כותרות אחרונות
Search

אלקין VS קספרוב – האם השר הביס את אלוף העולם בדו קרב השחמט?

צילום: סיון פרג'

 

אלקין VS קספרוב.

גמביט המלכה בישראל: דו קרב שח-מט ייחודי נערך הערב בערב גאלה שפתח את וועידת החדשנות של חברת IMPROVATE בין השר זאב אלקין לבין לא אחר מאשר אלוף העולם בשח-מט גארי קספרוב.

 

בתום קרב צמוד, שארך כמעט שעה אלוף העולם בשחמט גארי קספרוב הכריע את יריבו השר לענייני ירושלים זאב אלקין וניצח במשחק המיוחד.

 

השר אלקין: "הגשמתי חלום ילדות ושיחקתי מול מי שהיה גיבור נעוריי ואלוף העולם בשח מט, ממנו למדתי לאהוב את המשחק. מרגש כפליים לשחק את המשחק העתיק בעולם באחת הערים העתיקות בעולם".

 

צילום: סיון פרג'

 

השר אלקין נתן פייט רציני וקידם מהלכים מתוחכמים במהלך המשחק שארך כמעט כשעה. בסופו, הוביל אלוף העולם מהלך מנצח שהכריע את המשחק והביא לניצחונו.

 

הדו-קרב נערך בערב הגאלה לקראת וועידת החדשנות של חברת IMPROVATE בירושלים בהשתתפות האמן ויל.איי.אם, איש העסקים מייקל חודרוקובסקי וראש ממשלת בריטניה לשעבר טוני בלייר.

 

אלוף העולם בשח-מט גארי קספרוב נחת הערב בישראל ביום לקראת השתתפותו מחר בוועידת החדשנות של חברת IMPROVATE בירושלים. במסגרת ערב הגאלה הוא נענה לאתגר מיוחד ויוצא דופן: משחק שח-מט מול השר לענייני ירושלים זאב אלקין.

 

צילום: סיון פרג'

 

אלקין ידוע בתור ״המוח״ הפוליטי מאחורי הממשלה ובחיבתו למשחק ואף קידם יוזמות ופרויקטים לעידוד ופיתוח השח מט בישראל. הוא אף זכה לכינוי "השחמטאי של הכנסת". עם הודעתו של קספרוב על הגעתו לישראל, השר החליט להיענות לאתגר ולשבת למשחק ראש בראש מול אלוף העולם לשעבר בשח מט.

 

היום תיפתח וועידת החדשנות של חברת IMPROVATE בה ישתתפו מנהיגים ומשקיעים בינלאומיים ביניהם היזם והיוצר וויל.איי.אם, סולן הבלאק אייד פיז שיחשוף את העולם העסקי שלו מחוץ לבמה ובאיזה סטרטאפים וחברות הוא מתכוון להשקיע בישראל, איש העסקים מייקל חודורקובסקי, ראשי ממשלות לשעבר ומנהיגים בינלאומיים שהפכו לאנשי עסקים כמו נשיא רומניה לשעבר ויקטור פונטה, נשיא בולגריה לשעבר רוזן פלבנלייב, נשיא מונטנגרו לשעבר פיליפ וויאנוביץ' וראש ממשלת בלגיה לשעבר איב לטרם. הוועידה תיחתם בהופעה של להקת בלאק אייד פיז בהיכל פיס ארנה בירושלים.