כותרות אחרונות
Search

אלמו נייצ'ר – מותג מזון פרימיום לחיות מחמד נוחת בישראל

אלמו נייצ'ר – מותג מזון פרימיום לחיות מחמד נוחת בישראל

 חברת "וט מגן" בבעלותה של נירה ברגמן, המתמחה בייבוא, שיווק והפצה של מותגי מזון פרימיום לחיות מחמד, החלה לייבא לישראל את מותג המזון האיטלקי לכלבים וחתולים "אלמו נייצ'ר". מוצרי המזון של החברה נמכרים בחנויות לחיות מחמד הפזורות ברחבי הארץ. מוצרי חברת "אלמו נייצ'ר" מאופיינים בחדשנות ואיכותיות בתחום הזנת חיות מחמד ומוצריה מבוססים על חומרי גלם איכותיים וטבעיים. 

almo-2

באירוע לאנשי תקשורת, מובילי דעה ובעלי חנויות לבעלי חיים, שנערך באולמי "ריבר סייד" בתל אביב, הציגו פבריציו ספנה נציג חברת אלמו נייצ'ר ונירה ברגמן בעלים ומנכ"ל חברת וט מגן יבואנית מוצרי חברת אלמו נייצ'ר לישראל את הרכש החדש של חברת וט מגן, "אלמו נייצ'ר" האיטלקית המייצרת  מזון איכותי לכלבים וחתולים. במהלך האירוע קיבלו הנוכחים הרצאה מקיפה על תפיסת העולם והחזון של חברת "אלמו נייצ'ר" ששמה לה למטרה לשמור על כבודם ואיכות חייהם של בעלי החיים דרך מיזמים בינלאומיים של תרומות, צדקה ותמיכה וזכו לטעום מהמטעמים שהכין מסימיליאנו זוכה מאסטר שף.

חברת "אלמו נייצ'ר" האיטלקית מייצרת מזון טבעי ואיכותי לכלבים וחתולים תוך שהם מתחשבים באופן מלא בצורכיהם המיוחדים של בעלי החיים, כל המזונות מבוססים על בשר, ודגים טריים ואינם מכילים קמח בשר, מוצרי לוואי של תעשיית הבשר, חומרי טעם, ריח וצבע ושאר כימיקלים.

almo-10

כדי לשמור על הטבע, בחרו בחברת אלמו נייצ'ר להשתמש ברכיבים נקיים לחלוטין ללא חומרים משמר וצבע מלאכותי – הצילום נלקח מאתר החברה.

"אלמו נייצ'ר" אשר חוגגת בימים אלו  חמש עשרה  שנה להיווסדה, חרטה על דגלה מחויבות לטבע ולחיים על פני כדור הארץ. לשם כל  מקדמת "אלמו נייצ'ר" פרויקטים קהילתיים המהווים תרומה אמיתית לבעלי החיים. פרויקט הדגל של החברה הוא הקמת הפרויקט "aLmore" . מדובר בפרויקט מגשים באופן מוחלט את מחויבות החברה לשמירה  על כבודם של בעלי החיים ועל איכות חייהם, כל זאת באמצעות מיזמים בינלאומיים הכוללים מתן תרומות, צדקה ותמיכה בארגוני התומכים בבעלי חיים. חברת "אלמו נייצ'ר" תורמת מזון לכלבים וחתולים הנמצאים במצוקה וחוסים בבתי מחסה ולחיות רחוב. כמו כן מספקת החברה מעל מיליון ארוחות בשנה לכלבים וחתולים. פרויקט הדגל של חברת "אלמו נייצר" הוא פרויקט "הזאבים". מדובר בתמיכה מלאה במרכז להצלה והחזרה לטבע של זאבים באירופה באזורים שונים באירופה.

almo-9

פבריציו ספנה נציג חברת אלמו נייצ'ר, נירה ברגמן בעלים ומנכ"ל חברת וט מגן יבואנית מוצרי חברת אלמו נייצ'ר לישראל – צילום: אבי בר

