקדשו לילדי מרכז שניידר. הילדים ייהנו מיום כייף מיוחד שתפיק החברה בין כותלי בית החולים. יום הכיף יכלול הופעות של אומנים מובילים, לצד דוכני משחק ויריד אוכל להורים ולילדים, בתקווה שהיום המיוחד ינתק אותם לזמן מה משגרת בית החולים.

 

מאות אלפי ילדים מכל רחבי הארץ מטופלים מדי שנה במרכז שניידר לרפואת ילדים, בית החולים לילדים היחיד מסוגו בישראל אשר הוקם במטרה להציל את חייהם של ילדים חולים, להעניק להם חיים ואיכות חיים.

 

אנה ארונוב,  הפרזנטורית של JUMP & ONOT והדוגמנית סנדי צ'אדי – צילום: שי יחזקאל

 

מרכז שניידר נמצא בחוד החנית של הטכנולוגיה והמחקר בארץ ובעולם, מוביל בתחומים השונים של רפואת הילדים, ומציע תחת קורת גג אחת מגוון שירותים בכל ההתמחויות ברפואת ילדים.

 

השילוב המנצח של צוות רב תחומי מקצועי, מסור ומיומן, המומחה ברפואת ילדים, לצד תנאי אשפוז מתקדמים וסביבה המותאמת לילדים ולבני משפחותיהם ואווירה ידידותית לילדים יוצר חווית אשפוז חיובית לילדים ולבני משפחתם.

 

החל  מיום א', ה- 18.8.19, ניתן יהיה לרכוש את החולצות בכל סניפי הרשת ברחבי הארץ, במחיר מיוחד של   20 ₪ במקום 59.90 ₪.  אנה ארונוב,  הפרזנטורית של    JUMP & ONOT העלתה בחשבון האינסטגרם האישי שלה פוסט מרגש ובו פנתה ללקוחות הרשת לקחת חלק בימי המכירה המיוחדת.

 

אנה ארונוב,  הפרזנטורית של JUMP & ONOT והדוגמנית סנדי צ'אדי – צילום: שי יחזקאל

 

גילה שמע, מבעלי החברה ביקשה לשתף: "לפני עשרים שנה בדיוק נפטרה טל, האחיינית האהובה שלי, ממחלת הסרטן והיא רק בת 11.  טל נולדה בחורף 1987, ילדה חברותית, שמחה ואוהבת חיים. כשהייתה בת 9 אובחנה כחולת סרטן. היא נלחמה באומץ במחלה, אך זו הכריעה אותה.  אמא של טל היא אחותי אורה, מנהלת שירות הלקוחות בחברה מזה  כ-30 שנה. שתינו ליווינו את טל בימים הקשים של הטיפולים. יצאנו ובאנו בשערי מרכז שניידר במשך שנתיים. לאורך כל התקופה ליוו את טל, וגם אותנו המשפחה, הרופאים והרופאות המלאכים של שניידר, צוות האחיות שעשו עבודת קודש ברגישות ובאמפתיה, וגם מתנדבים רבים שבאו לשמח את הילדים במחלקה בימים הקשים, ועל כך נוקיר להם תודה והערכה."                                                 

 

מוסיפה גילה שמע: "ההחלטה לעצב ולייצר חולצות שההכנסות ממכירתן יוקדשו כתרומה לילדי שניידר גמלה בליבנו כדי לשמח כמה שיותר ילדים וילדות שנאלצים לבלות את זמנם בבית החולים במקום בסביבה הטבעית שבה הם אמורים לשהות. זוהי גם הזדמנות לשתף את קהל לקוחותינו אשר יבחרו בכך, לקחת חלק בתרומה שתשמח את הילדים. כולי תקווה שנצליח להעניק לגיבורים הצעירים הפוגה ממכאוביהם ולהנעים את שהייתם בבית החולים, עד להחלמתם המלאה. "   

מסיימת גילה: "אני מאחלת בשמי ובשם כל עובדי "ג'אמפ ועונות" בריאות ובשורות טובות לילדי שניידר ולמשפחותיהם."

 

ניתן למצוא : בכל סניפי הרשת JUMP&ONOT

 ובאתר www.onot.co.il