כותרות אחרונות
Search

מפעל הפיס יוצא עם סדרה חדשה של כרטיסי חיש גד – איפה הכסף

ג'קי ג'קסון, המאייר והקריקטוריסט הידוע מ"הציור השבועי לילד", מופיע בכל שבוע במשך 52 שנה בעיתון סוף השבוע…

מעתה ניתן יהיה למצוא את חידות הציורים גם בדוכני מפעל הפיס!

מפעל הפיס משיק סדרת כרטיסי גירוד חדשה בעיצובו של ג'קי-

"איפה הכסף"?!
הסדרה החדשה נמכרת במחיר של 10 ₪ בלבד וכספי הזכייה עשויים להגיע עד ל-50,000 ₪.

סדרת כרטיסי גירוד חדשה בשיתוף פעולה עם ג'קי. "סדרת חישגד איפה הכסף?", יוצאת לשוק בימים אלו. הסדרה החדשה מציגה 4 איורים בנושאים שונים אותם עיצב ג'קי, ביניהם: המערב הפרוע, דייגים בחוף הים, משפחה וביתן מפעל הפיס, המשותף לכל הציורים הוא הנעלם- עזרו לנו למצוא את שק הכסף. לראשונה, מעבר למשחק הגרוד מציע החיש גד משחק נוסף על גבי הכרטיס- לחפש את הדמות החסרה.

ג'קי ג'קסון, מאייר וקריקטוריסט ידוע לכל ישראלי בזכות המדור "הציור השבועי לילד" שמתפרסם מידי שבוע במשך 52 שנה במהדורת סוף השבוע. המדור, שנחשב למדור הוותיק ביותר בארץ, התחיל כמדור זמני ונישאר קבוע עד עצם היום הזה. ג'קי נחשב לאחד הסמלים המזוהים עם התרבות הישראלית ואין ילד או מבוגר שלא מכיר את הציור הנעלם.

ג'קי, בן 78 מראשל"צ, נשוי +2 וסב, זכה השנה בפרס "עיפרון הזהב" במוזיאון הקריקטורות בחולון. מאז ומתמיד היה מאייר ומצייר, הרעיונות לציורים מגיעים אליו מהראש ומהשפעות היום יום. אמנם לפעמים הדמויות חוזרות על עצמם, אך מעולם לא קרה במשך 52 השנים שהמדור קיים שהציור עצמו חזר על עצמו יותר מפעם אחת. ג'קי אייר למעלה מ- 4,000 ציורים במשך שנותיו בעיתון. דמויות האנשים בציורים, הם שמות של אנשים אמתיים שרובם פונים אליו בבקשות שונות ומיוחדות שיפרסם את שמם או שם יקיריהם במדור.