מייסד החברה פייר ג'יובאני כאפליון: "בנוגע לתזונת בעלי חיים – השילוב האופטימאלית הוא של 60% מזון רטוב ו-40% מזון יבש. הגישה שלנו כלפי אוכל לחיות מחמד היא טריות, הרכיבים מגיעים ישירות משרשרת המזון של בני האדם, לעומת הגישה המסורתית בה הרכיבים מגיעים מתעשיית המזון של החיות. שוק המזון של חיות המחמד הולך אחרי טרנדים מובילים בתעשיית המזון של בני האדם, כאשר הדגש הוא על בריאות, אורך חיים בריא – כך גם נכון לבני המשפחה השעירים".

almo-5

מסימיליאנו זוכה מאסטר  שף, נירה ברגמן בעלים ומנכ"ל חברת וט מגן יבואנית מוצרי חברת אלמו נייצ'ר לישראל,  פבריציו ספנה נציג חברת אלמו נייצ'ר – צילום: יח"צ

ומוסיף ג'יובאני כאפליון: "דור Y נוטים יותר להאניש את בעלי החיים לעומת הדורות הקודמים ופתוחים יותר להוצאת כספית הכרוכה בכל הנוגע למזון באיכות גבוהה, במיוחד כזה המתאים לצריכת אדם. לכן, נראה שהטרנד של האנשת חיית המחמד והפיכתם לחלק בלתי נפרד מחיינו היא מגמה שכאן להישאר. כך נכון גם לגבי טרנד המעורבות בתזונה של חיית המחמד אשר הולכת ומתגברת: המומחים של החברה בתעשיית מזון רואים כיצד בעלי חיות מחמד דורשים מזון שהוא כל הזמן יותר ויותר בריא, בטוח וחדשני, מוצרים שמערבים חווית קניה חדשנית ואותנטית".

almo-6

פבריציו ספנה נציג חברת אלמו נייצ'ר, יורם ארז יו"ר ארגון "פטרואה" לשמירה על זכויות בעלי חיים בישראל , נירה ברגמן בעלים ומנכ"ל חברת וט מגן יבואנית מוצרי חברת אלמו נייצ'ר לישראל – צילום: יח"צ

המוצרים בסדרת אלמורה (אוהבים מזון) מבית אלמו נייצ'ר:

 

almo-11

מתכוני התפריט היומיים עשויים עם בשר אדום, בשר לבן, דגים, ביצים, ירקות ואורז, מזון המתאים לחיות מחמד. כל התפריט ללא צבעי מאכל. – הצילום נלקח מאתר החברה.

  • לג'נד – מזון לחתולים הארוז בפחית והמיוצר מרכיבים טריים הראויים גם למאכל אדם. המוצר ברמה גבוהה ביותר. מדובר מזון טעים, קל לעיכול ובעל ערכים תזונתיים גבוהים במיוחד. מחיר: 5.5 ש"ח ל-70 גרם, קיימים מבצעי כמויות בחנויות.

almo-4

  • ג'לי – מזון מאודה לחתולים 100% טבעי עשוי מרכיבים טהורים שמקורם בבשר לצריכת אדם. המזון משומר במיצים של עצמו כדי לשמור את רכיבים חיוניים לתזונה והוא עשיר בחלבון וויטמינים, יש בו את כל היתרונות של מזון טבעי רטוב: מכיל לחות טבעית ורכיבים איכותיים, ללא תוספות של חומרים משמרים, כימיים וחומרי צבע. הג'לטין הטבעי מסייע לחתולים להיפטר מכדורי פרווה/שיער.

almo-3

  • דיילי מניו – סדרת מזון בפחיות לכלבים וחתולים המציעה מתכונים טבעיים חלוטין עבור כלבים וחתולים, עם ריכוז בשר גבוה של בין 45%-60%. עשירה במינרלי וויטמינים, ללא צבעים מלאכותיים, חומרים משמרים. המנות מבטיחות תזונה מלאה במחיר הוגן. בין מגוון הפחיות: בשר, ברוטב, מוס רך בחתיכות וחתיכות ברוטב. מחיר: 4.5 ש"ח ל-85 גרם, קיימים מבצעי כמויות בחנויות.

