כותרות אחרונות
Search

איירונסורס ממשיכה להתרחב ולהצליח עם מערכת ה-ERP בענן של NetSuite

איירונסורס ממשיכה להתרחב ולהצליח עם מערכת ה-ERP בענן  של NetSuite

פרויקט ההטמעה בוצע ע"י נטקלאוד, הנציגות הרשמית של NetSuite בישראל

חברת האינטרנט המצליחה איירונסורס (Ironsource), אשר בונה כלים למונטיזציה, מעורבות משתמשים engagement)), אנליטיקה וגילוי (discovery) עבור מפתחי אפליקציות, יצרני התקנים, ספקי סלולר ומפרסמים; ממשיכה להרחיב את פעילותה ולשפר ביצועיה בשימוש במערכת ה- ERP בענן של חברת NetSuite (נטסוויט).

.

בסוף חודש יולי 2016 נרכשה נטסוויט ע"י אורקל תמורת כ- 9.3 מיליארד דולר, ופרויקטי ההטמעה של המערכת באיירונסורס ובחברות הנרכשות על ידה, מבוצעים ע"י חברת נטקלאוד (NetCloud), הנציגה הרשמית של נטסוויט בישראל ומפתחת הלוקליזציה המאושרת למוצר.

 .

החיבור בין שתי החברות החל לפני מספר שנים, כאשר איירונסורס החליטה להחליף את המערכת הפיננסית שלה ליישום של נטסוויט, ולשם כך פנתה אל נטקלאוד..

.

"זה לא היה צעד פשוט עבור חברה צעירה שצומחת במהירות, מיד לאחר רכישה שביצענו, והיינו רגילים לעבוד עם המערכות הקיימות שלנו. תהליך הטמעת היישום נמשך מספר חודשים, ומאז לא הבטנו לאחור", אומר ערן ויזל, סמנכ"ל הכספים של איירונסוס.

 .

עם השנים איירונסורס גדלה והרחיבה את השימוש בנטסוויט, כאשר היא רוכשת עוד חברות אשר עוברות גם הן לעבוד עם נטסוויט לאחר מיזוגן עם איירונסורס. כך למשל, לא מכבר רכשה איירונסורס את חברת סופרסוניק, שעוסקת בפרסום במובייל. בזכות ההטמעה על ידי מקצועני נטקלאוד, השקת נטסוויט בסופרסוניק הייתה מהירה, והפרויקט נמשך שלושה חודשים בלבד. כמו עם סופרסוניק, נטסוויט משרתת את כל היחידות והחברות שנרכשו על ידי איירונסורס, וכך מקבלת הנהלת החברה מבט כולל, עדכני ומדויק על כל הפעילויות דרך ניתוחי הנתונים והאינטגרציה שלהם.

 .

נטסוויט מסופקת בפלטפורמת תוכנה כשירות (SaaS – Software as a Service) המאפשרת אספקה של יישומים על גבי רשת האינטרנט ללא התקנה מקומית, במודל של תשלום לפי שימוש.

eran-1

ערן ויזל, סמנכ"ל הכספים של איירונסוס. – צילום: יח"צ

לפי ערן  ויזל: "ככל שהאיחוד של הפעילות שלנו מתקדם, היכולות של נטסוויט, אשר כוללות מערכת דיווח חזקה, שילוב עם פלטפורמות הפיתוח הפנימיות שלנו ועוד, מאפשרות לנו להתמקד בעסק, כשאנו יודעים שמערכת החשבונאות והדיווח פועלת מצוין ואנחנו מסוגלים לקבל את המידע הדרוש לנו באופן מדויק ובזמן שאנו זקוקים לו".

 .

על שירותיה ותרומתה של נטקלאוד אומר ערן ויזל: "נטקלאוד הובילה את תהליך היישום בצורה הטובה ביותר, תוך שאנשיה מפגינים את הידע המקצועי הרחב והעמוק בנטסוויט,  ומספקים פתרונות היכן שצריך. כאשר עלתה סוגיה מסובכת, לנטקלאוד היה הפתרון עבורה. מאז ועד היום אנחנו משתמשים בתמיכה של נטקלאוד. הם תמיד זמינים עבורנו, ומספקים לנו את העזרה והפתרונות שאנו צריכים, ובכך מאפשרים לנו להתמקד בצמיחת העסק שלנו".

 .

איל גרייפנר, מנכ"ל משותף בנטקלאוד, מציין: "זאת שוב הוכחה לכך שמערכת NetSuite בהובלה של צוות המיישמים והמפתחים המקצועיים של חברת נטקלאוד, מאפשרים לחברות כמו איירונסורס לגדול ולהתרחב באמצעות רכישת חברות נוספות, ללא חשש מתהליך של מיזוג לתוך מערכת קיימת. האתגר הוא לצרף חברות חדשות למערכת חיה שעובדת כבר יותר משנתיים, הכוללת אינטגרציות ותהליכי עבודה שהוטמעו ע"י נטקלאוד בחברת איירונסורס בהטמעה הראשונית, וזאת מבלי לפגוע או להפריע למהלך העבודה השוטף. לפרויקט מסוג זה יש סיכונים ומורכבויות שרק למומחי נטקלאוד יש הניסיון והידע לתת להם מענה באופן חלק, בתקציב קבוע, ובלוחות זמנים קצרים. נמשיך לשרת את לקוחותינו בכל האתגרים, השינויים והתהפוכות שהינם חלק טבעי ומתרחשים בכל ארגון עסקי".

 .

אודות נטקלאוד

נטקלאוד, הנציגות הרשמית של נטסוויט בישראל, הוקמה בשנת 2006 ומספקת שירותי יישום, פיתוח והטמעה של מערכת נטסוויט למעלה מ- 8 שנים. לחברה ניסיון רב במגוון רחב של המודולים של המערכת, אחריות בלעדית על הלוקליזציה של המערכת מול רשויות המס בישראל ומגוון רחב של פתרונות משלימים אשר פותחו במהלך השנים. נטקלאוד מספקת שירותים לכל לקוחות נטסוויט בישראל וללקוחות נטסוויט רבים אשר נמצאים בפריסה עולמית.