כותרות אחרונות
Search

אסתי לאודר משיקה גבות ועכשיו – BROW NOW !

חדש מאסתי לאודר, שני מוצרים חדשים בשירות הגבות, מדובר בכלים יעילים המציעים טכניקות לעיצוב הגבות כך שיראו היפות ביותר ועכשיו!

עפרון ג'ל עמיד ל-12 שעות במים, לחות וזיעה

וצבע גבות להוספת נפח לגבות מעוצבות ומוגדרות, עכשיו!

 

הגבות הן אחד מתווי הפנים החשובים ביותר. גבות המוגדרות היטב מעניקות לפנים איזון ופרופורציות ויוצרות מראה רענן, מלוטש וצעיר שהינו היסוד לפנים ללא דופי. בין אם את מתחילה או מנוסה בעיצוב גבות, דעי שגבות מושלמות הן משימה אפשרית. הכירי את Brow Now  של אסתי לאודר – סדרה לעיצוב, צביעה והרמה של הגבות.

עיפרון להגדרת הגבותBROW DEFINING PENCIL

           esti lauder 9

esti lauder 10

עיפרון ג'ל חדשני 2 ב-1 הצובע ומקבע את הגבות במשיחה אחת בלבד. מרקם חלק כמו ג'ל מסייע לעצב ולקבע את הגבות בעוד שפיגמנטים בעלי מראה טבעי ממלאים נקודות דלילות או ריקות בתיקון מהיר ופשוט.

הנוסחה מספקת עמידות ל-12 שעות במים, לחות וזיעה ומעניקה גבות מושלמות לכל סביבה. העיפרון מוצע ב-5 גוונים: Blonde,  Soft Brown, Rich Brown, Black Brown ו-Black.

אופן השימוש: מלאי את הגבות בעיפרון בתנועות קצרות ודמויות שערה. למראה טבעי, התחילי בנגיעה קלה של צבע והמשיכי ובני את הצבע בשכבות עד למלאות ולכהות הרצויה. סרקי את הגבות למקומן בעזרת הקצה השני של העיפרון.

מחיר השקה עד לסוף חודש ינואר :  119  ש"ח

(מחיר לצרכן: 135 ₪)

 

צבע גבות להוספת נפח VOLUMIZING BROW TINT

esti lauder 8

גם צביעה וגם אילוף: נוסחת צבע ג'ל קלילה המכילה סיבים ועמידה עד 12 שעות. תערובת סיבים ייחודית ממלאת חללים בלתי אחידים ומוסיפה נפח למראה מלא יותר אך טבעי של הגבות בכמה צעדים מהירים ופשוטים. מכחול בעל צורה אלכסונית מיוחדת בונה ומעצב את הגבות במדויק ומסרק את הצבע לתוכן למיזוג נטול מאמץ בעוד שההרכב העמיד במים, במריחה ובהכתמה שומר על הגבות במקומן במשך כל היום. זמין ב-5 גוונים: Blond, Soft Brown, Rich Brown, Black Brown ו- Black.

טיפ לשימוש: עצבי את צורת הגבה עם קצה המכחול בתנועות קצרות ומהודקות. סרקי כדי למזג את הצבע וכדי להחליק את השיער למקומו. לתיקונים מהירים משחי על שיער יבש פשוט על-ידי הרמת קווצת השיער וסירוקה בתנועה כלפי מעלה. הניחי לצבע להתקבע במשך דקה וחזרי במקרה הצורך. שטפי להסרת הצבע.

מחיר השקה עד לסוף חודש ינואר :  119 ש"ח

(מחיר לצרכן: 135 ₪)

להשיג ברשתות הפארם, אפריל והמשביר לצרכן, ובפרפומריות פרטיות נבחרות.