כותרות אחרונות
Search

אחרי שמיציתם את מסלולי הטיול המשפחתיים ליער השחור ותאילנד – קבלו את היעדים המשפחתיים המפתיעים של קיץ 2019.

מחשבים מסלול מחדש !

אחרי שמיציתם את מסלולי הטיול המשפחתיים ליער השחור ותאילנד קבלו את היעדים המשפחתיים המפתיעים של קיץ 2019.

אם נמאס לכם ממסלולי הטיול המשפחתיים המקובלים, ומתחשק לכם לגוון מתאילנד, היער השחור או צפון איטליה. לטרווליסט יש ארבע הצעות ליעדים החדשים שתופסים תאוצה ויהפכו את החופשה המשפחתית הבאה שלכם לייחודית  ואף חסכונית יותר .

 

"היעדים הוותיקים למשפחות כמו היער השחור, ארה"ב, אפריקה ותאילנד עדיין נתפסים כאטרקטיביים עבור נסיעות משפחתיות עם ילדים ויחד עם זאת אנחנו רואים שהמגוון העשיר  של הטיסות היוצאות מישראל, מביא לכך שההורים הצעירים מחפשים יעדים נוספים לחוויות ייחודיות וחדשות עבורם ועבור ילדיהם. לכן בקיץ הקרוב נראה לא מעט משפחות שיטוסו ליעדים חדשים כמו ווייטנאם, טנזניה, פרו וגם נורבגיה ובדרך – גם יחסכו כסף", מציינת תמר גרזון מנכ"לית טרווליסט להשוואת מחירים בתיירות.

 

במקום תאילנד קחו את המשפחה לווייטנאם

וייטנאם היא יעד אידאלי לטיול משפחתי. האטרקציות רבות ומגוונות ולילדים יהיה הרבה מה לשתף באינסטגרם. תוכלו לצאת לשוט בקיאק במפרץ הא לונג, לנסוע בריקשה ברחובות של האנוי ולהכיר את בני השבטים המקומיים. וייטנאם מציעה למשפחות עם ילדים לא רק טבע עוצר נשימה והיסטוריה מרתקת, אלא גם שלל פארקי שעשועים ומים ייחודיים, הכוללים פסלי דרקונים ענקיים מצופים זהב, אקווריומים עם שלל דגים אקזוטיים והרפתקאות שיעבירו לכל המשפחה יום שלם. כפרים קטנים וציוריים בהם תושבי הכפרים משמרים מנהגים עתיקים, בני השבטים השונים לובשים בגדים וגלימות מסורתיות בצבעים בוהקים, המפגש עימם הוא חוויה מרגשת וזכירה עבור הילדים. וגם מופע של תאטרון בובות המים המסורתי של האנוי, שבו השחקנים שמפעילים את הבובות ניצבים מאחורי מסך, ומושכים במקלות במבוק קטנים, המחוברים לבובות. הבובות עצמן מוצגות לקהל כאשר הן ניצבות מעל לברכת מים. אטרקציות נוספות הן הפגודות של וייטנאם שהצורה הייחודית והקירות הצבעוניים מאוד מרשימים את המבקרים.

תמונה על ידי Quang Le מ Pixabay

 

 

אז כמה תחסכו?

מחיר טיסה למשפחה בת ארבעה נפשות לווייטנאם ב-20-27 אוגוסט החל מ- $696 לתקופה של שבוע

מחיר טיסה למשפחה בת ארבעה נפשות לתאילנד ב-20-27 אוגוסט החל מ – $823 לתקופה של שבוע

סה"כ חיסכון משפחתי (ארבע נפשות) 584$

 

במקום היער השחור גלו את נורבגיה

כאשר מתכננים טיול אל נורבגיה עם ילדים אין מה לחשוש משעמום – נורבגיה מלאה באטרקציות למשפחות. המדינה ידועה בנופיה המרהיבים והמגוונים, ורבים מהם הוכרזו גנים לאומיים. אזור גדול של נורבגיה הוא טבע שיד אדם לא נגעה בו. הנוף המחוספס שצורתו הושפעה מעידן הקרח מכיל גבעות חורש ועמקים, הרים, מפלי מים וקו חוף ארוך שלאורכו פיורדים, איים והרים שצומחים ממש מתוך הים. בביקור ב"הרפתקאה ויקינגית" בביגדוי יוכלו הילדים לראות את הרפסודה Kon-Tiki המפורסמת, לבקר גם במוזיאון הימי הנורבגי, מוזיאון הספינות הוויקינגיות וגם במוזיאון הפולקלור הנורבגי. בעיר הנורבגית החמישית בגודלה, קריסטיאנסנד תמצאו גנים הבוטנים מרהיבים, גן החיות ולונה פארק ייחודיים עוד אטרקציות שוות הן אי הדובים, שמש חצות, ותרבות סאמי העתיקה (אסקימוסים) וכמובן הזוהר הצפוני.

