כותרות אחרונות
Search

אורי ברגמן, מנכ"ל HPE בכנס הלקוחות הראשון בישראל: "מטרתנו להפוך לאינטגרטור המוביל בעולם שבו הכל מתמחשב"

אורי ברגמן, מנכ"ל HPE בכנס הלקוחות הראשון בישראל: "מטרתנו להפוך לאינטגרטור המוביל בעולם שבו הכל מתמחשב"

כ-1,000 לקוחות ושותפים עסקיים השתתפו השבוע בכנס הלקוחות Reimagine 2017 של HPE (Hewlett Packard Enterprise), כנס הלקוחות הגדול הראשון של החברה מאז התפצלה HPE מתוך תאגיד HP בנובמבר 2015. בכנס הציגה HPE לראשונה את האסטרטגיה העדכנית של החברה, תחומי הפעילות המרכזיים שלה, פתרונותיה לעולם ה- IT ההיברידי, הרכישות החדשות שביצעה החברה בחודשים האחרונים לצד השקעות אדירות בפורטפוליו. חברת אינטל סיפקה את החסות הראשית לכנס יחד עם עשרות שותפים עסקיים נוספים שהציגו בתערוכת פתרונות לצד הכנס.

אורי ברגמן, מנכ"ל HPE ישראל – צילום: סיוון פרג'

אורי ברגמן, מנכ"ל HPE ישראל, אמר בפתיחת הכנס: "HPE מספקת כיום פתרונות לעולם ה- IT ההיברידי, זה המשלב את החדש והישן, את הענן והאון פרמיס וסביבות מיחשוב שונות. יש כיום אקוסיסטם חדש בעולם ה- IT והמטרה שלנו להיות האינטגרטור המוביל של האקוסיסטם החדש בעולם שבו הכל מתמחשב. לכיוון הזה אנו הולכים ואנו עושים זאת יחד עם השותפים הרבים שלנו. יש לנו כיום יכולת להציע טכנולוגיות, פתרונות , שותפויות וידע מן הקצה לקצה לעולם החדש"

"באקוסיסטם החדש יש שני שדות: האחד IT היברידי המשלב בין סביבות שונות של מיחשוב והשני –נקודות הקצה והמשתמשים. בתווך נמצא המידע, המהווה את הדלק המניע את הארגון והאפליקציות מהוות מנוע של התהליכים העסקיים", ציין ברגמן והוסיף כי "HPE עצמה עברה שינוי והתאימה את מבנה החברה לעולם החדש. אנו מורידים תחומי פעילות שאינם מהווים את אסטרטגיית הליבה שלנו ובמקביל משקיעים בהיקפים גדולים בפעילות בה החלטנו להתמקד ורוכשים חברות המשלימות את פורטפוליו הפתרונות שלנו".

עדי מור-בירן, מנהלת הפריסייל ב- HPE: "העולם משתנה וגם HPE משתנה. העולם מסביבנו נעשה חכם, חושב ומחובר. במצב הזה נוצרות כמויות אדירות של מידע. שעונים חכמים יודעים להתריע על בעיות בריאות, מקרר חכם יוכל להתריע על מוצרים חסרים ורכבים יכולים להתריע על תקלה מתקרבת. HPE בחרה להשקיע ולהתמקד בטכנולוגיות שתומכות בטכנולוגיות הללו ולספק ללקוחות הארגוניים גוף שירות, ייעוץ, תמיכה ואינטגרציה המלווה את הטרנספורמציה הדיגיטלית של הלקוחות. אנו פעילים בעולם ה- IT ההיברידי ובקצה החכם (Intelligent Edge). בנקודות הקצה ניתן לאסוף מידע רב וחשוב באמצעות חיישנים – IOT. HPE עוסקת בניהול המערכות הללו ואבטחתן".

ניר אורן, ה- Chief Technologist של HPE ישראל, אמר: "הכל הולך להשתנות. החכמה היא לדעת איך לקחת את הקיים ולחבר אותו לעולם החדש. בבסיס של הכל יושבות התשתיות – פתרונות התקשורת, שרתים אחסון, גיבוי וכדומה. הם ישמשו כפלטפורמת בסיס להרצת השירותים החדשים. הכל מבוסס תוכנה".

אורן דיבר על הטרנספורמציה הדיגיטלית ואמר: "קיימים תעשיות דוגמת תחום הספרים, מוסיקה והעיתונות שכבר ביצעו את הטרנספורמציה הדיגיטלית. קיימים ענפים הנמצאים בימים אלו בעיצומו של תהליך – הבנקים, עולם הבריאות, תחבורה, בניה והשירותים הציבוריים. הענפים שבקרוב ילכו לטרנספורמציה פועלים בתחום היצור, ביטוח, משפטים, חינוך, תשתיות עירוניות ואנרגיה".

גיא בהירי,  Chief technologist ב- HPE, הציג את תחום הקצוות החכמים. "הכוח עובר לקצוות. פתרונות ארובה כדוגמה הינם רכיב חשוב המאפשר עולם דינמי של יכולות – הם קולטים ואוספים יותר מידע שהינו בעל ערך עבורנו. עולם ה- Internet of things מייצר הזדמנויות חדשות ומרתקות לארגונים ולחברות. הוא הציג סיפורי הצלחה וידע שנאסף בפרוייקטים שונים ואת יכולות החברה לסייע ללקוחות בתחומים אלה החל בסדנאות ייעודיות ועבור בתהליכי תכנון, יישום והקמה.

דר' אמיר עציוני מ- HPE הציג את גוף השירותים החדש שהשיקה HPE תחת השם Point Next אותו הוא מנהל בישראל. גוף זה הינו אחראי להוביל את חזון האינטגרטור המוביל של האקוסיסטם החדש.