כותרות אחרונות
Search

יום המעשים הטובים 2024 – עובדי ועובדות חברת "הייפר גלובל" השתתפו בפעילויות התנדבותית למען הקהילה ביום המעשים הטובים.

יום מעשים טובים – עובדי "הייפר גלובל" בהתנדבות ב "סח"י" פתח תקווה – צילום: יח"צ

 

יום המעשים הטובים 2024.

עובדי ועובדות חברת "הייפר גלובל" השתתפו בפעילויות התנדבותיות למען הקהילה שכללו אריזת משלוחי מנות במוקד "סח"י" בפתח תקווה ובמועדון "קטרוס" לגיל הזהב בראש העין.

 

יום המעשים הטובים חל ביום שלישי האחרון, אבל עובדי ועובדות חברת הייפר גלובל, היושבת בראש העין ומספקת פתרונות מחשוב למוצריהן של חברות, החליטו למשוך את היום הזה על פני שבוע שלם שבמהלכו הם עסקו בפעילויות התנדבותיות בקהילה בשני מוקדים. המוקד הראשון היה  עמותת סיירת חסד ייחודי (סח"י) בפתח תקווה, שבו הם סייעו לבני הנוער שמתפעלים את המוקד, לארוז משלוחי מנות לחלוקה למשפחות נזקקות בשכונות העיר.

 

יום מעשים טובים – עובדי "הייפר גלובל" בהתנדבות ב "סח"י" פתח תקווה – צילום: יח"צ

 

המוקד השני היה מועדון קטרוס המשמש מרכז חוגים לבני גיל הזהב בראש העין, שבו הם התנדבו  בעבודות גינון ותחזוקה. ההייפרים מציינים את המרכז ככזה שנכנס להם ללב והם דואגים לטפח עמו קשר של שנים.

 

יום המעשים הטובים – עובדי "הייפר גלובל" מתנדבים לסדר את הגינה בבית גיל הזהב – ראש העין – צילום: יח"צ

 

ענבל גת, סמנכ"ל משאבי אנוש הייפר גלובל: "אנו רואים בשיתוף הפעולה של הייפר גלובל עם עמותת "רוח טובה" ביום המעשים הטובים תרומה חשובה ומשמעותית בייחוד בתקופה קשה כזאת של מלחמה והירתמות החברה האזרחית למען הקהילה. אנו מקפידים כי ההתנדבות הקהילתית שלנו תימשך לאורך כל השנה, כחלק מערכי הליבה של החברה, הרואה בתמיכה ונתינה לקהילה ערך מרכזי שהעובדים והעובדות נענים לה תמיד בחיוב ושואבים ממנה ערך רב".

 

יום המעשים הטובים – עובדי "הייפר גלובל" מתנדבים לסדר את הגינה בבית גיל הזהב – ראש העין – צילום: יח"צ

 

אודות חברת הייפר גלובל:

חברת הייפר גלובל עוסקת במתן פתרונות מחשוב לחברות טכנולוגיות המפתחות מוצרים. החברה מלווה ומיישמת את תהליך הפיכת הרעיון של הלקוח למוצר מוחשי משלב התכנון ועד להגעה לשוק בזמן. החברה פועלת בישראל באנגליה ובארה"ב ומספקת ללקוחותיה פתרונות גלובליים. הפעילות בתחום זה כוללת עבודה משותפת עם גופי הפיתוח של הלקוחות והתאמת פתרונות טכנולוגים מורכבים בהתאם לצרכיהם. בשלבים שלאחר מכן החברה מייצרת ומספקת את המערכות שתכננה בפריסה גלובלית ובהתאם לצרכים העסקיים של לקוחותיה.חברת  "Hiper Global" נסחרת בבורסה בתל-אביב ופועלת בישראל, באירופה ובצפון אמריקה.

 

אודות עמותת סח"י:

העמותה פעילה בלמעלה מ-40 שכונות וכפרי נוער, עם כ-1,500 בני נוער, אלפי בוגרים, מאות מתנדבים ושנת שירות. רק בחלוקות המזון, בני הנוער של סח"י מסייעים לאלפיים משפחות וקשישים נזקקים בכל שבוע.

 

בני הנוער מגיעים מכל קבוצות האוכלוסיה והם פועלים יחד למען הטוב. הם מאתרים יחד נזקקים בשכונה, מחלקים מזון בסתר באופן קבוע, משפצים דירות של קשישים ומפיגים את בדידותם, מתנדבים עם ניצולי שואה, מקיימים פעילות משולבת עם בעלי מוגבלויות, נאבקים בחרמות על ילדים, מארגנים פרוייקטים ארציים ויוזמים פעילויות שעונות על צרכי הקהילה.

 

יום מעשים טובים – עובדי "הייפר גלובל" בהתנדבות ב "סח"י" פתח תקווה – צילום: יח"צ

 

על יום המעשים הטובים:

יום המעשים הטובים מטעם עמותת רוח טובה, התחיל בישראל לפני כ-17 שנים, וכעת הוא יום גלובלי המאחד יותר מ- 100 מדינות בעשייה למען הזולת והסביבה. מיליוני אנשים ואלפי ארגונים ברחבי העולם מעורבים ביום הזה ויוצרים שינוי חיובי בסביבתם. יום מעשים טובים – יום שיא לעשיית טוב כל השנה, הוא יוזמה של שרי אריסון. זהו יום המציין פעילות מתמשכת של עשיית טוב, המתקיימת לאורך כל השנה ומקדמת את הקשר הקהילתי, מגדילה ערבות הדדית ומרחיבה מעגלי התנדבות. המסר העיקרי ביום זה הוא שמעשה טוב יכול להיות כל דבר- החל מחיוך לאדם ברחוב, הזמנה של קרוב משפחה לארוחת צהרים או ביקור בביתו של שכן קשיש ועד להתנדבות בפרויקטים למען החברה והסביבה כגון שיפוץ וצביעת מעונות יום והוסטלים, ניקיון חופים, מפגשים בין דוריים, ימי כיף לאוכלוסיות נזקקות, הקמת גינות קהילתיות ועוד…