כותרות אחרונות
Search

אירועי חג האהבה בליל ירח מלא בגליל !

"גליל על מלא"

אירועי חג האהבה בליל ירח מלא בגליל 

 

"גליל על מלא" הוא מיזם חדש לעידוד התיירות בגליל, בגולן ובעמקים של הרשות לפיתוח הגליל והמשרד לפיתוח הפריפריה, הנגב והגליל. ביום חמישי ה-15.8.2019 י"ד באב, יתקיימו מגוון רחב של אירועים לצעירים, משפחות ומבוגרים מתחומים שונים: מוסיקה, טבע, אומנות, ספורט ועוד בכל רחבי הגליל, הגולן והעמקים, החל משעות הבוקר ועד לשעות הקטנות של הלילה, לכל מי שרוצה ליהנות מחמישי גלילי שמח. 

 

הרשות לפיתוח הגליל בשיתוף המשרד לפיתוח הפריפריה, הנגב והגליל מזמינות את הציבור הרחב לאירועי "גליל על מלא" אשר יתקיימו בליל הירח המלא. החודש, ביום חמישי ה-15.8, יתקיימו ברחבי הגליל, הגולן והעמקים עשרות הופעות חיות, הצגות לילדים, סיורי עששיות, טיולי לילה, הקרנת סרטים בטבע, תערוכות, פסטיבלים, פודטארק, ריצות לילה ועוד.  

בין האירועים:

הפסטיבל הצ'רקסי בכפר ריחנייה – מופעי פולקלור וסיורים מודרכים ללא עלות במסגרת "כפר ביקרתם" ופסטיבל "בין הכרמים",

סיור שקיעה בעגלת המסתור אגמון החולה – סיור ייחודי בשטחי האגמון הכולל צפייה בציפורים המתכוננות ללילה וחוויית אחת מתופעות הטבע המיוחדות והמרגשות,

להקת יאמאס תופיע ביקב רימון בחגיגה יוונית שתמשיך למסיבה לתוך הלילה,

להקת משינה תארח את חמי רודנר בהופעת "ליל אהבה בעמק יזרעאל" באמפי נהלל,

פסטיבל הכדורים הפורחים הבינלאומי השמיני בגלבוע ייצא לדרך בגן הלאומי מעיין חרוד ויכלול מופעי לילה מרהיבים,

לינה בשטח, מתנפחים, צניחה חופשית מכדורים פורחים ועוד…

mhkuo: תמונת כדורים פורחים – באדיבות מועצה מקומית גלבוע

פסטיבל "לילות אהבה בכנרת" ייפתח ב – 15.8.19 ואותו יפתחו שלושת הענקים – בניה ברבי, חנן בן ארי ומוש בן ארי באמפי דשא בית גבריאל שעל שפת הכנרת, ריצת ליל ירח מלא בדפנה עם שני מקצים ללא עלות ובנוסף מקצה משפחות ייחודי, בגן גורו שבקיבוץ ניר דוד יתקיימו סיורים ליליים מודרכים בליווי פנסים – הצצה ומפגש מקרוב עם החיים הליליים של בעלי החיים האוסטרלים ביניהם: עטלפי פירות, סוגים שונים של קנגורו, הוואלבי הלבקן, שוגר גליידר – חיית כיס קטנה הפעילה בלילות ולטאות כוח גדולות, שם טוב לוי יופיע ביוקנעם המושבה עם שיריו של אריק איינשטיין, סיורי שקיעה בגנים הלאומיים כורזים, תל חצור, כורסי ומבצר נמרוד, בגן לאומי כורזים יתקיימו סיורים של מדריכים מתנדבים של רשות הטבע והגנים שישלבו משחקי משימות ורמזים למשפחות, הקרנת סרט במבצר יחיעם, פסטיבל הבירה והפודטראקס של עפולה, ערב שירי אהבה במרומי ראש פינה במצפה נמרוד, וסיורי עששיות בנקרות ועוד אירועים רבים נוספים.

 

 

הרשות לפיתוח הגליל מזמינה את הקהל שמגיע ליהנות מ"גליל על מלא", להישאר ללון וליהנות מעוד יום וסופ"ש של פעילויות והנאה ממה שיש לגליל להציע, טבע, נופים, אטרקציות, קולינריה ועוד. מידע נוסף על מגוון האירועים ב-15.8.19 ולאורך כל הקיץ נמצא באתר החדש של הרשות לפיתוח הגליל בנושאי תרבות ותיירות בגליל, בגולן ובעמקים https://bit.ly/33bwnBH