כותרות אחרונות
Search

מרצדס – העתיד כבר כאן

כלמוביל מרצדס 2

קבוצת כלמוביל יבואנית מרצדס לישראל, חונכת אולם תצוגה מרכזי חדש בהרצליה פיתוח המשתרע על פני שטח של כ – 2000 מ"ר ומביאה לארץ דגמים חדשים בהם דגמי הסמארט F0R2 והסמארט FOR4 אשר יוצעו במחיר של החל מ – 100,000 שקלים, את ה – C63AMG שיוצע במחיר של החל מ – 715,000 שקל ודגמים רבים נוספים.

כלמוביל מרצדס 7

האולם החדש והמדהים, המעוצב על פי אמות המידה החדשים של מרצדס בנץ ברחבי העולם, יציג למעלה מ – 30 דגמים שונים של רכבי מרצדס וישמש גם כמרכז ארצי לשיתופי פעולה אקסקלוסיביים. בימים הקרובים יחל שיווקם בישראל של הסמארט פור2  של מרצדס שתוצע במחיר של 100,000 ש"ח, ואילו  הסמארט פור4 תוצע במחיר של 110,000 ש"ח.  כמו כן  שיווקו של מרצדס  C63AMG  במחיר של החל מ – 715,000.

 

כלמוביל מרצדס 1

אריאל פינטו, מנכ"ל קבוצת רכבי היוקרה בכלמוביל מרצדס

אריאל פינטו, מנכ"ל קבוצת רכבי היוקרה בכלמוביל מרצדס: "מיקומו של האולם המרכזי בסביבה העסקית של הרצלייה פיתוח, הרחבת שעות הפעילות והגדלת היצע רכבי התצוגה והמבחן הינם מהלכים שיביאו להמשך צמיחת המותג  בישראל אשר גדל בשנים האחרונות בכ– 300% בהיקף המכירות והינם צעד נוסף להשגת יעד היצרן להוביל את קטגורית היוקרה העולמית עד שנת 2020"

קבוצת כלמוביל יבואנית מרצדס לישראל, חונכת אולם תצוגה מרכזי חדש ברחוב הסדנאות 13 הרצליה פיתוח. אולם  התצוגה המרכזי  החדש  המשתרע על פני שטח של 2000 מ"ר. מציג קונספט עיצובי חדשני וייחודי, כולו בהשראת הקונספט העולמי של חברת "מרצדס בנץ".

משרד האדריכלים "פרי דוידוביץ' שנבחר לעצב את האולם  החדש על פי הסטנדרטים הקשיחים של הנהלת מרצדס בנץ, שמו דגש על שילוב עץ, מתכת וזכוכית בצבעים מטאלים על רקע שחור,  התואמים לסמל הכוכב של מרצדס. האולם רחב הידיים  מחולק למספר אזורים לפי הקטגוריות השונות: איזור ה-SMART הצבעוני הצעיר והאורבני, אזור הרכבים הקומפקטים, רכבי ה-SUV, הרכבים הקלאסיים ובהם  ה E –CLASS וה-E COUPE, ואזור רכבי הקצה וה–AMG, טרקלין יוקרתי ללקוחות ה-S-CLASS ורכבי הקצה  וכן מתחמי מסירה.

כלמוביל מרצדס 3

כל מפרטי רכבי המרצדס מוצגים באיפדים אינטראקטיביים המציעים "קונפיגורטור" באמצעותו הלקוח יכול לראות את המפרט של הרכב אותו  הוא מבקש לרכוש או לבדוק,  להתרשם כיצד יראה הרכב בו הוא מעוניין, עם ריפודים משודרגים, גג פנורמי, גלגלי מגנזיום ועוד…..

כמותג המייצג גם  ספורט, לייף סטייל ואופנה, יכלול האולם החדש את "בוטיק מרצדס" ובו מגוון אביזרי יוקרה ואקססוריז לגברים, נשים וילדים  כגון  דגמי מכוניות, ארנקים, שעונים ופריטי אופנה אחרים.

כלמוביל מרצדס 6

אריאל פינטו מנכ"ל קבוצת רכבי היוקרה של כלמוביל."הלקוח ייחשף למספר גדול (30 + ) של דגמים, לתחושת שקט ונינוחות ולעולם תוכן שמעניין אותו"….. "מיקומו של האולם החדש במרכז הסביבה העסקית והתוססת של הרצליה פיתוח, הינו חלק ממהלך  אסטרטגי כולל עם כניסת מרצדס לקטגוריות חדשות והגעתם של לקוחות חדשים. הרחבת שעות פעילות, הוספת דגמים לנהיגה, שיתופי פעולה אסטרטגיים. מיקומו המרכזי והנגיש של אולם התצוגה החדש יהוו  על פי התכניות מקום מפגש תרבותי וטכנולוגי ללקוחות פונציאלים ומבקרים המעוניינים להכיר את הקדמה הטכנולוגית של הקונצרן. אנו מאמינים שהערך המוסף שהאולם החדש מבטא, יתרום רבות להמשך הגידול במכירות מרצדס בישראל, זאת כחלק מהשגת היעד של היצרן להוביל את קטגורית היוקרה העולמי עד שנת 2020".

כלמוביל מרצדס 5

נתוני מכירות:

במחצית הראשונה של 2015 מכרה קבוצת כלמוביל מרצדס ישראל כ- 1,612 כל רכב  מהדגמים השונים  לעומת 945 כלי רכב שנמכרו במחצית הראשונה של שנת  2014, גידול של 71%. בקבוצת כלמוביל נערכים להמשך הצמיחה ומאמינים שהסדרות והדגמים החדשים שישווקו בחודשים הקרובים ימשיכו ואף יעצימו את המגמה הזו.  מרצדס נמצאת כיום בנקודה אסטרטגית המאפשרת  המשך הצמיחה וגידול המכירות, ומציעה מענה נרחב בכל אחד מהסגמנטים החל מרכבים קומפקטיים אורבניים כמו ה – A CLASS , CLA, GLA  המוצעים במחיר של החל מ – 193,000 ש"ח, דרך רכבי שטח ו – SUV במחיר של החל מ – 500,000 שקלים ועד הרף העליון של רכבי קצה וסדאן עם תג מחיר של למעלה מ – 2,000,000 שקלים.

כלמוביל מרצדס 10

כלמוביל מרצדס 8

 

 

כלמוביל מרצדס 9

השקות חדשות:

כחלק ממהלך ההשקה של האולם החדש תשיק מרצדס בישראל מספר דגמים חדשים בהם:  דגמי הסמארט F0R2 אשר יוצע במחיר של 100.000 ש"ח, הסמארט FOR4 אשר יוצע במחיר של החל מ – 110,000 ש"ח, את ה – C63AMG שיוצע במחיר התחלתי  715,000 ש"ח ודגמים רבים נוספים.

316015 - C63 - Palladium Silver - 792