כותרות אחרונות
Search

"אופטיק סבן" פותחת את הקיץ עם קולקציה איכותית של משקפי שמש.

צילום: יח"צ "אופטיק סבן"

 

"אופטיק סבן" פותחת את הקיץ עם קולקציה איכותית של משקפי שמש.
עכשיו אחרי הקורונה ומבצע ״שומר חומות״ אפשר לומר שאנחנו פותחים את הקיץ והשמש מגיעה אלינו בחוזקה. 
ואי אפשר לפתוח את קיץ 2021 בלי משקפי השמש האיכותיות והנוחות של "אופטיק סבן" שיפגעו בול בסטייל שלנו.
 
ג׳רמי סבן, הוא אחד האופטומטריסטים הנחשבים בארץ. בבעלותו שתי חנויות משקפיים, שהוא משקיע בהם את כל מרצו, אז למי שלא מכיר את האיש, ושווה להכיר, מדובר באחד האופטומטריסטים המומחים בארץ ובעל אופטיקת בוטיק ירושלמית- אופטיק סבן שהחנויות שלה נמצאות ברחוב הפלמ"ח וברחוב עמק רפאים, כשבקרוב תיפתח החנות השלישית.
 
ג'רמי סבן עלה מצרפת לפני 30 שנה ומאז ומתמיד חלם וידע שהוא רוצה להיות אופטומטריסט. "אהבתי את כל סוגי המשקפיים: צבעוניות, גוונים שונים, משקפי שמש וראייה, מאוד התחברתי לתחום", מספר לנו ג'רמי, ואכן באופטיק סבן הקיים כבר מעל 20 שנה בירושלים תוכלו למצוא את כל סוגי המשקפיים ובצורות ועיצובים שונים.
 
 

צילום: יח"צ "אופטיק סבן"

 
לקראת הקיץ הקרוב קיים החנויות  דגמים חדשים ומעניינים לחנות, דגמים צבעוניים לקהל שאוהב את סוגי המשקפיים עם הסטייל המיוחד, בנוסף קיימים דגמים נוספים שעוצבו במיוחד לנוחות הפנים ועשויים מחומרים שנותנים לך הרגשה שאתה ללא משקפיים.
 
 
בחנות יש עוד מגוון רחב של סגנונות משקפיים, כגון : משקפיים בצורות מיוחדות, משקפיים שלא ניתן לשבור אותם ואפילו משקפיים שמזכירות דמויות שנלקחו מסרטים.
עוד דבר מיוחד שקיים בחנות של  "אופטיק סבן " וזה האופציה לייצר משקפיים בסגנון אישי, ניתן לבחור צבעים מיוחדים לעדשה ואפילו למסגרת, לשלב צבעים ואף להוסיף את שם הלקוח על מסגרת המשקפים, את כל שלבי בחירת הצבעים והמסגרת ניתן לראות בהדמיה מיוחדת בחנות.
 
 

צילום: יח"צ "אופטיק סבן"

 
בנוסף, ג'ירמי  יבואן של כמה מותגי משקפיים, בין השאר הפך ליבואן הבלעדי של משקפיים שמתכהות אל מול קרני השמש וכך שישנה אפשרות להמשיך לעשות פעילות ספורטיבית מבלי להיות מוטרדים מסנוור קרני השמש לדבריו "היום גם אנשים ללא כל לקות ראייה שמים משקפיים וזה הפך לגמרי להיות פריט אופנתי ומעניין ".
 
בתקופת הקורונה, מספר ג׳רמי, "דאגנו גם למשלוחים ללקוחות מחו"ל שלא יכלו להגיע לארץ, דאגנו להביא את המשקפיים ללקוחות שהיו בבידוד או שעקב אילוצים רפואיים לא יכלו לצאת מהבית- אצלנו הלקוח במקום הראשון ואנחנו נעשה הכל בכדי להביא  לו את השירות ואת המוצר בצורה הטובה ביותר".
 
 

צילום: יח"צ "אופטיק סבן"