כותרות אחרונות
Search

איגוד האומנים "יוניטי ארט" מציג בהיכל התרבות ראשל"צ שתי תערוכות יחיד של ציורים קסומים על ישראל.

ילנה חוחלוב – צילום: איגוד יוניטי ארט

 

לרגל יום העלייה שחל החודש:

איגוד האומנים "יוניטי ארט" מציג בהיכל התרבות ראשל"צ שתי תערוכות יחיד של ציורים קסומים על ישראל.  .

"מנגינות הערים" של ילנה חוחלוב – המציגה ערים בישראל ו"תעלומת הצבע" של דיאנה טוסוניאן – המציגה עולמות של פרחים וצבע

התערוכה  תהיה פתוחה עד סוף החודש.

 

לרגל יום העלייה שחל החודש, מציג איגוד האומנים "unity art" לקידום אומנות ויוצרים, שתי תערוכות יחיד של ציורים קסומים על ישראל, בהיכל התרבות בראשל"צ. שתי האומניות עלו לארץ בגלי עלייה שונים וכל אחת מהן ישראלית בכל רמ"ח איבריה. לדברי מריה פרייגר, מנהלת ומייסדת האיגוד, התערוכות הן חלק מפרויקט "סיפורי עלייה" עליו היא שוקדת בימים אלה. התערוכות יוצגו עד סוף החודש.

 

דיאנה טוסוניאן  – צילום: איגוד יוניטי ארט

 

התערוכה "תעלומת הצבע" של דיאנה טוסוניאן – עורכת חדשות החוץ בערוץ 9 – מציגה עולמות של פרחים בסגנון מודרני ופיגורטיבי, שמבחירה מודעת, מהוות קונטרסט לעולם הריאלי הקשוח אותו היא חווה כעיתונאית על בסיס יומי.

 

התערוכה של האומנית ילנה חוחלוב – "מנגינות הערים" – מציגה ערים, מקומות וישובים שונים בישראל, מהם מיצתה את ניגונם ומנגינתם הפנימיים.

 

דיאנה טוסוניאן  – צילום: איגוד יוניטי ארט

 

 

"תעלומת הצבע" – דיאנה טוסוניאן

טוסוניאן עלתה בשנת 2013. עוסקת בעיתונות משנת 1998, עוד טרם עלייתה. בציוריה, היא מרפאה ומתקנת את העולם בעזרת צבעוניות פרחונית עזה ועליזה. בציוריה היא נוגעת בסגנונות שונים ובהם ריאליזם, אימפרסיוניזם, מודרניזם ומטמורפוזה.

 

ילנה חוחלוב – צילום: איגוד יוניטי ארט

 

"מנגינות הערים" – ילנה חוחלוב

חוחלוב עלתה בשנת 1996, ובאמתחתה תואר באומנות ובמוסיקה. עוסקת בגרפיקה ממוחשבת. בציוריה היא מתארת, בין השאר, ג'אז של נגני רחוב ביפו, נבל עדין בירושלים, מנגינת הים בשקיעה, הניגון של גנים פורחים ומנגינתם הענוגה של זוג אוהבים.

 

ילנה חוחלוב – צילום: איגוד יוניטי ארט

 

התערוכות יוצגו עד ה- 30.10.21 בהיכל התרבות בראשל"צ, רח' ז'בוטינסקי 16.

 

איגוד האומנים Unity Art מאגד עשרות יוצרים מרחבי הארץ ומטרתו לאפשר לכל אדם לממש את כישרונותיו. האיגוד מקדם פרויקטים ואירועים להנחלת יצירה, אומנות ותרבות ובהם ימי כיף, ירידים וסדנאות למבוגרים ולילדים. פרטים באתר האיגוד ובעמוד הפייסבוק  https://www.facebook.com/unityartproject/.

 

בית האיגוד, ברחוב רזיאל 6 ביפו, כולל גם גלריית תצוגה של יצירות חבריו ובהם ציורים, תכשיטים, פריטי נוי, בובות, דובונים, פרחי סבון, תיקים ועוד. האיגוד נוסד ביוזמת הגברת מריה פרייגר, המקדישה את זמנה לקידום אומנים ויוצרים.