כותרות אחרונות
Search

איתור כספים אבודים?! – לא חייב להיות כאב ראש.

צילום: freepik

 

איתור כספים אבודים?! –  לא חייב להיות כאב ראש.

בעבר רק המחשבה על איתור כספים אבודים הייתה מכניסה אתכם ללחץ. הרי הייתם שואלים את עצמכם כמה זמן אתם צריכים לבזבז כדי למצוא את הכספים הללו? לא יהיה לכם מושג מתי איבדתם את הכספים או איפה בדיוק הם נמצאים באותה נקודת זמן. אך כמובן זה לא אומר שאתם צריכים להשאיר את המצב כמו שהוא. מדובר על כספים שמגיעים לכם, כאלה שאתם צריכים לדאוג שיגיעו אליכם. אתר הר הכסף של משרד האוצר נכנס לתמונה על מנת לשנות את המציאות כולה. מהיום אתם יודעים כי אתם יכולים לאתר את הכספים האבודים בקלות!

 

לאתר כספים אבודים אונליין:

כל מה שאתם צריכים לעשות כדי לאתר את הכספים האבודים זה להיכנס לאת הר הכסף. כל הפעולה מתבצעת אונליין, מה שאומר שתוכלו לעשות אותה מכל מקום. מיד אחרי שתזדהו בכניסה לאתר, תוכלו לראות אילו כספים נמצאים על השם שלכם. חלק מהם הם כספים שאתם מכירים אותם, וחלק מהם הלכו לאיבוד. כל סימני השאלה שהעסיקו אתכם עד לאותה נקודת זמן יהפכו לסימני קוריאה. אין סיבה שלא תדרשו את הכספים האבודים שמגיעים לכם.

 

כל המידע מוצג בצורה ברורה:

נמאס לכם להיכנס לאתרים שאינכם מבינים מה קורה בהם? המון אתרים שמנסים לעזור לכם בהקשר הזה רק עושים את העבודה ההפוכה. הרי הם מכניסים אתכם ללחץ מכיוון שאינכם יודעים מה קורה עם הכספים שלכם. במקום שהם יורידו מכם את הלחץ, הלחץ רק הולך ועולה בהתאם. הפתרון הוא להיכנס לאתר הר הכסף כי בו תמצאו את המידע בצורה ברורה. אינכם צריכים להיות אנשי מקצוע כדי להבין אילו כספים אבודים רשומים על השם שלכם.

 

צילום: freepik

 

אין צורך לשוחח עם נציגים שונים:

השיחות עם נציגים יכולים להתיש אתכם מאוד, בטח אם אין לכם את הזמן לעשות זאת. מהיום אתם יודעים כי עם אתר הר הכסף תוכלו לאתר כספים אבודים מבלי לשוחח עם אף אחד. כל מה שאתם צריכים לעשות זה להיכנס לאתר על מנת לראות אילו כספים יש לכם במקומות השונים. כל המידע מוצג לכם בצורה חד משמעית, מבלי שתצטרכו לשוחח עם אף אחד. זה מאוד קל לדעת מה קורה בקופות או בחסכונות השונים שרשומים עליכם.

 

כל המידע הרלוונטי במקום אחד:

עד לפני כמה שנים הייתם צריכים לשוחח עם כל חברת ביטוח בנפרד כדי לדרוש את הכסף. במציאות של היום כל מה שאתם צריכים לעשות זה להיכנס לאתר הר הכסף. האתר מציג את כל המידע שאותו הוא לוקח מכל המקומות שבהם יכול להיות לכם כסף. בין אם מדובר על חברות ביטוח, רשם הירושות או כל מקום שיכול להיות רלוונטי. המטרה היא שלא תצטרכו ללכת לאיבוד לקבל את הכסף שמגיע לכם.