כותרות אחרונות
Search

צריכים חופשה מהעסקים? הנה היעדים שישחררו לכם את הראש מעבודה

צילום: freepik

 

צריכים חופשה מהעסקים? הנה היעדים שישחררו לכם את הראש מעבודה.

אנשי עסקים עובדים מסביב לשעון, הם רצים מפגישה לפגישה, מקבלים החלטות במהירות, אחראים על ניהול עובדים, מתמודדים עם אתגרים מורכבים מידי יום ועליהם גם לדאוג להכנסות העסק ולתעסוקה לעובדים. להיות איש עסקים בישראל זו משימה מתישה ומאתגרת, ומגיע לכל היזמים, אנשי העסקים והמנהלים הבכירים, לצאת אחת לתקופה לחופשה מפנקת וחווייתית כדי לשכוח מהצרות ומהעסקים.

 

חשוב לזכור כי לאנשי העסקים אין את הזמן הפנוי לתכנן חופשה רומנטית או משפחתית בחו"ל, לכן הפתרון הנוח והנכון ביותר הוא לפנות לחברת תיירות מובילה המציעה חבילות נופש בתפירה אישית ליעדים אקזוטיים קסומים ברחבי העולם. אם אתם צריכים חופשה מהעסקים שלכם – הכנו עבורכם המלצות על שלושה יעדים מפנקים וקסומים שיגרמו לכם לשכוח מעבודה וליהנות מנופש מושלם לאוהבי החיים הטובים.

 

חופשה מפנקת ויוקרתית בדובאי:

אנשי עסקים רבים טסו לדובאי בתקופה האחרונה, לאור החתימה על הסכמי אברהם בין מדינת ישראל לאיחוד האמירויות. האמירות השנייה בגודלה אחרי אבו דאבי הוכרזה כאזור סחר חופשי לכן היא הפכה למרכז עסקי בינלאומי חשוב, וליעד מועדף בקרב משקיעים זרים.

 

אפשר להזמין חבילות נופש לדובאי עם אטרקציות מקוריות וחווייתיות ולשלב פגישות עסקים, אך אפשר גם לשכוח מעבודה וליהנות מאתרי התיירות, מהאטרקציות הרבות וממלונות היוקרה שיש בדובאי. במהלך החופשה בדובאי כדאי ליהנות מבטן גב בחופים המטופחים או ליד בריכת השחייה במלון המפואר, ליהנות מחוויה קולינרית מלהיבה וייחודית במסעדות המעולות, לבלות בשופינג בקניונים המודרניים עם חנויות המותגים, לצאת לספארי במדבר, לטוס במסוק וליהנות ממראה עוצר נשימה, לשכור רכבי ספורט מהירים, לבלות בפארקים המעולים ועוד…

 

צילום: freepik

 

חופשה בגן העדן סיישל:

חופשה בסיישל מתאימה לכל מי שרוצה לשכוח מעסקים, עבודה ובעיות בחיים. טיסות לסיישל הן הדרך הבטוחה לחופשה מרגיעה, אקסקלוסיבית ומפנקת באיים אקזוטיים בלב האוקיינוס ההודי, הארכיפלג מונה 115 איים, אך מרביתם אינם מיושבים.

 

איי סיישל מתאימים לכל מי שאוהב את החיים הטובים, בגלל החופים הלבנים עם השקיעות הרומנטיות, עצי הקוקוס והמים הצלולים, אתרי הצלילה מהיפים בעולם, חופי הגלישה הידועים, שמורות הטבע עם צמחייה טרופית עשירה וחיות בר אקזוטיות ועוד.ץץ

 

בסיישל יש מלונות וריזורטים מפוארים ויוקרתיים עם חופים פרטיים, חדרים מפנקים, מסעדות מעולות עם דגים ופירות ים טריים, מועדוני ספורט ימי ועוד. כדאי לשלב אטרקציות חווייתיות במהלך החופשה כמו טיסה במטוס פרטי, פיקניק רומנטי באי לא מיושב,  שיט ביאכטות, טרקים וכו'.

 

חופשה חווייתית ובלתי נשכחת במאוריציוס:

האי מאוריציוס נמצא באוקיינוס ההודי, מזרחית לאפריקה. זהו יעד תיירותי אקזוטי המתאים לחופשה מפנקת כל עונות השנה, והיעד אהוב מאוד בקרב אנשי עסקים. חופשה במאוריציוס מתאימה לכל מי שמחפש שקט מהעבודה, יש מלונות יוקרה מפנקים במיוחד, ריזורטים מפוארים המציעים שירות VIP לאורחים, אטרקציות מדליקות שאין במקומות אחרים, וכמובן האי ידוע בחופים הנראים כמו גן עדן, באתרי הצלילה המרהיבים, באוכל הטעים ובתרבות העשירה והמגוונת.