כותרות אחרונות
Search

אירוע יוגה ערבה 2018, כ- 50 סדנאות שונות ומגוונות המקשרות בין רוח וחומר – יוגה ערבה 3-1   בנובמבר 2018

גוף ונפש –  יוגה ערבה

מרגישים את זה מתקרב? לבכם מתחיל להתמלא באור? מתחילים לשמוע כבר את הצלילים השלווים? ממש בקרוב הערבה תלבש לבן. אירוע יוגה ערבה  ה – 9 עומד להתחיל וכולם מוזמנים לערבה לסוף שבוע שכולו יוגה ומדבר.

אירוע יוגה ערבה 2018, כ- 50 סדנאות שונות ומגוונות המקשרות בין רוח וחומר, האירוע שמעצב  ומביא את החידושים האחרונים לקהילת היוגה של ישראל, מביא אלינו סוגי יוגה שונים המתאימים לגוון רחב של אנשים כל גיל ובכל רמת תרגול. כל סוגי היוגה לאורכה של הערבה.

 

סדנת יוגה לגב וצוואר – שחרור מתחים ותמיכה בשרירים שפחות מופעלים אצל היושבים יום שלם בעבודה. סדנת יוגה לניקוי רעלים לאנשים שרוצים לרפא את הגוף ולנקותו מרעלים. סדנת יוגה על המים בשילוב סאפ לאוהבי ים ויוגה. יוגה וחץ וקשת– סדנה משותפת של תרגול יוגה ושימוש בחץ וקשת ע"פ מסורות מהמזרח. סדנת יוגה נשית לחיבור והעצמה נשית, לנשים בכל גיל. סדנת יוגה אווירית, יוגה ערסלים, רוקט יוגה–  לגמישים ולהרפתקניים. סדנת יוגה מחול לגברים ונשים. לאנשים שדאגה לסדר, ניקיון, עבודה וכסף השתלטו על חייהם והפכו כבר ממש התמכרות, ישנה סדנת יוגה בדיוק בשבילכם- סדנת יוגה לשחרור וריפוי. בואו לקחת פסק זמן מהיום יום וקבלו כלים לשליטה מחדש על חייכם.

 

צילום: יח"צ

 

יוגה ערבה ה – 9 יוצא לדרך 3-1   בנובמבר 2018

פטרישה תילטמן (גרמניה)  המייסדת של 'ספיריט יוגה'. הגישה המודרנית ליוגה. היא סופרת, כותבת טורים בעיתונים בגרמניה ובעלת מוסד שמדריך את המתרגלים שבו למציאת שקט בתוך המורכבות של העולם המודרני ומתאים במיוחד לאלה החיים בסביבה אורבנית.

ליאון לונדון (בריטניה) מורה בכיר של רוקט ויניאסה; מנחה סדנאות וריטריטים בכל רחבי אירופה, חולק את הידע ואת הניסיון רב השנים שלו, הן בתרגול פיזי והן בתרבות בצורה מהנה ומרתקת.

ביורן תור גקובסון (נורווגיה) הגיע ליוגה אחרי שנים בעולם ה"פיטנס" כמאמן אישי שהדריך ברחבי אירופה ומשלב ביוגה גם אלמנטים של כוח ותנועה.

אולה ג'אס (צרפת, איביזה, הודו) חוקרת תנועה. בעלת סגנון "פיוז'ן" ייחודי שמחבר מגוון רחב של סגנונות מהן לקחה השראה במהלך טיוליה בעולם, המשלב ויניאסה, אקרו יוגה ועיסוי תאילנדי.

יוגי וישנו פאניגרהי (הודו) יוגי וישנו חי את חיי היוגה למעלה מ- 30 שנה. עבור וישנו היוגה היא גוף, נפש ורוח, ובדרך זו הוא מלמד יוגה כבר שנים רבות בהודו ומחוץ לה.  הוא מקדיש עצמו להנחיית תלמידים בבית הספר ליוגה אשר הקים ברישיקיש הודו World Peace Yoga School.

ולצדם עשרות מורי יוגה מטובי המורים בארץ.

 

צילום: יח"צ

 

אירוע השיא: שישי בערב,2.11 מהשעה 16:00, יתקיים מפגש בפארק תמנע לאירוע האיחוד, כל המורים והמתרגלים, כאלף איש יתכנסו באמצע המדבר לתרגול שקיעה משותף מול הנוף הראשוני של עמודי שלמה וחווים את האיחוד העוצמתי של יוגה, נשימה משותפת והרבה מדבר.

 

האירוע מתאים למתרגלי יוגה בכל הרמות, ניתן לקבל יותר פרטים על כל סדנא ועל מתחמי האירוח השונים וכמובן להירשם באתר האירוע: https://www.yogaarava.co.il/

 

סופ"ש יוגה ערבה הוא שיתוף פעולה פורה בין הערבה ובתי הארחה המסוגננים שבה לבין ארגון מורי היוגה בישראל. הזדמנות של מתרגלי יוגה לבחור מורה מתוך עשרות המורים המובילים מהארץ ומהעולם, לבחור מתחם אירוח מתוך עשרות המתחמים שיש לערבה להציע ולהתחבר למדבר וליוגה.

 

*האירוע מתאפשר בסיוע משרד התיירות, המשרד לשיתוף פעולה אזורי, המועצה האזורית ערבה תיכונה והמועצה האזורית חבל איילות