.

 

  • סינגל פרוטאין – סדרת מזון לכלבים המכילה 100% פרוטאין עשירה בסיבים, מצוינת לדיאטה. מזון רטוב לחלוטין המכיל מינרלים וויטמינים. סדרת בשר של ברווז, חזיר, עוף הודו ועגל במחיר נוח לכל כיס.

almo-8

פבריציו ספנה נציג חברת אלמו נייצ'ר מרצה בפני באי האירוע על מוצרי החברה אותה הוא מייצג – צילום: אבי בר

על חברת אלמו נייצ'ר: המטרה המרכזית והמחויבות הבלתי מתפשרת של חברת "אלמו נייצ'ר" היא שמירה קפדנית על כבודם ואיכות חייהם של בעלי החיים, כל זאת  דרך מיזמים ופרויקטים בינלאומיים הכוללים תרומות, צדקה ותמיכה בבעלי חיים. החברה תורמת באופן קבוע מזון לכלבים וחתולים הנמצאים בבתי מחסה, לחיות רחוב ותורמת מעל למיליון ארוחות בשנה לכלבים וחתולים.הדגל של חברת "אלמו נייצר" הוא פרויקט "הזאבים". מדובר בתמיכה מלאה במרכז להצלה והחזרה לטבע של זאבים באירופה באזורים שונים באירופה.

almo-7

פבריציו ספנה נציג חברת אלמו נייצ'ר, נירה ברגמן בעלים ומנכ"לית חברת "וט מגן" יבואנית מוצרי חברת אלמו נייצ'ר לישראל – צילום: אבי בר

על חברת "וט מגן" ועל המייסדת והמנהלת הכללית:
נירה ברגמן. בעלת תואר שני במיקרוביולוגיה קלינית ובוגרת לימודי תעודה ב"חינוך לבריאות". במהלך 10 שנות עבודה באוניברסיטה הפתוחה, עסקה נירה בכתיבת קורסים ותוכניות לימודים לקהל הרחב בנושאים: "בריאות – הבחירה בידך" ו"לקראת שנות חיינו המאוחרות". בקורסים אלו היא התמקדה בהדרכה לשינוי ורכישת הרגלים המובילים לבריאות ואיכות טובה.
בשנת 1996 הקימה נירה את חברת "וט מגן" לחיות מחמד בע"מ וקיבלה לידיה את היבוא, השיווק וההפצה של מוצרי חברת אייאמס – יוקנובה.

את הידע והנסיון בתחומי הבריאות ושינוי ההרגלים יישמה נירה תוך כדי מימוש חזונה וחזון חברת אייאמס-יוקנובה: "לשפר ולקדם את בריאותם ואיכות חייהם של כלבים וחתולים באמצעות שיווק מזונות אייאמס ויוקנובה והדרכת בעלי הכלבים להזנה נכונה המותאמת בדיוק לצרכיה של חיית המחמד שלהם." נירה היא אוהבת מושבעת של כלבים וחתולים ומחזיקה בביתה בכ-30 חתולים ו-3 כלבים.

חברת וט-מגן היא היבואנית הבלעדית בישראל המשווקת והמפיצה של מוצרים איכותיים לחיות מחמד: מבחר מזונות "יוקנובה" לכלבים ו"אייאמס" לחתולים, מבחר מזונות חברת "דיאמונד" ומוצרים משלימים כמו חטיפים ושימורים מחברות שונות. וט מגן מיצגת את חברת "קארלי" בתחום האביזרים האיכותיים לחיות מחמד. חברת וט-מגן עובדת עם חנויות מובחרות לחיות מחמד, מרפאות וטרינריות, בתי חולים וטרינריים, מגדלים, עמותות ומוסדות ציבוריים בכל רחבי הארץ. בין המותגים שהחברה מייצגת בישראל: יוקנובה, אייאמס, אולטרה נאגטס, אלפא ספיריט, טייסט אוף גולד ועכשיו גם את אלמו נייצ'ר.