כותרות אחרונות
Search

אביסרור משה ובניו, מציגה מהלך שיווקי משותף עבור שוטרים החברים בקרנות השוטרים ובני משפחותיהם !

חברת אביסרור משה ובניו, מציגה מהלך שיווקי משותף עבור שוטרים החברים בקרנות השוטרים ובני משפחותיהם !

החל מ- 1 במרץ ועד ל- 8 באפריל, כל רוכשי הדירות מאחד הפרויקטים של החברה בערים באר- שבע, רחובות ואשקלון  החברים בקרנות השוטרים ייהנו מהטבות חסרות תקדים

ההטבות תקפות בין היתר על פרויקטי היוקרה גרנד אביסרור, מגדלי אביסרור,  אביסרור על המים ומערב רחובות 431

 

אביסרור משה ובניו, מציגה מהלך שיווקי משותף עבור קרנות השוטרים ובני משפחותיהם: החל מה-1 במרץ ועד ל-8 באפריל, כל רוכשי הדירות מאחד הפרויקטים של החברה בערים באר-שבע, רחובות ואשקלון יהנו מהטבות חסרות תקדים. ההטבות תקפות בין היתר על פרויקטי היוקרה גרנד אביסרור, מגדלי אביסרור, אביסרור על המים ומערב רחובות 431.

 

כל רוכש דירה מאחד הפרויקטים שמציעה החברה, ייהנה מהלוואה בגובה עד 700,000 ₪ ל- 24 חודשים (ריבית ללא הצמדה), מזגן קופסה 5 כוחות סוס לכל דירה במתנה, ייעוץ וליווי אישי לקבלת משכנתא בהובלת חברת "PRIME" בחצי המחיר (3,770 ₪ כולל מע"מ). ובנוסף, תנאי תשלום של 20/80.

צילום והדמיות: סטודיו רועי.

יורם אביסרור, סמנכ"ל השיווק של אביסרור משה ובניו, מסר: "אנו יוצאים במגוון הטבות לקראת חג הפסח, כולל, במטרה להגביר את החשיפה למגוון הפרוייקטים הרחב שלנו המציעים חווית מגורים בסטנדרטים הגבוהים ביותר בארץ, הודות להיותנו הן היזם והן קבלן הביצוע. שיתוף פעולה זה נועד לחשוף בקרב קהל היעד מגוון אלטרנטיבות מגורים בהתאם לצרכיו, לתקציבו האישי והעדפותיו של כל רוכש בין אם מדובר בבנין יוקרה, בניין בוטיק, או בית צמוד קרקע במטרה להקל עליו את התנאים בעת ביצוע הרכישה".

 

עמיתי קרנות השוטרים הנו מועדון המעניק הטבות לאנשי משטרת ישראל, שוטרים בגמלאות, אנשי המשמר האזרחי ועובדי שירות בתי הסוהר.

צילום והדמיות: סטודיו רועי.

בין הפרויקטים המובילים של החברה בהן ניתנות ההטבות:

פרויקטים בבאר- שבע: גרנד אביסרור, מגדלי אביסרור, רמת אביסרור, אביסרור בנווה נוי, צמרת אביסרור, נופי אביסרור 2.

פרויקטים ברחובות: מגדלי המדע- גן הפקאן, מערב רחובות-431.

פרויקטים באשקלון: אביסרור באגמים, אביסרור על המים.

 

ההטבה תיכנס לתוקף החל מה- 1.3.18 ועד ל-8.4.18

לפרטים אודות ההטבה: *5508

 אתר האינטרנט: www.avisror.com

 

 

צילום והדמיות: סטודיו רועי.

אודות חברת אביסרור משה ובניו

אביסרור משה ובניו, הנה חברת בנייה יזמית, מתכננת ומבצעת מהוותיקות והיציבות בענף הבנייה בישראל, הפועלת בתחום המגורים והמסחרי כאחד. החברה בבעלות פרטית, הוקמה בשנת 1978 על ידי משה אביסרור המשמש כיום כנשיא החברה ובניו מכהנים בתפקידים שונים בהנהלה הבכירה. כחברה משכנת היא מסווגת בדירוג בסיווג בלתי מוגבל (דירוג ג') ובנוסף להיותה חברה קבלנית רשומה לביצוע עבודות ממשלתיות ועבודות תשתית ופיתוח.

 

אביסרור משה ובניו, מהווה את חוד החנית הטכנולוגית בתחום הנדל"ן, מתמחה ובונה בטכנולוגיות המתקדמות בעולם התואמות את תו התקן ISO9002 של מכון התקנים הישראלי, המבטיח בקרת איכות, תכנון לפרטים, סטנדרט של איכות ותודעת שירות מהגבוהות בענף.

 

החברה נמצאת בצמיחה מתמדת ובפריסה ארצית עם עשרות פרויקטים באזורי באר-שבע, רחובות,  פתח תקווה, בת ים, מודיעין, ראש העין, יבנה ואשקלון. בקרוב תרחיב את פעילותה לערים נוספות באזור המרכז. במקביל לפעילותה הענפה ברחבי הארץ, מציעה החברה פרויקטים במסגרת "מחיר למשתכן" בגדרה, ראשל"צ ובאר-שבע.

 

החברה חרטה לה לדגל את נושא תודעת השירות ומשקיעה בכך משאבים רבים לרווחת קהל לקוחותיה. נוסף לכך, תרומה לקהילה מהווה נר לרגליה והיא פועלת רבות בסיוע לאוכלוסיות מוחלשות מסקטורים שונים.

 

החברה הנה נותנת החסות הראשית של אלופת ישראל בכדורגל, הפועל באר-שבע.