כותרות אחרונות
Search

אנשי חטיבת המכירות של חברת "דיפלומט" השתתפו בכנס השקת הסדרה חדשה של מוצרי הצ'יפס הקפוא של "מילוטל".

כנס השקת הסדרה החדשה של מוצרי הצ'יפס הקפוא של "מילוטל" – צילום: מורג ביטן

 

אנשי חטיבת המכירות של חברת "דיפלומט" השתתפו בכנס השקת הסדרה חדשה של מוצרי הצ'יפס הקפוא של "מילוטל".

חברת "מילוטל" הינה יצרנית המובילה של מוצרי צ'יפס וירקות קפואים ולפני כשנתיים מפעל החברה נשרף כליל, ובימים אלו הושק המפעל החדש בהשקעה של כ-80 מיליון ₪.

 

בכנס הוצגו בפני סוכני המכירות הסדרה החדשה הכוללת 7 מוצרי צ'יפס קפוא : צ'יפס קלאסי, צ'יפס סטייק צ'יפס אמריקאי , צ'יפס זיגזג, צ'יפס קוביות, צ'יפס פלחים וסטייק צ'יפס.

 

אבי לוי מנהל הפעילות העסקית של חב' "מילוטל": "אנחנו מתכוונים להיות שחקן משמעותי בשוק הצ'יפס ולהתרחב לקטגוריות מעניינות נוספות בתחום הקפואים".

 

שוק הצ'יפס הקפוא בישראל מוערך בכ-70,000 טון בשנה.

 

אנשי חטיבת המכירות של חברת דיפלומט השתתפו בכנס השקת הסדרה חדשה של מוצרי הצ'יפס הקפוא של "מילוטל".

 

חברת "מילוטל" הינה יצרנית המובילה של מוצרי צ'יפס וירקות קפואים ולפני כשנתיים מפעל החברה נשרף כליל, ובימים אלו הושק המפעל החדש בהשקעה של כ-80 מיליון ₪.

 

כושר הייצור של מפעל "מילוטל" הינו כ-5,000 טון קפואים בחודש.

 

כנס השקת הסדרה החדשה של מוצרי הצ'יפס הקפוא של "מילוטל" – צילום: מורג ביטן

 

מחלקת המחקר והפיתוח ב"מילוטל" מובילה אג׳נדה של פיתוח מוצרים חדשים לשוק הישראלי.

 

בכנס הוצגו בפני סוכני המכירות הסדרה החדשה הכוללת 7 מוצרי צ'יפס קפוא : צ'יפס קלאסי, צ'יפס סטייק צ'יפס אמריקאי , צ'יפס זיגזג, צ'יפס קוביות, צ'יפס פלחים וסטייק צ'יפס.

 

לצד ערכים של איכות, חדשנות ושירותיות, שמה לעצמה "מילוטל" מטרה לעודד חקלאות ישראלית והקפדה על כל שלב הייצור מהשדה לצלחת. "מילוטל" בוחרת את  זני תפו"א המתאימים ביותר, בעונה הנתונה על מנת שהמוצר שמגיע לצרכן יהיה טעים ואיכותי לאורך כל עונות השנה.

 

אבי לוי מנהל הפעילות העסקית של חב' "מילוטל": "אנחנו מתכוונים להיות שחקן משמעותי בשוק הצ'יפס ולהתרחב לקטגוריות מעניינות נוספות בתחום הקפואים".