כותרות אחרונות
Search

לראשונה בישראל – אפליקציית VACO הגדולה בישראל להזמנות אונליין של צימרים !

VACO החופש לבחור נכון חופשה בארץ

לראשונה בישראל – הושקה אפליקציית VACO אפליקציית הצימרים הגדולה בישראל להזמנות אונליין

עם מחירים מדוייקים, מידע בזמן אמת על זמינות צימרים, דירוג לפי חוות דעת וביטחון צרכני 

אפליקציית VACO  עושה מהפיכה בתחום הצימרים

 

רוצים לצאת לחופשה בצימר? תשכחו משיחות טלפון מייגעות עם בעלי צימרים וממחירים מופקעים והתמקחויות מתישות. לראשונה בישראל הושקה VACO- אפליקצייה להזמנת צימרים ואירוח כפרי בשיטת אונליין,  הכוללת עדכון תפוסה בזמן אמת, הצגת חוות דעת אמינות, מחירים אטרקטיביים ללא צורך בסחר מכר בכל עסקה, אפשרות לביטול חינם ועוד.

 

אושרי ולדמן ואלי טיב  הבעלים של חברת "פרסומדיה נטגרופ בע"מ", הנמנים על החלוצים בתחום שיווק תיירות פנים עם ניסיון של למעלה מ – 12 שנים, החליטו לקרוא תיגר על השוק הפרוץ של הצימרים בישראל, ולשנות את חוקי המשחק מתוך אמונה כי כל עוד לא יוצגו מחירים מדוייקים ותפוסה אמיתית ימשיך הענף להיגרר לסחר מכר על כל עסקה וירחיק מהענף לקוחות איכותיים. בעלי הצימרים מציגים על פי רוב מחירים גבוהים יותר מתוך ידיעה שבמהלך שיחת הטלפון יחל תהליך משא ומתן על המחיר.

 

VACO הוקמה במטרה לעשות מהפיכה בעולם הצימרים ולאפשר לצרכן הישראלי את החופש לבחור נכון את החופשה הבאה שלו, תוך שקיפות מלאה ובמחירים הכי טובים. האפליקצייה  מבוססת על טכנולוגיה מתקדמת וחווית משתמש מהתקדמות שיש.

 

צילום: יח"צ

מה אנחנו מציעים ?

  • מבצעים חמים לבעלי האפליקציה 

משתמשי האפליקציה בלבד יזכו מדי שבוע להנחות בלעדיות, מבצעים של הדקה ה- 90 ודילים חמים..

 

  • חוות דעת אמיתיות

אפליקציית VACO, לעומת שאר המתחרים, מפרסמת את כל חוות הדעת האמיתיות של הנופשים, בדגש על כ-ל חוות הדעת !

 

אופציית הוספת חוות דעת ניתנת לרישום אך ורק על ידי אורחים ששהו במקום, כך שאין מקום לספקות של חוות דעת טובות אך שקריות. מנגד, באפליקציה יפורסמו גם חוות הדעת השליליות על מנת להעניק לגולש שקיפות מלאה ואת חופש הבחירה באיזה מתחם נופש לנפוש ללא השפעות והטיות.

צילום: יח"צ

  • התחייבות למחיר הטוב ביותר

עם גידול הביקוש לצימרים בארץ ופריצות בתחום, הפך הענף לשוק בו מתקיים סחר מכר על המחיר הסופי, שיחות התמקחות והצעת מחירים מגוונים ללקוחות שונים. מצב זה גרם לבעלי הצימרים להעלות מחירים באופן אוטומטי מתוך הבנה כי בכל מקרה תגיע שיחת המיקוח והמחיר יצנח אט אט מטה, מצב זה יוצר חוסר הגינות עבור חלק מהאוכלוסייה שאינו מתמקח ולבסוף "מפסיד" כסף.

 

באפליקציית   VACOדאגו לכם למחיר הטוב ביותר מבעלי הצימרים– בהתחייבות! זאת בהתחשב בטווח המחירים של בעלי הצימרים, עונות השנה והביקוש באותו זמן.

 

  • ביטול חינם

לראשונה בישראל קיימת אפשרות לביטול חינם ברוב הצימרים. הצרכנים מוגנים ע"י תקנון מרגע הזמנת הצימר. תנאי הביטול מופיעים בתנאי ההזמנה של הצימר וכן באישור ההזמנה הסופי.

 

לאחר ביצוע ההזמנה נשלח למזמין אסמכתא למייל שכוללת גם את התאריך הסופי שעד אליו ניתן לעשות שימוש באופציית ביטול חינם. כמו כן, לצד התאריך יופיע לחצן ביטול הזמנה שמאפשר לך לבטל את ההזמנה באופן מיידי. 

 

בפעם הראשונה בישראל כדאי למעשה להזמין צימרים בהזמנה עתידית !!!

צילום: יח"צ

  • הזמנות אונליין באישור מיידי

הישראלים ידועים בחיבתם הרבה לקניות ומאז עידן האינטרנט העסק הפך לפשוט וקל יותר. VACO מנגישה עבורכם את החופשה הבאה שלכם.

 

האפליקציה מאפשרת להזמין צימרים אונליין ובאישור מיידי. עם מהפכת ההזמנות, לא תצטרכו להמתין שעות עד שבעל הצימר יחזור אליכם עם הצעת מחיר או פרטים לגבי הצימר, כל הפרטים נמצאים בפירוט בדף המתחם, כולל תוספות, דגשים, מיקום וכמובן המחיר הטוב ביותר. כך שלמעשה תוכלו להזמין מכל מקום, באמצעות כל מכשיר ובכל עת.

 

  • No more double booking!

הזמנת צימרים באישור מיידי מבטיחה לכם חווית אירוח זריזה וקלה, עדכון תפוסה תמידי ומחירים נכונים לכל עונות השנה. ברגע שהזמנתם צימר באישור מיידי בעל המתחם מקבל הודעה ומחכה לארח אתכם, המקום מסומן כ"תפוס" באתר והתאריך שמור רק עבורכם.

 

  • ניסיון, מקצועיות ואמינות

בזכות ניסיון רב בתחום, העומד על 12 שנים בפרסום ושיווק צימרים באינטרנט, החברה למדה את ענף הצימרים על בוריו וזקפה לעצמה את הזכות לבחור אילו מתחמי אירוח תפרסם עפ"י קריטריונים נוקשים אותם קבעו חברי הצוות עבור הגדרת צימר איכותי, אמין ובעל תודעת שירות גבוהה.

 

איך מורידים?

לאתר ואקו

ואקו באנדרואיד

ואקו באפל