כותרות אחרונות
Search

תמהיל של ריסים בגדלים משתנים, על רקע צלליות פסטל – הם טרנד רותח של עונת האביב.

ריסים בגבהים משתנים על רקע צלליות פסטל – איפור: ירין שחף – צילום: בן לאון

 

הוסיפו ריס לריסים.

תמהיל של ריסים בגדלים משתנים, על רקע צלליות  פסטל – הם טרנד  רותח של עונת האביב.

ירין שחף, מנהל בית הספר למקצועות האיפור, הסטיילינג והתסרוקות עם ההסברים

 

עזבו אותכם ממסקרות שמבטיחות להאריך, תשכחו ממסקרה מעבה או מעגלת. הטרנד הנוכחי הוא ריסי פיוג'ן. הפסח בפתח ואיתו העונה הכי שווה בשנה. הטמפרטורות הנוחות מאפשרת לך להתאפר ולעצב ריסים לתפארת, מבלי לחשוש מפגעי מזג האויר.

 

ריסי פיוג'ן על רקע צלליות פסטל – איפור: ירין שחף – צילום: בן לאון

 

לפני הכל: טיפים לעונת מעבר:

יש להניח על העור קרם לחות. מעליו מומלץ להשתמש במייק-אפ נוזלי על בסיס מים עם מסנן הגנה (המייק-אפ השמנוני נוטה "להכביד" על העור, ולכן הוא מתאים יותר לעונת החורף). מומלץ לפדר את כל הפנים בפודרה שקופה בדגש על אזורי המצח, האף והסנטר. הפודרה עוזרת לקבע את האיפור במקומו, וגם שומרת על מראה עור אחיד. אזור העפעפיים נוטה להזיע ולהפוך לשומני כשהטמפרטורות עולות, לכן טרם הנחת הצללית, הניחו מעט טלק על העפעף. הטלק סופח את השומנים וגורם לצללית להתקבע. לפני מריחת השפתון, יש להזין את השפתיים במשחת לחות מרגיעה, כדי למנוע יובש וסדקים.

 

ריסים בגבהים משתנים על רקע צלליות פסטל – איפור: ירין שחף – צילום: בן לאון

 

המגמה: "פיוז'ן לאשס"

גווני האיפור העונתיים נעים בין כתום לחום. העיניים מודגשות בצלליות פסטל ואילו השפתיים מתהדרות במנעד רחב של גוונים חמימים בטקסטורה מבריקה או מטית כמו: חום-קרמל, חום-בז' או חום-אדמדם. "הגוונים החומים-אדמדמים שייכים לצבע העור ומעניקים לשפתיים רכּוּת טבעית" מסביר שחף. "הצלליות מדגישות את המבנה האנטומי של העין ויוצרות מראה נוכח. התוספת שתופסת היא כמובן הריסים. שחף: "מהפיכת הריסים המתחוללת בעשור האחרון, לא עוצרת לרגע. בכל יום נולדים סגנונות שונים של ריסים מלאכותיים. כיום אנו בפתחה של תקופת ה- fusion lashes ה"פיוז'ן לאשס" – הינו סגנון בו מדביקים ריסים בודדים שלא רק מאופיינים בגבהים משתנים אלא גם בנפחים שונים". תמהיל הריסים יוצר מראה ייחודי, מוקפד ואלגנטי.

 

תמהיל של ריסים בגדלים משתנים – איפור: ירין שחף – צילום: בן לאון

 

השלבים:

1.מורחים קרם לחות שיהפוך את הפנים לאלסטיות ומעליו מייק אפ לאיחוד גוון העור.

2.על העפעפיים מניחים צלליות פסטל בגוונים רכים ובמרקם משי.

3.בעזרת פינצטה ודבק ריסים שוזרים את יחידות הריסים מלאכותיים, בין אלה הטבעיים. ניתן להדביק ריסים ממותגים שונים, כשכל חברה עונה על צורך אחר, עד שנוצר תמהיל מסקרן של ריסים באורך שונים ונפח משתנה. שילוב ריסים מעוגלים ומלוכסנים ייצרו מראה מהפנט.

4. לצידי הלחיים מניחים סומק בגוון של כתום אפרסק.

5. מושחים סומק בגוון אדום טרקוטה.

 

לאתר: https://www.yarin-shahaf.co.il/