כותרות אחרונות
Search

'אומגל' מצרפת לסדרת תמציות הצמחים JING תמציות לחיזוק מערכת החיסון – 'גארד' ו- 'קולד' לעונה הקרה

 

הצטננות או כפי שהיא קרויה בשמה הלועזי  Common Cold היא המחלה האנושית הנפוצה ביותר. היא נעמדת בין 2-4 הידבקויות בשנה. אנו מרבים לפגוש בה בחודשים הקרים יותר ותסמיניה מוכרים לכולנו,  התעטשויות, נזלת, גודש באף, שיעול, גרון צורב, חולשה, כאבי שרירים  ולעיתים גם חום.

'אומגל' מצרפת לסדרת שתי תמציות הצמחים JING אשר פותחה כל כולה על פי תורת חמשת האלמנטים: עץ, אש, אדמה מתכת ומים, תמציות לחיזוק מערכת החיסון – 'גארד'  ו- 'קולד' 

מאחר והאדם הוא חלק מהוויה זו ומכיל בתוכו את כל האלמנטים הללו, שילוב נכון ומאוזן שלהם יקנה לו בריאות,! בעוד חוסר או השתלטות של אחד האלמנטים על האחרים, עלול להביא לדיסהרמוניה ומחלה.

" זינג גארד"   JING GUARD הינו תמצית הממקדת את פעילותה נגד נזלת אלרגית וכרונית, זיהומים בדרכי הנשימה והצטננויות חוזרות. התמצית מאגדת מיצוי צמחי מרפא:

'אסטרוגולוס' הנחשב לאחד מהצמחים המוכרים והחשובים ביותר ברפואת הצמחים המודרנית, כל שכן ברפואה הסינית המסורתית אשר עיקר שימושו במצבים של חולשה, בפרט חולשה חיסונית.

'אטרקטילודס' –אחד הצמחים  המשמעותיים והנפוצים בקליניקה הטיפולית ברפואה הסינית  מחזק מצבי עייפות כרונית וחולשה.

'ספושניקוביה' – הצמח נמצא בעל יכולת אנטי חמצונית רבת עוצמה וכן יכולת נוגדת דלקתיות וכבעל פעילות מגוננת תאים.

" זינג קולד"   JING COLD  תצית הממקדת את פעילותה נגד, כאב גרון, נזלת, צינון, כאב אוזניים וכאבי שרירים. התמצית מאגדת מיצוי צמחי מרפא:

'איסטיס' – משתמשים בו לטיפול במחלות זיהומיות עם חום וכן לטיפול בנפיחות ודלקת גרון. לצדוף

 (Lentinula Edodes) המכונה גם פטריית היער השחור, היא הפטרייה הנחקרת ביותר. החומר הפעיל, מעורר פעולה נמרצת של מערכת החיסון ושל כל תאי הדם הלבנים. יש בה כמות מכובדת של ויטמיני B ויטמין D ומינרלים כגון: סלניום, נחושת, מגנזיום, מנגן, אשלגן וברזל וגם יופי של סיבים תזונתיים. גם תמצית 'ויטקס טריפוליה' המוכר בארצות רבות באסיה ואירופה לטיפול במצבים של התקררות וחום, שיעול וכאבי ראש. כמו כן תמצית "יערה יפנית" הידועה ברפואה המסורתית כמטפל עוצמתי בתופעות שפעת, הצטננות וכאב גרון.

korin 3

הוראות שימוש: בחצי כוס מים 15-30 טיפות (בהתאם לצורך) ולשתות.

מחיר: 100 ₪

להשיג בבתי טבע ובבתי מרקחת.