כותרות אחרונות
Search

אלטרנטיבה ראויה לתל אביב – חברת "דרא שיווק נדל"ן" משיקה את פרויקט "עין גדי" בלב העיר גבעתיים.

פרויקט "עין גדי גבעתיים"  – צילום והדמיות: Olin

 

אלטרנטיבה ראויה לתל אביב.!

חברת דרא שיווק נדל"ן משיקה את פרויקט 'עין גדי' בלב העיר גבעתיים.

החברה הודיעה על קבלת היתר בנייה ושיווק הדירות בשוק החופשי – מחיר דירה בפרויקט הינו החל מ-2,750,000 ₪  כולל דירות 2-5 חדרים, דירות גן ופנטהאוזים. 

 

חברת שיווק הנדל"ן דרא החלה לשווק את פרויקט 'עין גדי' בשכונת שינקין שבעיר גבעתיים, בניין בוטיק מסוגנן, החל מדירות 2 חדרים 60 מ"ר ועד פנטהאוזים בשטח של כ- 156 מ"ר + 95 מ"ר מרפסת. הבניין כולל 28 יח"ד סה"כ שמתפרשות על פני 7 קומות. יזם הפרויקט הינו CONTEMPO. מדובר בתמהיל דירות של 2-5 חדרים ודירות גן של 4 חדרים, כולל פנטהאוזים מרהיבים בשטח של 156 מ"ר, כולל מרפסת בגודל של 95 מ"ר. הפרויקט נמצא על חניון תת קרקעי כך שדיירי הפרויקט ייהנו מחניות נוחות ללא מתקנים ומכפילי חניה. לכל דירה מיועדים  1-2 חניות. על תכנון הפרויקט מופקד משרד אליאב אדריכלים.

 

פרויקט "עין גדי גבעתיים"  – צילום: Olin

 

הפרויקט ממוקם על אחת מגבעות העיר גבעתיים, מדובר בבניין בוטיק מסוגנן במרכז העיר, ברחוב עין גדי 14א' בשכונת שינקין בעיר גבעתיים, קרוב לבניין העירייה. חזית הפרויקט פונה לרחוב עין גדי השקט ואילו עורף הרחוב פונה אל ריאה ירוקה ופתוחה. מדובר באזור המהווה חלופה מצוינת לעיר תל אביב עבור קהל צעיר יחסית, שכן האזור רבוי פאבים, בתי קפה ומסעדות. בקרבת השכונה שלושה בתי ספר יסודיים והיא נמצאת במרחק של פחות מרבע שעה נסיעה מקניון עזריאלי ומחלף אלוף שדה. כל זה עשוי להבטיח בניין עם קהל מאוד מגוון, תוסס ובאווירה צעירה ומודרנית.

 

דרור אוהב ציון מנכ"ל ובעלים "דרא שיווק נדלן" – צילום: דנה תמרי

 

דרור אוהב ציון, מנכ"ל ובעלים דרא שיווק נדל"ן, מסר: "בגבעתיים יש התרחשות נדל"נית גדולה, העיר הולכת ומתחדשת, זהו פרויקט רביעי של התחדשות שהחברה משווקת בגבעתיים ומפרויקט לפרויקט אנחנו רואים מחירים עולים ורוכשים מקבוצת אוכלוסייה חזקה ואיכותית, שמחפשת מגורים במקום שקט עם קרבה לתל אביב ולאזורי התעסוקה ברמת גן ובעיר בני ברק".  

 

פרויקט "עין גדי גבעתיים"  – צילום והדמיות: Olin

 

אודות דרא שיווק נדל"ן

חברת שיווק הנדל"ן דרא נוסדה ומנוהלת על ידי דרור אוהב ציון. החברה מתמחה בשיווק פרויקטים למגורים ומלווה יזמים החל משלבי תכנון הפרויקט והאסטרטגיה השיווקית ועד למכירת הדירה האחרונה. מאז הקמתה בשנת 1996 שיווקה דרא יותר מ-8,000 דירות חדשות במגוון רחב של פרויקטים בפריסה ארצית: שכונות מגורים במרכזי ערים, מגדלי יוקרה, פינוי ובינוי והרחבות ישובים קהילתיים. לחברה חטיבות ייעודיות המתמחות בשיווק פרויקטים של מחיר מטרה, מחיר למשתכן, התחדשות עירונית, הרחבות, יישובים ועוד…

 

בין לקוחות החברה: אפריקה ישראל, סלע בינוי, צ.פ. ייזום ובנייה, איסתא נכסים, אפרידר, רמי לוי נכסים, מיטל הנדסה ועוד…