כותרות אחרונות
Search

"מדגל" מציגה מגוון ברזים עם טכנולוגיות מיוחדות המאפשרות לחסוך במים ובהוצאות

"מדגל" מציגה מגוון ברזים עם טכנולוגיות מיוחדות המאפשרות לחסוך במים ובהוצאות

אחד ממנהגי חג השבועות הוא להתיז מים על העוברים ושבים.. וזאת מכמה סיבות, בהן: מים הם מקור החיים והתורה היא חיינו * התורה זורמת מלמעלה – כמו מים – אל מי שמנמיך עצמו * מי ששופכים עליו מים בשבועות לא ינזק כל השנה * כדי לרענן את מי שלמדו תורה כל הלילה, ועוד.

 

אך בארצנו, המצויה במחסור תמידי במים, חשוב לחסוך במים. "מדגל" מבית פלסאון, מהמובילות בתחום הברזים בישראל, מציגה את מגוון הברזים והטכנולוגיות שיאפשרו לחסוך במים וגם בכסף.

צילום: יח"צ

  • ברז אלקטרוני חדשני ומעוצב למטבח – דגם IFLOW – מאפשר להפעילו ללא מגע. הברז מופעל באמצעות חיישן המצוי בפיית הברז ומזהה תנועה מתחת לברז. זרם המים בברז מופעל רק כשצריך, וכך נמנע בזבוז מיותר של מים וכסף. הברז משלב גם הפעלה מכנית "רגילה" באמצעות ידית.

 

בנוסף לכך, "מדגל" משווקת מגוון דגמים של ברזים אלקטרוניים המיועדים למקומות ציבוריים – כמו קניונים, מוסדות חינוך, בתי מלון, אולמות אירועים ועוד. במגוון הדגמים – ברזים היוצאים מהקיר או ממשטח הכיור, במגוון עיצובים.

צילום: יח"צ

 

  • ברזים "מנתיים" – הברז מופעל בלחיצה, לזמן קצוב. הלחצן מצוי לצד פיית הברז ואת הזמן ניתן לקצוב מראש (בין 5 ל- 15 שניות). בסיום זמן זה, תיפסק זרימת המים. "מדגל" מתקינה ברזים אלה החוסכים במים במקומות ציבוריים כגון קניונים, מוסדות חינוך, אולמות אירועים, בתי מלון ועוד.

 

  • מקלח מתקדם ויוקרתי לחדר הרחצה (דגם 91106) – מציע 5 מצבי זרימה (עיסוי, מפל, ספריי, עיסוי משולב במפל וזרם עדין), ובנוסף גם לחצן לעצירה של זרם המים: אם מפסיקים את הזרם (להסתבנות, למשל), לחיצה חוזרת על הלחצן תחזיר את אותה עוצמת זרם וטמפרטורה של המים. המקלח החדשני מציע נוחות ופינוק מירביים לצד חיסכון במים.

צילום: יח"צ

  • "חסכמים" – בכל ברזי מדגל מותקנים חסכמים. מדובר באביזר המורכב על הברז או המקלח, המווסת ומפחית את זרימת המים. החסכמים מאפשרים חיסכון של כשליש מתצרוכת המים.

 

"מדגל" היא מהמובילות בתחום הברזים בישראל משנת 1973 (ב- 2015 נרכשה מדגל על ידי חברת פלסאון ישראל). מעל 40 שנה של פעילות פיתוח, ייצור וייבוא הפכו אותה למובילה בתחום הברזים בעיצוב, איכות, טכנולוגיה ושירות. בכל שנותיה חרטה "מדגל" על דגלה דינמיות והתחדשות. החברה עוקבת כל העת אחר מגמות העיצוב והפתרונות בעולם ובישראל, כדי לתת מענה עיצובי ופרקטי ללקוחותיה. מדגל מספקת מגוון פתרונות למגזר הפרטי, בתחום של ברזי מטבח ואמבט וברזיה הם סטנדרט קבלנים בבנייה הרבויה החדשה. שמה הולך לפניה בזכות השירות המעולה שהיא מספקת ללקוחותיה לאורך שנים, תוך הקפדה על אספקת מוצרים איכותיים ביותר במחירים הוגנים ומשתלמים.

 

 

צילום: יח"צ