כותרות אחרונות
Search

"איקאה" משיקה את קטלוג 2020 !

 

"איקאה" משיקה את קטלוג 2020 תחת הקונספט:

"מהפיכת השינה החדשה"

 

צילום: איקאה 

 

קטלוג "איקאה" 2020 מוקדש לחשיבותה של איכות השינה בפרט וסביבת חדר השינה בכלל והכל בהתאם לסיטואציות החיים בהן אנו נמצאים. בקטלוג, מוצגים חמישה בתים המתארים מצבי חיים ופתרונות עיצוב ומסייעים להמחיש את הצרכים הפונקציונליים, הרגשיים והעיצוביים הקשורים לבית.

 

צילום: איקאה

 

 

שוקי קובלנץ, מנכ"ל "איקאה" ישראל: "במחקר שנערך לקראת הפקת הקטלוג, זיהינו מספר צרכים אוניברסליים הממלאים תפקידים שונים בחיינו בבית, ביניהם, הרגשת השייכות, הנוחות ותחושת הבעלות על הבית".

 

צילום: איקאה

 

לראשונה, ביקשה "איקאה" ממעצבים ברחבי העולם לייצר "גרסה" משלהם ל"בית השישי" שיופיע בקטלוג ושייצג את סגנון החיים המאפיין את השוק המקומי.

 

"איקאה" ישראל השיקה את הקטלוג החדש לשנת 2020, שיופץ החל מה- 2.9, תחת הקונספט: Starting a sleep revolution" – מהפיכת השינה החדשה". הקטלוג, מכיל מאות עמודי השראה ועיצוב, לצד מגוון פתרונות לשינה ולחדר השינה כגון שמיכות, כריות, מזרנים, מיטות, ווילונות, תריסים, שטיחים וצמחים, ומציג בעזרת רעיונות פשוטים כיצד ניתן לשפר את איכות השינה של כולנו.

 

צילום: איקאה

 

הקטלוג החדש מבוסס על חמישה בתים, כאשר בכל בית מוצג סיפור חיים שונה, החל משרטוט הבית, מידע על המתגוררים בו וצרכיהם של דיירי הבית. לראשונה, אפשרה איקאה לחמישה מעצבי פנים מרחבי העולם, ליצור גרסה מיוחדת משלהם ל"בית השישי" שיופיע בקטלוג.

 

למעצבים הועבר שרטוט אדריכלי של דירה בת שלושה חדרים הזהה בגודלה ובפריסתה בכל רחבי העולם. המעצבים נתבקשו להתחשב בסיטואציית החיים של המשפחה, לצד האתגרים והצרכים המאפיינים את מיקומם הגיאוגרפי בעולם. התוצאה הייתה מעניינת מאד והניבה חמש גרסאות שונות לחלוטין לאותו הבית. בהמשך, נתבקש כל שוק מקומי, לבחור את ה"בית השישי" שיופיע בקטלוג כך שיהיה המתאים ביותר לאוכלוסייה המקומית.

 

צילום: איקאה

 

שוקי קובלנץ, מנכ"ל "איקאה" ישראל: "השנה בחרנו להתמקד בנושא השינה וחדר השינה כחלק מהקונספט האיקאי שמטרתו להעניק חיי יום יום טובים יותר לאנשים רבים ככל האפשר. במחקר שנערך לקראת הפקת הקטלוג, זיהינו מספר צרכים אוניברסליים הממלאים תפקידים חשובים בחיינו בבית, ביניהם, הרגשת השייכות, הפרטיות, הנוחות, הביטחון ותחושת הבעלות על הבית. ששת הבתים בקטלוג, ממחישים באמצעות הצגה של מגוון רעיונות, השראה ופתרונות עיצוב, איך כל אחד יכול להרגיש ב"בית".

 

 

אבי בר, משנה למנכ"ל וסמנכ"ל מכירות "איקאה" ישראל: אנו מחפשים להעניק ללקוחותינו פתרונות עיצוב והשראה כך שיהלמו את סיטואציות החיים העכשוויות. אנו מבינים כי החיים בבית משתנים בהתאם לרוח התקופה, המיקום הגיאוגרפי, אורך החיים ותמהיל דיירי הבית. לכן, הבתים המוצגים בקטלוג, מתארים את גודל הדירה, את הנפשות שמתגוררות בה, מאפייניהן ואפילו את מבנה ותכנון הבית. זאת, לצד עמודי השראה ועיצוב משלימים המאפשרים לכל אחד למצוא את מבוקשו בהתאם לצרכיו, חלומותיו ותקציבו"

 

צילום: איקאה

 

קטלוג 2020 "IKEA"  מתפרש על 284 עמודים, מתורגם ל-38 שפות ומופץ ב- 54 מדינות. הקטלוג יופץ בישראל בכ – 1,700,000 עותקים וכן בחנויות הרשת בבאר שבע, קריית אתא, ראשון לציון ונתניה ובחנות קונספט המטבחים בנמל תל אביב IKEA KITCHENS. בנוסף, ניתן למצוא את הקטלוג גם במהדורה דיגיטלית באתר החברה.