 

תמונה של ניקו פרנץ מ Pixabay 

 

אז כמה תחסכו ?

מחיר טיסה למשפחה בת ארבעה נפשות לנורבגיה ב-15-23 לאוגוסט החל מ $385 לתקופה של שבוע

מחיר טיסה למשפחה בת ארבעה נפשות ליער השחור- באזל  ב-15-23 ל אוגוסט החל מ – $433 לתקופה של שבוע.

סה"כ חיסכון משפחתי (ארבע נפשות) 195$

 

 

במקום זנזיבר תחוו את טנזניה

טיול משפחתי עם הילדים לטנזניה מומלץ מאוד. ילדים מגיל 5 יוכלו ליהנות מחוויית הספארי ואף לזכור אותה לעוד שנים רבות לאחר מכן. הנה כמה מהאטרקציות היותר מרתקות, שילדים יאהבו במיוחד. טיסה בכדור פורח מעל שמורת הסרנגטי חוויה הסוחטת קריאות התפעלות מהילדים כשבחלקים מהמסע מנמיכים לגובה נמוך יחסית כדי לחזות ממעוף הציפור בבעלי החיים במלוא עוצמתם, וביקור בכפר של בני שבט המסאי  הוא חוויה מרתקת ומעצבת עבור ילדים ובני נוער, מפגש בלתי אמצעי עם בני שבט המסאי, והצצה לאורח חייהם השונה שנות אור מזה המוכר להם החל מהשמלה האדומה והתכשיטים הססגוניים שהם עוטים לגופם, ועד לצפייה במופעי הריקוד והשירה המסורתיים שבני השבט מקיימים למבקרים בכפרים. ביקור בפארק הנחשים שליד העיר ארושה (Meserani Snake Park) נחשב לאחת האטרקציות הפופולריות ביותר בקרב ילדים, הפארק מציע למבקריו סיור מודרך בעקבות הנחשים המסוכנים ביותר בעולם, כמו הממבה הירוקה והשחורה, קוברה מצרית ועוד, ביקור במוזיאון המסאי בליווי לוחם מסאי שיעשיר אתכם בידע על תרבותם המרתקת ועוד…

 

תמונה על ידי ramalholore מ Pixabay 

 

 

אז כמה תחסכו ?

מחיר טיסה למשפחה בת ארבעה נפשות לטנזניה ב10-17 לאוגוסט החל מ $750 לתקופה של שבוע

מחיר טיסה למשפחה בת ארבעה נפשות לזנזיבר ב10-17 לאוגוסט החל מ – $770 לתקופה של שבוע

סה"כ חיסכון משפחתי (ארבע נפשות) 80$

 

במקום צפון אמריקה תכבשו את דרום אמריקה

טיול משפחתי לדרום אמריקה יכול לכלול את פרו, ברזיל, ארגנטינה וצ'ילה. עם סיור בערי האינקה, המקדשים והשווקים הצבעוניים – על טעמיהם וריחותיהם, והמאצ'ו פיצ'ו שבפרו. טיול בשמורת מגדלי הפיינה בצ'ילה, שמורה עתירה בקרחונים, ביערות ובאגמים עם שפע של ציפורים ובעלי חיים. בארגנטינה להתרשם מהקרחון פריטו מורנו, הקרחון היבשתי הפעיל הגדול בעולם. ובברזיל מפלי האיגואסו, שנבחרו כאחד משבעת פלאי תבל, וריו דה ז'נרו העיר היפה והמטורפת בעולם. או

 

נקודתית לפנמה וקולומביה בעקבות תרבויות הקדם ואתרי הטבע, מפגש עם שבט אומברה וביקור בתעלת פנמה. אפשר גם ארגנטינה וצ'ילה, המציעות עושר של חוויות ונופים עוצרי נשימה החל מהרים מכוסים ביערות עד, פסגות מושלגות ואגמים קרחוניים. ופארקים לאומיים בארגנטינה, עיירות ציוריות וטבע הפראי בצ'ילה.

 

תמונה על ידי falco מ Pixabay

 

אז כמה תחסכו ?

מחיר טיסה למשפחה בת ארבעה נפשות בואנוס איירס 1-8 לאוגוסט החל מ $722 לתקופה של שבוע.

מחיר טיסה למשפחה בת ארבעה נפשות לניו יורק 1-8 לאוגוסט החל מ – $778 לתקופה של שבוע.

סה"כ חיסכון משפחתי (ארבע נפשות) 224$.