כותרות אחרונות
Search

"אופטיקנה" משיקה את קולקציית 2023 של מותג הבית "Cattleya" שממשיך להכתיב טרנדים.!

עומר אדם וליתאי מרכוס –  תמונות הקמפיין צולמו על ידי  הסטייליסט המוביל סיימון אלמלם.

 

"אופטיקנה" משיקה את קולקציית 2023 של מותג הבית "Cattleya" שממשיך להכתיב טרנדים.!

הקולקציה מציגה 30 דגמים של משקפי שמש הנמכרים במחיר אחיד של 299 ₪ ו 20 דגמים של משקפי ראייה הנמכרים במחיר אחיד של 399 ₪ הכולל גם בדיקת אופטומטריסט

בצילומי הקולקציה משתתפים הפרזנטור עומר אדם לצד הדוגמנית הבינלאומית ליתאי מרכוס.

 

רשת אופטיקנה משיקה את קולקציית 2023 של מותג Cattleya. הקולקציה החדשה משלבת 50 דגמים חדשים מתוכם כ- 30 משקפי שמש ו-20 משקפי דגמים של משקפיים אופטיים.

 

בצילומי הקולקציה החדשה השתתפו פרזנטור המותג עומר אדם ולצדו הדוגמנית הבינלאומית ליתאי מרכוס, שכיכבה במגוון קמפיינים של בית האופנה "Balenciaga" וצעדה על המסלול בתצוגות של בתי האופנה המובילים דוגמת "גוצ'י", "מיו מיו" ו"בלנסיאגה" הנחשבים למדוברים ביותר במסגרת שבועות האופנה. ליתאי מרכוס גם מככבת תדיר בהפקות שונות דוגמת ווג, פורטוגל, יוון ועוד…

 

"קאטליה" 2023 – עומר אדם וליתאי מרכוס –  תמונות הקמפיין צולמו על ידי  הסטייליסט המוביל סיימון אלמלם.

 

הקולקציה הנוכחית ממשיכה להכתיב טרנדים, עם הקו הצעיר והאדג'י של המותג, זה שמתכתב עם החיים עצמם. הקולקציה החדשה משלבת נגיעות של אופנה עילית עם פנטזיה וירטואלית ומציעה מגוון מסגרות בגוונים ירוקים עזים ברוח טרנד הקיימות החם הכובש את עולם האופנה, לצד מסגרות בעלות צבעים נועזים נוספים, שימוש בחומרים ממוחזרים, מסגרות א-סימטריות, מסגרות בעלות פרופילים עבים וחדים, מסגרות בהירות ושילובים של שרשראות ומסכות.

 

משקפי השמש נמכרים במחיר אחיד של 299 ₪ ומסגרות המשקפיים האופטיות כוללות בדיקת אופטומטריסט במחיר של 399 ₪. המותג נמכר בבלעדיות ברשת אופטיקנה.

 

"קאטליה" 2023 – עומר אדם וליתאי מרכוס –  תמונות הקמפיין צולמו על ידי  הסטייליסט המוביל סיימון אלמלם.

 

עמוד האינסטגרם המצליח של המותג מציג תוכן עשיר, צעיר, אופנתי ובינלאומי המשלב אווירה יוקרתית מפריים לוקיישנים בינלאומיים, לצד סלבריטאים ישראליים ובינלאומיים שבוחרים לשלב את המותג בחיי היום יום שלהם.

 

מותג המשקפיים "Cattleya" ("קאטליה") הושק לראשונה בקיץ 2021. הקולקציה מציגה עיצובים השואבים השראה מבתי האופנה המובילים באירופה בשילוב נגיעות לטיניות.

 

מקור השם "קאטליה", הוא סחלב קולומביאני נדיר הגדל ביערות הגשם של קולומביה ונחשב ליפה בפרחי הסחלב. המותג פונה לקהל יעד צעיר, אופנתי שחי את עולם הרשתות החברתיות והאינסטגרם ולא מתפשר על איכות במחיר נגיש. המותג מאופיין בעיצובים טרנדיים, שמשלבים בין החיים הדיגטלים לפיזיים.

 

"קאטליה" 2023 – עומר אדם וליתאי מרכוס –  תמונות הקמפיין צולמו על ידי  הסטייליסט המוביל סיימון אלמלם.

 

המשקפיים מיוצרים בתנאים קפדניים ומשלבים את החומרים המתקדמים ביותר בעולם האופטיקה דוגמת טיטניום, אפונים קרמיים נעימים למגע שיוצרו בשיטה ייחודית וסופיות במילוי שרף מבודד המאפשר הרכבה נוחה ובלתי מורגשת. בנוסף, הצירים של משקפי "קאטליה" מגיעים עם תוספת פנימית קשיחה העשויה מפלדת אל-חלד. המסגרות קלות, גמישות והיפו-אלרגניות. עדשות המשקפיים עשויות מהחומרים המתקדמים ביותר ועוברות את מבדקי בקרת האיכות המחמירים ביותר כדי לתת לעין הגנה וסינון מקסימלי של הקרינה המזיקה.

 

אודות רשת אופטיקנה:

רשת אופטיקנה הוקמה בשנת 1988 והיא הרשת הקמעונאית המובילה בתחום האופטיקה. לרשת 80 סניפים בפריסה ארצית מדן ועד אילת. בחנויות הרשת נמכרים משקפי ראייה ומשקפי שמש של המותגים והטרנדים המובילים בעולם, עדשות למשקפיים בטכנולוגיה ובאיכות הגבוהה ביותר, עדשות מגע ומכשירי שמיעה. הרשת מעניקה שירותי אופטומטריה מהמתקדמים בישראל הן באמצעות חדרי בדיקה בעלי המכשור החדשני ביותר והן על ידי אופטומטריסטים מקצועיים אשר עוברים הכשרות, הסמכות והדרכות שוטפות בסטנדרט הגבוה ביותר. כחברה המובילה את ענף האופטיקה בישראל, אופטיקנה לוקחת אחריות על העלאת מודעות הציבור לבריאות העין ולתקינות הראייה. אחריות זו באה לידי ביטוי בפעולות יזומות רבות ברמת הלקוחות ובהחדרת מוצרים בעלי טכנולוגיה פורצת דרך.