כותרות אחרונות
Search

אנשי עסקים, בכירי המשק, אושיות אופנה בכירי הקניונים ואנשי תקשורת רבים, חגגו בתצוגת האופנה השנתית של "גולברי" !

צילום תמונת שער: אבי בר

 

בית האופנה "גולברי" על המפה !

אנשי עסקים, בכירי המשק, אושיות אופנה בכירי הקניונים ואנשי תקשורת רבים,  חגגו בתצוגת האופנה  השנתית של  "גולברי" !

"גולברי" היא רשת האופנה היחידה שמקיימת העונה תצוגת אופנה !

 

מימין יעקב ודוד גולברי אלה ליברמן ומשה גולברי צילום אסף לב

 

את ערב  יום שני  (09.09) חתמו אנשי עסקים, בכירי המשק והכלכלה, אושיות אופנה, בכירי הקניונים ואנשי תקשורת רבים בתצוגת אופנת סתיו – חורף 2019/20 של בית האופנה  "גולברי". תצוגת האופנה השנה, נערכה על גג משכנה החדש של החברות "גולברי" ו "סקארה" בצריפין.

 

יעקב גולברי עם אסתי גינזבורג בסיום תצוגת האופנה המהממת – צילום אסף לב

 

דוד, משה ויעקב גולברי, מבעלי בית האופנה "גולברי",  ארחו כ- 350 מוזמנים  שנהנו מקוקטייל אופנתי, ותצוגת אופנה שהחלה  והסתיימה  עם פרזנטורית  המותג אסתי גינזבורג  ויחד עם 25  דוגמניות מובילות שצעדו על מסלול  וחשפו את הקולקציה החדשה בנוסח שנות ה -70'.

 

דויד גולברי עם משה רוזנבלום – צילום אסף לב

 

מנכ"ל החברה מר משה גולברי : "החלטנו העונה להמשיך במסורת ולערוך את תצוגת האופנה ולתת במה למשכננו החדש,  שנחנך בהשקעה של  46 מיליון ש"ח. התחלנו לפני כארבע שנים  בתכנון המרכז הלוגסטי והשקענו בו את מיטב הטכנולוגיה.  המרכז עתיד לשרת את חברת "גולברי" בשנים הבאות יחד עם הניהול הלוגיסטי של רשת "סקארה".

 

עתליה שמלצר עם עפרה רייף שמלצר – צילום: אסף לב

 

הגיעו לצפות בקולקציה:  אלה ליברמן רעייתו של אביגדור ליברמן,  משה רוזנבלום – מנכ"ל קבוצת קניוני עופר,  עתליה שמלצר ועפרה רייף שמלצר,  אבי שומר ורעייתו נעמי, רו"ח ועו"ד ליאת נויבירט, רו"ח מנחם מדר,  אבינועם בורג, איש העסקים יצחק שפירא, שמוליק ארבל – ראש החטיבה העסקים בבנק לאומי, אריאל גנוט- מנכ"ל גמא, יהודה משי זהב ועוד…

 

אבי שומר ורעייתו נעמי – צילום: אסף לב