כותרות אחרונות
Search

שיר תירוש, אחת השחקניות הבולטות בעונה האחרונה בליגת העל של כדורסל נשים, ממשיכה עם הפועל לב ירושלים גם לעונה הבאה.

שיר תירוש – צילום: עודד קרני

 

החתמה ראשונה להפועל לב ירושלים לעונה הקרובה
שיר תירוש, ה MVP של גביע המדינה ואחת השחקניות הבולטות בליגת העל  בעונה האחרונה ממשיכה עם הפועל לב ירושלים.
 
הפועל לב ירושלים, הודיעה על החתמה ראשונה לעונת המשחקים הקרובה – שיר תירוש, בת (25), זוכת תואר ה MVP  של גמר גביע המדינה, תמשיך עם הפועל לב ירושלים לעונה הבאה!
 
 
לאחר שהייתה שותפה לזכייה של הפועל לב ירושלים בתואר סגנית אלופת המדינה ומי שהצטיינה עם 23 נקודות, 9 אסיסטים ומהלך שהכריע את משחק גמר גביע המדינה וזיכה את ירושלים בגביע, החליטה תירוש, רכזת הקבוצה, להישאר, זו השנה השלישית, במועדון הפועל לב ירושלים ולהמשיך להוביל את הקבוצה גם בעונה הבאה תחת שרביטה של המאמנת הראשית לימור פלג שכבר הודיעה שבוע שעבר שתמשיך לאמן את הקבוצה בעונה הבאה.
 
 

שיר תירוש – צילום: עודד קרני

 
 
ד"ר נטע אבוגוב יו"רית קבוצת הפועל לב ירושלים אמרה: "שיר היא שחקנית נשמה מוכשרת ואני שמחה וגאה שהיא ממשיכה איתנו. שיר נותנת את הלב על המגרש ומחוצה לו והיא מודל לחיקוי לשחקניות המחלקה הצעירה שלנו".
 
לימור פלג, מאמנת הקבוצה מסרה: "אני שמחה על ההמשכיות של שיר בקבוצה. מדובר בשחקנית מוכשרת שהוכיחה עצמה בעונה האחרונה, ששיחקה והצטיינה בליגה הלאומית בעמדת הגארדית, הראתה בליגת העל שהיא יכולה לשחק כרכזת נהדרת וההישגים הנפלאים של הקבוצה השנה היו רבות גם בזכותה".
 
 

שיר תירוש – צילום: עודד קרני

 
 
שיר תירוש מסרה: "אני שמחה ומתרגשת להמשיך עונה נוספת במועדון הפועל לב ירושלים.  זוהי העונה השלישית שלי ואני מרגישה שירושלים היא כבר בית בשבילי. אני מחוברת מאוד לערכים של המועדון, לשחקניות, לסגל ולכל המעטפת שמעניק המועדון. הייתה לנו שנה מצוינת, אבל יש עוד לאן לשאוף ואני מחכה לפתוח את העונה הבאה. יאללה הפועל"
 
 
הפועל לב ירושלים הינו מועדון כדורסל הנשים הגדול ביותר באזור ירושלים, והוא גם המועדון היחידי בארץ שיש לו קבוצת נשים בליגת על, מחלקה צעירה והישגית בליגות הבכירות לנערות, ואקדמיה לכדורסל נערות שפועל בחוות הנוער הציוני בירושלים.
 
 
המועדון הוקם במטרה לתת לנשים באשר הן, ללא הבדלי דת או שיוך כזה או אחר, לחוות העצמה ולאתגר נשים למצוינות באמצעות ספורט. כל אישה יכולה למצוא עצמה בהפועל לב ירושלים ולהתחיל את מעגל החיים – להעביר את הערכים של המועדון לעוד נשים, לבנות שלה וכו…