כותרות אחרונות
Search

איך לרדת במשקל בצורה הטובה והיעילה ביותר, לטווח רחוק?

צילום: freepik.com

 

איך לרדת במשקל בצורה הטובה והיעילה ביותר, לטווח רחוק?

נתחיל מאיך לא… דיאטות מעוטות קלוריות שקשה להחזיק איתן מעמד, תפריטי רעב לא בריאים שקשה ליישם לאורך זמן, או שיטות קיזוז וספירת קלוריות שגורמות לכם להשתעבד למשקל ובסופו של יום אינן יעילות. כל הגישות הללו מובילות לרוב לתוצאה אחת – משקל גבוה ותחושת תסכול וכישלון.

 

אם אתם סובלים ממצב של השמנת יתר או עודף משקל גבוה, הבשורה הטובה היא שחוקי המשחק השתנו. כלי חדש ומהפכני מצליח לתת מענה לשאלה המתסכלת "איך לרדת במשקל", ולהוביל לתהליך הרזיה מהיר ומבוקר. טיפול תרופתי בהשמנה הוא הגישה המודרנית לטיפול בהשמנת יתר, אשר מצליח במקומות שגישות אחרות נכשלו. דיאט אאוט – נון דיאט אין.

 

איך לרדת במשקל מהר?

כל מי שסובל מעודף משקל מכיר את קוצר הרוח שנילווה לתהליך ההרזיה. אנחנו רוצים לראות תוצאות מהר ככל האפשר, על מנת להרגיש שאנחנו מתקדמים אל היעד תוך כדי חווית הצלחה יומיומית והפחתת תחושת התסכול. עכשיו זה אפשרי. תרופות להרזיה הן טיפול מהיר ויעיל אשר מספק תוצאות מיידיות והקילוגרמים שניתן להשיל מדי שבוע רק הולכים ומצטברים. טיפול תרופתי בהשמנת יתר פועל במנגנונים של השראת תחושת שובע ודיכוי התיאבון, וכך ניתן להסתפק מדי יום בתפריט מאוזן, משביע, מועט קלוריות ובריא. התשוקות הקולינריות נעלמות, החשק לנשנש בלילה יורד, אין כבר פיתוי מול עוגת שוקולד ואין כניעה לשווארמה במקרר. גם אנשים אשר סובלים מבעיה של אכילה רגשית יוכלו למצוא מענה שיאפשר להם לעמוד בפיתוי הזלילה בכל פעם שהם חווים מצוקה או קושי, ולהימנע ממעגל רשע של אכילה – תסכול – אכילה.

 

צילום: freepik.com

 

טיפול תרופתי בהשמנה – הבשורה הגדולה:

תרופות להרזיה הן למעשה תרופות הניתנות לטיפול בחולי סוכרת, במינון גבוה יותר. ההצלחה המרשימה של תרופות להורדה במשקל הובילה לפיתוח מגוון תרופות שנמצאות כיום בשוק, וניתנות לאנשים הסובלים מהשמנת יתר כחלק מטיפול מקיף שכולל פיקוח רפואי וליווי תזונתי. מטופלים אשר נוטלים זריקות להרזיה או כמוסות להרזיה מדווחים על שינוי דרמטי באורח החיים הכולל ירידה במשקל של עשרות ק"ג במשקל, שמשמעותה הפחתה גדולה בסיכון למחלות כגון סוכרת, סרטן ובעיות לב וכלי דם. כלומר טיפול תרופתי במשקל איננו רק שינוי קוסמטי לטובת המראה, אלא טיפול מציל חיים של ממש.

 

אני רוצה לרדת במשקל – לאן לפנות?

טיפול תרופתי להשמנה צריך להינתן במסגרת מרפאה לטיפול בהשמנת יתר, על מנת לוודא שההליך מתבצע בצורה נכונה, בריאה ויעילה. במסגרת המרכז הרפואי לטיפול בהשמנה ד"ר רז תעברו תהליך אבחון מתקדם שיאפשר התאמת טיפול אישי ע"פ המצב הרפואי של כל אחת ואחד. תהליך הטיפול כולל שילובים של תרופות מתקדמות בהתאמה אישית, באופן המאפשר יעילות מקסימלית בזמן קצר ומפחית סיכונים ותופעות לוואי. ד"ר רז, המתמחה בטיפול בהשמנה, מלווה את הטיפול בזמינות 24/7 של המרכז, ודיאטנית קלינית מתאימה לכל המטופלים תפריט אישי הכולל מתן כלים ועצות לשינוי הרגלי חיים. בתום התהליך ניתן להגיע למשקל מאוזן ובריא לאורך זמן, ולחיים בריאים ושמחים יותר.

 

טיפול תרופתי בהשמנה – זה כאן וזה זמין לזכאים.