כותרות אחרונות
Search

"אופטיקל סנטר", רשת חנויות האופטיקה והשמיעה הבינלאומית פתחה בחולון את הסניף התשיעי בישראל".

צילום ארכיון: פתיחת הסניף בנתניה- צילום: אבי בר

"אופטיקל סנטר", רשת חנויות האופטיקה והשמיעה הבינלאומית פתחה בחולון את הסניף התשיעי בישראל".

 רק לפני מספר שבועות פתחה 'אופטיקל סנטר' את הסניף השמיני בראשל"צ ובשבוע שעבר נפתח הסניף התשיעי בחולון. 

לורנט לוי, המייסד והבעלים של הרשת: "אנחנו מתרחבים במהרה, הסניף העשירי ייפתח כבר בשבועות הקרובים ועד שנת 2025 יהיו 70 סניפים פרוסים ברחבי הארץ"

 

רשת האופטיקה והשמיעה הבינלאומית 'אופטיקל סנטר' פתחה את הסניף התשיעי של הרשת במתחם מבנה חולון.  מדובר בסניף השני באזור המרכז שמצטרף לשמונת הסניפים הקיימים בארץ, והופך את הרשת להיות הדבר החם הבא בעולם האופטיקה והשמיעה.

 

סניף 'אופטיקל סנטר' בחולון, ממוקם ברחוב הפלד 7, במתחם מבנה חולון ומשתרע על פני שטח של יותר מ-270 מ"ר. החנות מעוצבת בצורה מוקפדת ואסתטית על פי סטנדרטים צרפתיים, ובאופן זהה לכלל סניפי הרשת בעולם. כמו כל שאר סניפי הרשת בעולם, כל העובדים בה הינם אנשי מקצוע מהשורה הראשונה: אופטיקאים, אופטומטריסטים או אודיולוגים מוסמכים.

 

את הסניף בחולון מנהל הזכיין ג'רמי כליפה אופטיקאי בעל וותק של מעל ל 15 שנים ברשת ובעולם האופטיקה.

 

הסניף השמיני של 'אופטיקל סנטר' בראשון לציון, שנפתח לפני מספר שבועות בלבד, ממוקם במתחם חונים קונים בעיר, ברחוב לישינסקי 9. הוא משתרע על פני שטח של כ-200 מ"ר בהם חנות המשקפיים, חדר אודיו לבדיקות שמיעה וחדר לבדיקות ראייה. החנות מעוצבת בצורה מוקפדת ואסתטית על פי סטנדרטים צרפתיים. גם פה, כמו כל שאר סניפי הרשת בעולם, כל העובדים בחנות הינם אנשי מקצוע מהשורה הראשונה: אופטיקאים, אופטומטריסטים או אודיולוגים מוסמכים. את הסניף החדש מנהל הזכיין עמנואל סוויסא, בעל 20 שנות ניסיון בתחום האופטיקה, מתוכן שנתיים ברשת אופטיקל סנטר. בנוסף לסניף החדש בראשון לציון, מחזיק סוויסא בסניף של הרשת בעיר בית שמש.

 

אופטיקל סנטר הינה רשת חנויות אופטיקה ושמיעה השלישית בגודלה בצרפת, והשמינית בארופה. הרשת הוקמה לפני 27 שנים, ומונה כיום יותר מ-560 חנויות בכל רחבי אירופה (צרפת, ספרד, בלגיה, שוויץ ולוקסמבורג), קנדה ומאז 2015,  גם בישראל. מאז הקמתה בארץ, פתחה הרשת שמונה סניפים בישראל: שלוש מתוכן בירושלים בבעלותו המלאה של לורנט לוי- המנכ"ל ומייסד הרשת, אחת בבית שמש, אחת בחדרה, אחת בחיפה, אחת בנתניה, אחת בראשון לציון וכעת גם בחולון. בנוסף, קיימת חנות אינטרנטית. בשנת 2018 פתחה הרשת  37חנויות בעולם, ומחזור המכירות השנתי שלה עמד על למעלה מ- 628 מיליון אירו. 

 

צילום: יח"צ

 

הרשת מציעה ללקוחותיה מומחים מקצועיים באופטומטריה ובשמיעה וטכנולוגיה חדישה בכדי לאפשר את השירות המתקדם ביותר, לפי הסטנדרט האירופאי בכלל והצרפתי בפרט, לשיפור הראייה והשמיעה. בחנויות קיים מגוון עשיר של מותגי אופטיקה אופנתיים מהמובילים בעולם כאשר 'אופטיקל סנטר' מתחייבת למוצר הטוב והאיכותי ביותר, במחיר המשתלם ביותר, עם אחריות מלאה על מוצריה.

 

לורנט לוי, נשיא ומייסד החברה: "עד כה הקמנו בישראל 9 חנויות והרצון הוא להתרחב ולאפשר לאנשים בכל רחבי הארץ מותגים איכותיים, טכנולוגיה מתקדמת ושירות מסור כפי שאנחנו נותנים למיליוני לקוחותינו בעולם. אין סיבה שתושבי מדינת ישראל לא ייהנו מאותה האיכות שלה ואותו השירות להם זוכים באירופה. בקרוב אפתח את הסניף העשירי בישראל ועד שנת 2025 יהיו 70 סניפים של "אופטיקל סנטר" פרוסים ברחבי המדינה. ב27 שנות פעילות, הצלחנו להביא את "אופטיקל סנטר" למקום השלישי בשוק האופטיקה בצרפת וזאת בזכות החדשנות והשירות שלנו. אנו נעשה כל שביכולתנו כדי להשיג את המטרה הבאה  שלנו: להיות הראשונים בתחום בשנת 2025"

 

לורנט לוי, אופטיקאי מוסמך מפריז, המנכ"ל והמייסד של אופטיקל סנטר הינו גם מרצה ושותף בחבר השופטים בבית הספר הגבוה למסחר ויזמות בפריז HEC. לורנט אף חיבר את הספר 'שבעת המפתחות להצלחה', אשר נכתב בעיקר בהשראת שיטת הניהול שלו באופטיקל סנטר, המבוססת על יחסו לבני אדם במטרה לחשוף את כישוריהם.

 

https://www.optical-center.co.il/