כותרות אחרונות
Search

"איקאה" משיקה את קולקציית "ÖMSESIDIG" – קולקציה חגיגית במהדורה מוגבלת.

איקאה במהדורה מוגבלת – צילום: inter ikea systems


"איקאה" משיקה את קולקציית "
ÖMSESIDIG"

קולקציה חגיגית במהדורה מוגבלת בשיתוף פעולה עם תשעה אמנים ויוצרים מאמריקה הלטינית.

 

איקאה משיקה את קולקציית "ÖMSESIDIG" , קולקציה ססגונית, חגיגית וצבעונית במיוחד במהדורה מוגבלת ובשיתוף פעולה עם תשעה יוצרים ואמנים שמגיעים מתחומים של עיצוב, אופנה, מזון, אדריכלות ואומנות מאמריקה הלטינית.

 

איקאה במהדורה מוגבלת – צילום: inter ikea systems

 

קולקציית "ÖMSESIDIG" היא מחווה למגוון של תרבויות, אומנויות וסגנונות שקיימים באמריקה הלטינית ובאים לידי ביטוי בעיצובים שנוצרו על ידי יוצרים מקומיים. המשמעות של שם הקולקציה "ÖMSESIDIG" הוא 'משותף' בשבדית ועבור יצירתה, הפגישה איקאה בין תשעה יוצרים מאמריקה הלטינית והביאה לידי ביטוי את מסורות החגיגות ברחבי אמריקה הלטינית.

 

איקאה במהדורה מוגבלת – צילום: inter ikea systems

 

פריסו וירסמה, מעצב באיקאה שבדיה: "היינו סקרנים לגלות מה יקרה כשמסורות, מלאכות יד וצורות ביטוי ששייכות לתרבויות שונות יתמזגו יחד עם סצנת העיצוב, אופנה, מזון, אדריכלות ואומנות. התוצאה היא קולקציה תוססת שחוגגת את הכישרונות השונים בשיתוף פעולה שלנו, שבמסגרתו כל יוצר ויוצרת מעשירים את הקולקציה הודות לנקודות מבט וגישות ייחודיות כלפי העיצובים שלהם." 

 

איקאה במהדורה מוגבלת – צילום: inter ikea systems

 

חוגגים ומתחברים סביב אוכל ומוזיקה:

הקולקציה מורכבת מ-31 פריטים שמעודדים אנשים לחגוג ולהתחבר סביב אוכל ומוזיקה, בעזרת מגוון מוצרים שמאפשרים ליצור את האווירה הנכונה לבילוי מושלם וכוללת כלי זכוכית וכלי שולחן, אביזרי נוי, פמוט, שרפרף, אביזרי טקסטיל, כיסויים לכריות נוי וצידנית.

 

איקאה במהדורה מוגבלת – צילום: inter ikea systems

 

מטרתה של קולקציית "ÖMSESIDIG" היא להציג חלקים מהמסורות השונות והעשירות של התרבות, האומנות וצורות הביטוי באמריקה הלטינית – תוך הדגשה של הניגודים המגוונים, בדיוק כמו האוכלוסיות באזור ושל המרכיבים המשותפים שמאחדים בין אוכלוסיות אלה. העיצובים מבוססים על הזווית והגישה של כל יוצר ויוצרת ויוצרים יחדיו קולקציה ססגונית, צבעוניות ומלאת שמחת חיים.

 

הקולקציה במהדורה מוגבלת זמינה בכל חנויות איקאה.