כותרות אחרונות
Search

אות המצוינות למלון "אמריקן קולוני" מאתר התיירות היוקרתי והגדול ביותר "tripadvisor"

אות המצוינות למלון "אמריקן קולוני" מאתר התיירות היוקרתי והגדול ביותר "tripadvisor"

אתר התיירות היוקרתי והגדול ביותר "tripadvisor", הכריז על מלון אמריקן קולוני כמלון הזוכה באות המצוינות לשנת 2019.

 

תעודת כבוד נוספת למלון אמריקן קולוני ולעיר ירושלים. חודשים ספורים לאחר שזכה בתואר מלון הבוטיק המוביל בישראל, בפעם החמישית, על ידי המגזין היוקרתי World Travel Awards הידוע כסימן היכר של איכות ומצוינות בתעשיית התיירות,  מלון אמריקן קולוני זכה השבוע בהישג משמעותי נוסף, כאשר אתר התיירות היוקרתי והגדול ביותר, tripadvisor, הכריז עליו כמלון הזוכה באות המצוינות לשנת 2019.

 

 

צילום: מיקלה בורסטו עוזיאל

 

אתר התיירות tripadvisor, הינו אתר התיירות הגדול ביותר בעולם, נכון לנובמבר 2018 באתר היו מעל ל-315 מיליון חברים ומעל ל-500 מיליון ביקורות וחוות דעת אודות בתי מלון, מסעדות, אטרקציות ובתי עסק הקשורים לתחום התיירות בעשרות שפות שונות. דירוג המלונות באתר נקבע על סמך דירוגיהם של אורחים אשר התארחו במלונות. בהודעה הרשמית על זכייתו של מלון אמריקן קולוני בתואר המכובד נאמר כי "רק אחוז אחד מהמלונות בעולם זכו להיבחר בקטגוריה של המצוינות לשנת 2019 ואנו מאחלים הצלחה לצוות המלון גם בשנה הבאה"

 

 

"אנו גאים מאד על הבחירה", אמר מנכ"ל מלון אמריקן קולוני גיא לינדט הנרגש. "לקבל הודעה כזו מטריפ אדוויזר חודשים ספורים לאחר הישג כמו מלון הבוטיק המוביל בישראל בפעם החמישית של מגזין  World Travel Awards  זה מרגש מאוד, ומוכיח כי מלון אמריקן קולוני הוא אכן מלון העומד בסטנדרטים הגבוהים ביותר הקיימים בעולם". הישג זה מרגש עוד יותר מכיוון שמדובר בדירוג של המבקרים עצמם אשר חוו באופן אישי את רמת האירוח הגבוהה שאנו מעניקים לכל אורח השוהה במלון. הישג שהינו פרי של עבודה קשה ומאומצת שאני מבטיח שתימשך גם בשנים הבאות. אנו בטוחים שנמשיך  להיות מקור גאווה לירושלים ולישראל".

 

מלון "אמריקן קולוני ירושלים" משתייך לארגון היוקרתי The Leading Hotels of the World, המחייב את חבריו הנבחרים בקפידה, לעמוד בדרישות גבוהות בתחום האירוח והמלונאות ואשר נבדקות תדיר ע"י הארגון.

 

צילום: מיקלה בורסטו עוזיאל

 

המלון שנבנה בסגנון עותומאני בשנת 1860 כארמונו של הפאשה ראבח דאוד אל-חוסיני, מתהדר בקשתות מרהיבות-עין, ריהוט עשיר וסוויטות מרווחות ומעוררות השראה. מבניו רבי היופי של המלון, גני הירק השופעים, הבריכה השלווה, המסעדות המשובחות והברים השוקקים מצדיקות את המוניטין של המלון החל מ-1902 ולאורך שנים כנווה מדבר חוזרים אליו אורחיו פעם אחר פעם. 92 חדרי המלון נחלקים לשבעה סוגים שונים של חדרים וסוויטות, שכל אחד מהם מהלך קסם בסגנונו המיוחד. ברבות השנים ובזכות קסמו הרב וההיסטוריה העשירה שלו הפך מלון "אמריקן קולוני ירושלים" למקום המועדף על ידוענים הנמנים על שמנה של החברה העולמית, פוליטיקאים בעלי שם, שגרירים, עיתונאים ואושיות תרבות מובילות דוגמת להקת קולדפלי, טוני בלייר, ריצ'רד גיר, בוב דילן, סר וינסטון צ'רצ'יל, ג'ורג'יו ארמאני ועוד

 

לרשות הסועדים מציע מלון "אמריקן קולוני ירושלים" אפשרויות שונות עם מגוון רחב של טעמים ואווירות:

מסעדת ערבסק: מציעה לאורחים ממיטב המטבח המקומי עם נגיעות מזרח – תיכוניות ובינלאומיות כשלצדן רשימת יינות עטורת פרסים. מסעדת ואל (Val's Brasserie): מסעדה המשקיפה אל הבריכה והממוקמת בסמוך לבר המרתף. ניתן לסעוד בה בצהריים ובערב אל מול האח וליהנות ממנות מקומיות ואירופאיות, תה מנחה אנגלי מסורתי מוגש בכל ימות השנה בין השעות 15:00  – 18:00 והכולל: מגוון כריכים וביסקוויטים מיוחדים המלווים בריבת תותים או בעוגה אנגלית.

 

צילום: מיקלה בורסטו עוזיאל

 

בר המרתף: מקום מפלט אינטימי ומרגיע הניחן באווירה מזרחית של המאה ה-19. הבר החורפי ממוקם במרתף עשוי אבן ירושלמית מקורית, וכולל פינות ישיבה אפלוליות ורבות קסם. הבר המיוחד נודע בהיותו מקום מפגש פופולארי עבור עיתונאים, אורחים ותושבים מקומיים פתוח מידי יום בעונת החורף נובמבר-מאי החל מ-17:00 ועד אחרון האורחים בר הקיץ: פתוח לציבור הרחב בגינה הקסומה והמלכותית של המלון. בבר הקיץ ניתן ליהנות מארוחה טובה, מעל ל-100 סוגי קוקטיילים ובילוי במזג האוויר הירושלמי המצוין בכל חודשי הקיץ. פתוח מידי יום בחודשי הקיץ, מאי-אוקטובר החל מהשעה 17:00  קפה הטרסה: למשקאות, נשנושים ושיחות נפש, נמצאת בסמוך לחנויות המלון וצופה אל כניסת המלון.

 

נוסף למסעדות, המלון מציע לאורחיו גם בריכה חיצונית מחוממת, חדר כושר, סאונה וחדר טיפולים מפנק, אינטרנט חינם, חניה חינם, מוזיאון-ארכיון, ופינות חמד מוריקות המשלימות את חוויית האירוח הקסומה המובטחת לכל הבאים בשערי המלון.