כותרות אחרונות
Search

אמיר שכטרמן מנכ"ל ח.י. פתרונות חכמים מבית קבוצת ח.י. הציג בתערוכת "מוני אקספו" של מרכז השלטון המקומי חבילת פתרונות מושלמת לעיר חכמה

 אמיר שכטרמן מנכ"ל ח.י. פתרונות חכמים מבית קבוצת ח.י. הציג בתערוכת "מוני אקספו" של מרכז השלטון המקומי חבילת פתרונות מושלמת לעיר עתיד חכמה עם ביטחון אזרחי

קבוצת ח.י. הציגה ב"מוני אקספו" את חזונה לניהול עיר עתיד חכמה בדגש על ביטחון אזרחי, והעניקה לראשי רשויות ולאנשי המקצוע ברשויות המקומיות הזדמנות להיחשף לארגז כלים כולל בתחום הניהול החכם של עיר המחר.  מעטפת הפעילות של הקבוצה, הכוללת בין השאר אנרגיה ירוקה, תאורת  LED ורכיבים לתעשייה, מאפשרת לרשויות המקומיות לקבל סל פתרונות מותאם לצרכיהם.  

 

"ח.י. פתרונות חכמים" הציגה ב" מוני אקספו" תכנת ניהול, שליטה ובקרה מרחוק לניהול עיר חכמה ובטוחה ופרויקט ה "MUST" הראשון בבניית תשתית ל"עיר חכמה"- רישות המרחב העירוני בתאורת לד וחיבור התאורה למערכת בקרה המתריעה  על כל תקלה בכדי לתת מענה מהיר . תאורת הלד מביאה עמה בשורה של חיסכון משמעותי באנרגיה, בהוצאות התחזוקה, שיפור נראות פני העיר, וצמצום פליטת גזי חממה.

אמיר שכטרמן מרצה במוני אקספו – ערים חכמות – צילום: יח"צ

אמיר שכטרמן מנכ"ל "פתרונות חכמים" הרצה ביומה הראשון של התערוכה (13/2) בנושא אתגרי העומס על התשתיות בפניהם ניצבות הרשויות המקומיות, והסביר כיצד מאפשר המעבר לעיר חכמה ניהול יעיל, מסונכרן ומבוקר של המשאבים לצורך שיפור השירותים העירוניים לתושב ואיכות החיים ביישוב. כמו כן הדגים שכטרמן את חשיבות מערכות הפידבק (משוב חוזר) בתאורת הלד החכמה.

 

קבוצת ח.י. הינה הקבוצה המובילה בישראל ליבוא, שיווק, תכנון וביצוע בתחום מוצרי חשמל, תאורה ואלקטרוניקה למגזרי ה-B2B  וה- B2C. לקבוצה וותק של מעל ל-30 שנה. הקבוצה מעסיקה מעל ל- 500 עובדים ותחת פעילותה מותגים מובילים כגון LG, HISENSE, LUXTRINIK, GRECHI, GORENJE, SANDISK, VIZULO, SEAGATE  ועוד.